Przetargi.pl
Wykonanie w latach 2013, 2014, 2015 i 2016 okresowych kontroli rocznych 155 obiektów budowlanych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-763 Poznań, ul. Siemiradzkiego 5a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8668821 , fax. 061 8646314, 8660922
  • Data zamieszczenia: 2013-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
    ul. Siemiradzkiego 5a 5a
    60-763 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8668821, fax. 061 8646314, 8660922
    REGON: 01751157500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w latach 2013, 2014, 2015 i 2016 okresowych kontroli rocznych 155 obiektów budowlanych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie w latach 2013, 2014, 2015 i 2016 okresowych kontroli rocznych 155 obiektów budowlanych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu. Lokalizacja:- teren województwa wielkopolskiego - 144 obiekty budowlane, - teren województwa zachodniopomorskiego - 11 obiektów budowlanych. W każdym roku kontroli okresowej rocznej: - jednokrotnej podlegają 154 obiekty budowlane - dwukrotnej 1 obiekt budowlany. Ponadto zamówienie obejmuje: - dokonanie w książkach obiektów budowlanych zapisów o przeprowadzonej kontroli, - sporządzenie protokołów z kontroli obiektów budowlanych oddzielnie dla każdego adresu, - wyspecyfikowanie uszkodzeń i braków, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, a w szczególności katastrofę budowlaną, pożar, wybuch, porażenie prądem elektrycznym, lub zatrucie gazem, - zapisanie w protokole końcowej oceny o przydatności obiektu do jego dalszej eksploatacji i użytkowania, - dostarczenie Zamawiającemu wyżej omówionych specyfikacji i protokołów, - sporządzenie i dostarczenie wniosków koniecznych do osiągnięcia należytego stanu technicznego i estetycznego obiektów budowlanych Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami art. 62 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 - z późniejszymi zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 300,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące trzysta 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a.pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego ul. Składowa 5, 61-888 Poznań, nr 11 1130 1088 0001 3088 4620 0005, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w siedzibie zamawiającego przy ul. Siemiradzkiego 5a w pokoju nr 206 (kasa) w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.Do oferty należy dołączyć kopię ww dokumentu. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości 2 300,00 zł w formie lub formach okreslonych wyżej zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium: a.wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. b.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W wyniku odwołania Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze najkorzystniejszej oferty, wezwanie kierowane jest jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach