Przetargi.pl
WYKONANIE W 2013r. KANALIZACYJNYCH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH: 1. Budowa kanalizacji deszczowej do podłączenia budynków wielorodzinnych - I etap; 2. Budowa komory wód deszczowych w ul. Siewierskiej na wysokości posesji nr 86

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2013-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE W 2013r. KANALIZACYJNYCH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH: 1. Budowa kanalizacji deszczowej do podłączenia budynków wielorodzinnych - I etap; 2. Budowa komory wód deszczowych w ul. Siewierskiej na wysokości posesji nr 86
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących kanalizacyjnych zadań inwestycyjnych gminy Myszków, zlokalizowanych na terenie miasta Myszkowa: 1) Budowa kanalizacji deszczowej do podłączenia budynków wielorodzinnych - I etap; 2) Budowa komory wód deszczowych w ul. Siewierskiej na wysokości posesji nr 86. 3. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych przez Wykonawców. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia. 4. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na następujące dwie części odpowiadające poszczególnym zadaniom inwestycyjnym: 1) Część 1: Budowa kanalizacji deszczowej do podłączenia budynków wielorodzinnych - I etap; 2) Część 2: Budowa komory wód deszczowych w ul. Siewierskiej na wysokości posesji nr 86. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - Budowa kanalizacji deszczowej do podłączenia budynków wielorodzinnych: 1) Kody CPV dotyczące zamówienia: a) 45 11 12 00 - 0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, b) 45 23 21 30 - 2: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej c) 45 23 24 10 - 9: Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, d) 45 23 31 40 - 2: Roboty drogowe. 2) Ogólny opis robót przewidzianych do wykonania: a) wykonanie kanału deszczowego o średnicy dn 200mm z włączeniem do istniejącego kanału w ulicy M. Skłodowskiej Curie poprzez istniejącą studnię SD1, L = 24,5m, b) wykonanie kanału deszczowego o średnicy 315x3,0mm z rur PE 100 RC z płaszczem ochronnym (odcinek od studni SD2 do SD5, L = 91,4m) oraz dn200mm PVC (odcinek od studni SD5 do SD7, L = 34,2m) z włączeniem do istniejącego kanału w ulicy 11 Listopada poprzez projektowaną studnię SD2. Odcinek kanalizacji deszczowej od studzienki SD2 do SD5 należy wykonać metodą przewiertu sterowanego w technice płucząco-wiercącej, c) wykonanie dwóch wpustów ulicznych W1 i W2 zabezpieczających ulicę 11-go Listopada przed napływem wód spływowych powierzchniowych, z drogi dojazdowej wewnętrznej, d) wykonanie zaślepionego wysięgnika o średnicy ?250x7,3mm od studzienki SD4 do granicy działki (L = 2,4m), dla przyszłościowego podłączenie kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z terenu Liceum Ogólnokształcącego. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, na którą składają się: 1) projekt budowlano-wykonawczy, 2) projekt czasowej organizacji ruchu, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 4) przedmiar robót. 4) Istotne dokumenty umożliwiające realizację zamówienia: decyzja nr 434/12 z dnia 17.07.2012r., wydana przez Starostę Myszkowskiego, zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę Kanalizacja deszczowa po podłączeniu budynków wielorodzinnych - I etap (osiedle przy ul. Skłodowskiej w Myszkowie). 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - Budowa komory wód deszczowych w ul. Siewierskiej na wysokości posesji nr 86: 1) Kody CPV dotyczące zamówienia: a) 45 11 12 00 - 0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, b) 45 11 13 00 - 1: Roboty rozbiórkowe, c) 45 22 35 00 - 1: Konstrukcje z betonu zbrojonego, d) 45 23 21 30 - 2: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej e) 45 23 60 00 - 0: Wyrównanie terenu. 2) Ogólny opis robót przewidzianych do wykonania: a) Wykonanie i montaż komory wód deszczowych o wymiarach 3,4x1,5x1,9m prefabrykat, b) montaż studni rewizyjnej 1000 mm, c) zabudowa istniejącego rowu rurami betonowymi 500 mm, o długości zarurowania 23,5 m, d) włączenie do komory dwóch istniejących rur o średnicy 500 mm i 250 mm oraz projektowanej rury o średnicy 500 mm, e) wykonanie izolacji istniejącego fundamentu i ściany budynku nr 86, f) umocnienie istniejącego wjazdu działki wraz z odtworzeniem istniejącego ogrodzenia g) prace porządkowe związane z humusowaniem i obsianiem trawą terenu po zarurowaniu otworu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, na którą składają się: a) projekt budowlany, b) projekt wykonawczy, c) projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, d) dokumentacja badań geotechnicznych określająca warunki gruntowo-wodne dla potrzeb projektu budowy komory wód deszczowych w ul. Siewierskiej na wysokości posesji nr 86, e) szczegółowe specyfikacje techniczne - branża instalacyjna i konstrukcyjna, f) przedmiar robót. 4) Istotne dokumenty umożliwiające realizację zamówienia: decyzja nr 305/11 z dnia 18.05.2011r., wydana przez Starostę Myszkowskiego, zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę Komora wód deszczowych na działce nr ewid. 488 obręb Myszków. 7. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej, wydanych decyzjach oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 8. Roboty budowlane należy wykonywać po dokonaniu wprowadzenia zmian wynikających z projektu/projektów czasowej organizacji ruchu. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w zakresie wskazanym w swojej ofercie. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania w części 1 zamówienia Wykonawca w terminie składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100) 2. Przystępując do niniejszego postępowania w części 2 zamówienia Wykonawca w terminie składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: dla części 1 zamówienia: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.22.2013 - Budowa kanalizacji deszczowej do podłączenia budynków wielorodzinnych - I etap, dla części 2 zamówienia: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.22.2013 - Budowa komory wód deszczowych w ul. Siewierskiej na wysokości posesji nr 86. 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium, przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach