Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na kompleksowym pełnieniu obowiązków nadzoru inwestorskiego podczas budowy sieci kanalizacji sanitarnej w m. NIEPRUSZEWO - gmina Buk - etap I

Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg

  • Adres: 64-320 Buk, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8140671 , fax. 061 8140101
  • Data zamieszczenia: 2010-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
    ul. Ratuszowa 1 1
    64-320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8140671, fax. 061 8140101
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na kompleksowym pełnieniu obowiązków nadzoru inwestorskiego podczas budowy sieci kanalizacji sanitarnej w m. NIEPRUSZEWO - gmina Buk - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na kompleksowym pełnieniu obowiązków nadzoru inwestorskiego podczas budowy sieci kanalizacji sanitarnej w m. NIEPRUSZEWO - gmina Buk - etap I. Zakres robót obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC w/w terenów wraz ze studniami rewizyjnymi oraz przykanalikami zakończonymi studzienkami przyłączeniowymi. Studzienki przyłączeniowe będą lokalizowane przed granicą posesji i mają umożliwić włączenie dwóch posesji do jednej studzienki. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się wykonanie jednej studzienki włączeniowej do jednej posesji. L.p. Nazwa zadania Długość w mb 1 Kanalizacja sanitarna w Niepruszewie (osiedle domów letniskowych przy jeziorze wraz z pomp. P-1) PVC 160 mm - 930,0 m PVC 250 mm - 2619,0 m PE 125 mm - 517,0 m 2 Kanalizacja sanitarna w Niepruszewie (osiedle domów jednorodzinnych po płn.-zach. stronie dr nr 307) PVC 160 mm - 470,0 m PVC 250 mm - 1340,0 m 3 Kanalizacja sanitarna w Niepruszewie (domy przy ul. Starowiejskiej i przyległe oraz tranzyt do oczyszczalni ścieków wraz z pompownią P-2) PVC 160 mm - 210,0 m PVC 250 mm - 1855,0 m PE 140 mm - 1871,0 m 4 Przepompownia ścieków P-1 (roboty elektryczne) komplet 5 Przepompownia ścieków P-2 (roboty elektryczne) komplet Razem: PVC 160 mm - 1610,0 m PVC 250 mm - 5814,0 m PE 125 mm - 517,0 m PE 140 mm - 1817,0 m W celu ułatwienia poprawnego przygotowania oferty Zamawiający załączył do niniejszej SIWZ projekt budowlany, wykonawczy oraz SSWiORB na wykonanie w/w sieci kanalizacji sanitarnej w Niepruszewie. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w NIEPRUSZEWIE będzie wymagała nadzoru inwestorskiego w następujących branżach: a/ sanitarnej, b/ drogowej, c/ archeologicznej. II. Obowiązki inspektora nadzoru (dotyczy wszystkich w/w branż): 1) wykonywanie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 207 poz.2016 z 2003 roku z późniejszymi zmianami), w tym między innymi: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, - odbiór oznakowania robót. 2) dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 3) posiadanie uprawnień do nadzorowania robotami w swojej branży oraz ważną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 3) Jeżeli w okresie realizacji robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w Niepruszewie - etap I, zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, to Zamawiający upoważnia Inspektora Nadzoru do udzielenia wykonawcy robót zlecenia ich wykonania poprzez dokonanie wpisu do dziennika budowy, po czym niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego. Wszystkie pobyty inspektora nadzoru inwestorskiego winny być odnotowane w dzienniku budowy wraz z opisem postępu robót. III. Obowiązki inspektora nadzoru archeologicznego: 1) kwerenda archiwalna, 2) badania powierzchniowo-weryfikacyjne na terenie inwestycji oraz w najbliższym jej otoczeniu, 3) rozpoznanie powierzchni obiektu celem stwierdzenia materiału zabytkowego, 4) nadzory bezpośrednie w trakcie trwania prac ziemnych, 5) wykonanie niezbędnych pomiarów, 6) konserwacja i zabezpieczenie zabytków, 7) wykonanie niezbędnej dokumentacji naukowej, rysunkowej i fotograficznej dla obiektów i zabytków archeologicznych, 8) opracowanie wyników prac archeologicznych, 9) przekazanie niezbędnej dokumentacji Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków w Poznaniu;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwatysięcyzłotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach