Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na kompleksowym pełnieniu obowiązków nadzoru inwestorskiego podczas budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Buku i Wielkiej Wsi - etap III

Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg

  • Adres: 64-320 Buk, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8140671 , fax. 061 8140101
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
    ul. Ratuszowa 1 1
    64-320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8140671, fax. 061 8140101
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na kompleksowym pełnieniu obowiązków nadzoru inwestorskiego podczas budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Buku i Wielkiej Wsi - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na kompleksowym pełnieniu obowiązków nadzoru inwestorskiego podczas budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Buku i Wielkiej Wsi - etap III. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Buku i Wielkiej Wsi - etap III składa się z następujących części: 1. Budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Buku w ulicach: Grodziskiej, części ul. Mury, Poprzecznej, Kościelnej, Ratuszowej, części ul. Poznańskiej, Strzeleckiej, Łąkowej i Przykop. 2. Budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Buku w ulicy Przykop. 3. Budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Buku w ulicach: Szkolnej, Otuskiej, Basztowej, Sportowej, Rzemieślniczej oraz na osiedlu domów jednorodzinnych Amt w Wielkiej Wsi. Ogółem do wybudowania jest sieć kanalizacji sanitarnej z PVC o długości: ? 90 mm - 359,50 m; ? 160 mm - 1742 m; ? 200 mm - 168 m; ? 250 mm - 6743,50 m; ? 315 mm - 682,50 m; Do niniejszej SIWZ załączono plany orientacyjne z naniesionym: zakresem robót kanalizacyjnych oraz obszarem objętym ochroną konserwatora zabytków. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Buku i Wielkiej Wsi będzie wymagała nadzoru inwestorskiego w następujących branżach: a/ sanitarnej, b/ drogowej, c/ archeologicznej. II. Obowiązki inspektora nadzoru (dotyczy wszystkich w/w branż): 1) wykonywanie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 207 poz.2016 z 2003 roku z późniejszymi zmianami), w tym między innymi: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 2) dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 3) posiadanie uprawnień do nadzorowania robotami w swojej branży oraz ważną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 3) Jeżeli w okresie realizacji robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w Buku i Wielkiej Wsi - etap III, zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, to Zamawiający upoważnia Inspektora Nadzoru do udzielenia wykonawcy robót zlecenia ich wykonania poprzez dokonanie wpisu do dziennika budowy, po czym niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego. Wszystkie pobyty inspektora nadzoru inwestorskiego winny być odnotowane w dzienniku budowy wraz z opisem postępu robót. III. Obowiązki inspektora nadzoru archeologicznego: 1) kwerenda archiwalna, 2) badania powierzchniowo-weryfikacyjne na terenie inwestycji oraz w najbliższym jej otoczeniu, 3) rozpoznanie powierzchni obiektu celem stwierdzenia materiału zabytkowego, 4) nadzory bezpośrednie w trakcie trwania prac ziemnych, 5) wykonanie niezbędnych pomiarów, 6) konserwacja i zabezpieczenie zabytków, 7) wykonanie niezbędnej dokumentacji naukowej, rysunkowej i fotograficznej dla obiektów i zabytków archeologicznych, 8) opracowanie wyników prac archeologicznych, 9) przekazanie niezbędnej dokumentacji Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków w Poznaniu;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed otwarciem ofert Oferent winien wpłacić wadium w wysokości: 2.000,00 złotych (słownie: dwatysiącezłotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w Ustawie z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami / oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z art. 22 w/w Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie: spełnia/nie spełnia wymaganych warunków lub w przypadku nie złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenia: - o okresie ważności oferty, - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) o przyjęciu istotnych warunków umowy bez zastrzeżeń. 3. Należy załączyć również następujące zaświadczenia: a/ w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: - aktualny* odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, * aktualny - nie wcześniejszy** niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. ** dokument może być również wystawiony w okresie wcześniejszym, jednak wówczas winien być potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. b/ w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy załączyć: - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - min. dwa dokumenty (np. referencje od zamawiających), potwierdzające wykonanie wskazanych w wykazie usług z należytą starannością. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. (załączając kserokopię wykonawca winien uwierzytelnić zgodność z oryginałem), c/ w celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien załączyć do oferty kserokopie uprawnień osób przewidzianych do pełnienia obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego, poświadczone za zgodność z oryginałem, w branżach: sanitarnej, drogowej i archeologicznej oraz kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a/, składa dokumenty potwierdzające, że 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie z innymi wykonawcami (np. konsorcjum lub spółki cywilnej) wymagana jest informacja wskazująca ustanowionego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców występujących wspólnie dostarczenia przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. (Wymóg ten dotyczy również spółek cywilnych). Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach