Przetargi.pl
wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników w sezonie zimowym 2009/2010r. w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5603123 , fax. 082 5603123
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie
    ul. Lwowska 24 24
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5603123, fax. 082 5603123
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników w sezonie zimowym 2009/2010r. w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników w sezonie zimowym 2009/2010r. w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie. CPV: 90.63.00.00-2 , 90.62.00.00-9 . 1. Usługi polegać będą na: ZADANIE NR 1 -zimowe utrzymanie chodników i parkingu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 812 odc. Chełm-Krasnystaw w m. Krasnystaw (ul. Rejowiecka i ul. Lwowska) 1). Odśnieżaniu chodników i parkingu na całej szerokości. 2). Posypywaniu śliskich chodników i parkingu piaskiem dostarczonym przez Zamawiającego (Obwód Drogowy Chełm). 3). Odśnieżanie i likwidacja śliskości -lokalizacja: -od skrzyżowania z ul. Leśną od km 147+644 do km 149+276 strona prawa -od skrzyżowania z ul. Gospodarczą od km 148+750 do km 149+040 strona lewa -od skrzyżowania z ul. Grobla od km 149+651 do km 150+ 981 do drogi krajowej nr 17 strona prawa (rejon ronda, parking przy rondzie). Razem 3,252 km / 8 992 m2 4). Zakres usługi (planowany) 370 godzin. ZADANIE NR 2 -zimowe utrzymanie chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 812 odc. Chełm-Krasnystaw w m. Rudka 1). Odśnieżaniu chodnika na całej szerokości. 2). Posypywaniu śliskiego chodnika piaskiem dostarczonym przez Zamawiającego (Obwód Drogowy Chełm). 3). Odśnieżanie i likwidacja śliskości -lokalizacja: -od granicy miasta Chełm od km 122+146 do km 123+556 strona lewa Razem 1,410 km / 2 115 m2 4). Zakres usługi (planowany) 320 godzin. ZADANIE NR 3 -zimowe utrzymanie chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 838 odc. Głębokie-Dorohucza od m. Barki do m. Chojeniec. 1). Odśnieżaniu chodników na całej szerokości. 2). Posypywaniu śliskich chodników piaskiem dostarczonym przez Zamawiającego (Obwód Drogowy Wysokie). 3). Odśnieżanie i likwidacja śliskości na odc. Barki - Chojeniec -lokalizacja: od km 1+763 - 1+899 = 136,0 m 239,2 m2 strona lewa od km 1+883 - 1+940 = 57,0 m 114,0 m2 strona prawa od km 3+944 - 4+102 = 158,0 m 252,8 m2 strona lewa od km 4+077 - 4+255 = 178,0 m 284,8 m2 strona prawa od km 6+621 - 7+100 = 479,0 m 766,4 m2 strona lewa od km 6+936 - 7+100 = 164,0 m 262,4 m2 strona prawa od km 7+640 - 7+743 = 103,0 m 188,8 m2 strona lewa od km 7+723 - 7+786 = 63,0 m 100,8 m2 strona prawa od km 9+483 - 9+596 = 113,0 m 180,8 m2 strona lewa od km 9+590 - 9+719 = 129,0 m 206,4 m2 strona prawa od km 12+052- 12+131 = 79,0 m 126,4 m2 strona lewa od km 12+155 - 12+360 = 205,0 m 328,0 m2 strona prawa Razem 1,864 km / 3 050,8 m2 4). Zakres usługi (planowany)280 godzin. 2. Oprócz czynności podstawowych do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie informacji o : 1). Czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usługi , 2). Zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, 3). Innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 3. Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i dostarcza Wykonawcy Zamawiający. 4. Wezwanie do pracy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Czas przystąpienia do pracy od przyjęcia wezwania wynosi 1 godz. 5. W razie opóźnienia w rozpoczęciu usług przekraczającego 1 godzinę zamawiający ma prawo powierzyć wykonywanie usług innym osobom. 6. Okresowe powierzenie wykonywania usług objętych niniejszą umową innym wykonawcom, w przypadku określonym w ust. 2, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kar umownych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych prac objętych umową. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub trzy zadania. Wartość zamówienia: 55988,40zł netto(w tym: zad. 1 - 21356,40 zł; zad. 2 - 18470,40 zł; zad. 3 - 16161,60 zł)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) odpowiednio dla wybranych zadań. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Pełnomocnictwo składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt X. 2. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej /za zgodność z oryginałem/ przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt X. 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach