Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg
- Adres: 00-478 Warszawa, Al. Ujazdowskie 28
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 345 37 00, 345 37 21 , fax. 022 345 37 70, 345 37 54
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
Al. Ujazdowskie 28 28
00-478 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 345 37 00, 345 37 21, fax. 022 345 37 70, 345 37 54
REGON: 01202171900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.codn.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i uruchomienie platformy edukacyjnej Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa i uruchomienie platformy edukacyjnej Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 740000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. związane z wdrożeniem systemu e-learningowego (wartość każdego z zamówień ma być równa lub większa od ceny oferty z podatkiem VAT) oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt. 9 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzające spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 8.2 SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto: 5. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Wypełniony kalkulacja cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.codn.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Częściowa przebudowa garażu wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz przebudowa zjazdu do garażu w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie przy ul. Wspólnej 30
Dodano: 2013-05-27 - Opracowanie na terenie działki nr 419/1 oznaczonej na załączonej mapie, z obrębu Pionek kompleksowej, wielobranżowej, budowlano- wykonawczej dokumentacji architektoniczno - budowlanej i kosztorysowej wraz z zagospodarowaniem terenu dla budynku w Pionkach przy ul. 15 Stycznia 1.
Dodano: 2012-05-16 - Świadczenie usług geodezyjnych w Nadleśnictwie Celestynów w latach 2012-2015
Dodano: 2011-12-29 - Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby ZDM w latach 2011-2013 (pomiary ręczne ruchu kołowego wraz ze strukturą rodzajową i kierunkową na skrzyżowaniach i przekrojach ulic oraz na przejazdach kolejowych).
Dodano: 2011-02-01 - Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr ewid. 21/7 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Milanowskiej
Dodano: 2009-11-19 - Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego zabudowy mieszkaniowo usługowej na działkach nr ewid. 450, 95/1, 96/1, 98/1 w Pruszkowie
Dodano: 2009-10-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr ewid. 57 obr. 12 w Brwinowie przy ul. Grodziskiej
Dodano: 2009-10-23 - Konserwacja systemów i instalacji, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a i Stawki 5/7w Warszawie, wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii
Dodano: 2009-08-31