Przetargi.pl
Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego zabudowy mieszkaniowo usługowej na działkach nr ewid. 450, 95/1, 96/1, 98/1 w Pruszkowie

Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Gordziałkowskiego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7588450 w. 131 , fax. 758 84 50
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
    ul. Gordziałkowskiego 9 9
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 7588450 w. 131, fax. 758 84 50
    REGON: 01301797300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o. gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego zabudowy mieszkaniowo usługowej na działkach nr ewid. 450, 95/1, 96/1, 98/1 w Pruszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Zakres przedmiotu zamówienia: 1.1 Analiza urbanistyczna terenu poprzedzająca wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r. w sprawie wymogów dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania terenu (Dz. U. nr 164 z 2003r. poz 1583 i 1589 z późn. zm). 1.2. Kompleksowe opracowanie dokumentacji architektoniczno-budowlanej: a.) uzyskanie mapy do celów projektowych, b.) badanie geotechniczne podłoża gruntowego, c.) uzyskanie warunków dostawy mediów od gestorów (zasilanie w wodę i odbiór ścieków, zasilanie w energię elektryczną i cieplną), d.) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę całego zadania. Opracowanie projektu technicznego budowlanego w zakresie: projekt wielobranżowy lub projekty budowlane: - architektura - 7 egz. - konstrukcja - 5 egz. - instalacje sanitarne - w-k, c.c.w., c.o -5 egz. - instalacje elektryczne i teletechniczne - 5 egz. - badanie podłoża gruntowego - 5 egz. - zagospodarowanie terenu - 6 egz. Projekt techniczny wykonawczy w zakresie: - architektura - 7 egzemplarzy, - konstrukcja - 5 egzemplarzy, - zagospodarowanie terenu - 5 sztuk, - detale + DFA - 5 egzemplarzy, - instal. wod-kan, c.c.w. - 5 egzemplarzy, - instalacje elektryczne + telefoniczne + internetowe + domofonowe + TV - 5 egzemplarzy, - instalacja c.o - 5 egzemplarzy, - przyłącze wod-kan - 5 egzemplarzy, - przyłącze do sieci cieplnej - 5 egzemplarzy, - węzeł cieplny - 5 egzemplarzy. e.) kosztorysy - 3 egzemplarze, f.) przedmiary prac - 2 egzemplarze, g.) STWiOR - 2 egzemplarze Powyższa dokumentacja musi być sporządzona w wersji elektronicznej na płycie CD (z wyłączeniem kosztorysów inwestorskich, które należy dostarczyć na osobnej płycie CD) bez zabezpieczeń, dostępna do odczytu i powielania oraz dodatkowo musi być na niej zamieszczona: - wizualizacja planowanej inwestycji, - część opisowa WORD, - część rysunkowa - wersja autocad minimum 2000 1.3 Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji, pozwoleń i opinii niezbędnych do pozwolenia na budowę, w tym pozwolenie na wycięcie drzew. 1.4. Uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę istniejącej zabudowy wraz z wykonaniem niezbędnej do tego celu dokumentacji. 1.5. Uzyskanie pozwolenia na budowę całego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 740000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wpłaty wadium należy dokonać nie później niż do dnia 16.11.2009 do godz. 15.00 na konto TBS ZIELEŃ MIEJSKA Sp. z o.o. nr konta PKO S.A. 35 1240 6380 1111 0000 5110 7402 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Dokumentacja projektowa - działkach nr ewid. 450, 95/1, 96/1, 98/1 w Pruszkowie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykażą się realizacją z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówieniami odpowiadającym swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, - dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy (według załączonego druku) /załącznik nr 1/. 2. Formularz cenowy (według załączonego druku) /załącznik nr 2/. 3.Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium /załącznik Wykonawcy/. 4. Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów /załącznik nr 3/. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/. 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 4/. wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/. b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/, 7. Wykaz wykonanych prac (co najmniej 2) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. /załącznik nr 5/. 8. Dokumenty potwierdzające, że te prace zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/. 9. Szczegółowy harmonogram prac projektowych (dot. kolejnych etapów uzyskiwania wymaganych dokumentów, opracowań i prac projektowych) na podstawie, którego Zamawiający będzie nadzorował postępy prac /załącznik Wykonawcy/. 10 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dołączonymi uprawnieniami /załącznik nr 6/. 11. Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom /załącznik nr 7/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbszm.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach