Zarząd Powiatu Białostockiego ogłasza przetarg
- Adres: 15-569 Białystok, Borsucza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 403 951, , fax. 857 403 982
- Data zamieszczenia: 2019-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Białostockiego
Borsucza 2
15-569 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 403 951, , fax. 857 403 982
REGON: 05065839600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie utwardzenia nieruchomości nr geod. 706/7 i nr geod. 707/2 o powierzchni 1240 m2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem inwestycji jest utwardzenie nieruchomości nr geod. 706/7 i nr geod. 707/2, stanowiących własność Powiatu Białostockiego, usytuowanych przy ul. Borsuczej 2 w Białymstoku. Planowana inwestycja będzie polegała na wykonaniu następujących podstawowych robót budowlanych: -ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na czas budowy; -wykonanie robót przygotowawczych m.in. wytyczenie trasy chodnika sytuacyjnie i wysokościowo, usunięcie gruntu organicznego, częściowa rozbiórka istniejących starych krawężników betonowych na wysokości projektowanych zjazdów rozebranie ogrodzenia posesji Borsucza 2, na odcinku planowanych robót; -wykonanie robót ziemnych polegających na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni powierzchni utwardzonych elementami prefabrykowanymi oraz wykonaniu nasypu pod projektowane powierzchnie utwardzone; -ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm i 22x15 cm; -wykonanie jezdni z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm i podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm; -wykonanie chodników z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm; -wykonanie robót wykończeniowych w postaci humusowania i obsiania projektowanych terenów zielonych; -rozebranie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu zastosowanych na czas budowy. Przedmiot zamówienia powinien posiadać minimum 60 miesięczną gwarancję. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z projektem technicznym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ. Rozwiązania równoważne - wszelkie dobrane typy materiałów i urządzeń bądź znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło, szczególne procesy, normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy oraz art. 30 ust. 1-3 ustawy jakie przytoczono w dokumentacji projektowej oraz w pozostałych dokumentach - należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji projektowej i w STWiOR oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie, np. certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez jednostkę, jako dowody potwierdzające zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w projekcie, albo deklaracje właściwości wystawione przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, stwierdzające na jego odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami, STWiOR lub określoną normą oraz dokumentacją projektową. Użycie materiałów, urządzeń i wyposażenia bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materiałów i urządzeń, które nie będą spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 2.1 Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3 a) ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące czynności w pełnym wymiarze czasu pracy, które będą wykonywały prace związane z zakresem realizacji zamówienia, tj. wykonanie robót przygotowawczych, robót ziemnych, wykonanie jezdni i chodnika z kostki betonowej, wykonanie robót wykończeniowych. 2.2 Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną Listę Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami. 2.3. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w załączniku do umowy będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10.10.2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U., z 2002 r. nr 200, poz. 1679 z późn. zm.). 2.4 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że Przedmiot Umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. Dokumentami, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą być zanonimizowane umowy o pracę. 2.5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii dokumentów potwierdzających zawarcie przez Wykonawcę z Pracownikami umów o pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 2.6 W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy. 2.7 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 2.8. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski – etap I”
Dodano: 2024-07-18 - Remont placu przy budynku nr 23 na terenie JW w Białymstoku
Dodano: 2024-07-18 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w ramach zadania "Przebudowa i budowa placów, dróg wewnętrznych oraz obiektów wystawienniczych Podlaskiego ODR w Szepietowie część III"
Dodano: 2024-07-12 - Budowa budynku magazynowego w ramach zadania „Budowa budynku magazynowego wraz z rozbiórką budynku gospodarczego Podlaskiego ODR w Szepietowie”
Dodano: 2024-07-11 - Rozbudowa drogi gminnej nr 135512 B Bargłów Dworny – Bargłów Kościelny – Nowiny Bargłowskie, Gmina Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej z oddziałami wychowania przedszkolnego i sali gimnastycznej w Tołwinie
Dodano: 2024-07-11 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki
Dodano: 2024-07-11 - „Remont wnętrz, osuszenie budynku i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku Zespołu szkół nr 1 w Zambrowie”
Dodano: 2024-07-10 - Modernizacja – przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg gminnych wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg oraz budową wiaty garażowej.
Dodano: 2024-07-10 - Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka kultury i Urzędu Miejskiego w Czyżewie
Dodano: 2024-07-10