Urząd Gminy Lipinki ogłasza przetarg
- Adres: 38-305 Lipinki, 53
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 013 4477021 w. 3 , fax. 013 4477021 w. 42
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki
53 53
38-305 Lipinki, woj. małopolskie
tel. 013 4477021 w. 3, fax. 013 4477021 w. 42
REGON: 00054404200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi w zakresie zbiórki i wywozu odpadów komunalnych stałych z terenu Gminy Lipinki w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zbiórka i wywóz odpadów komunalnych stałych z terenu Gminy Lipinki w 2010 roku, gromadzonych w kontenerach metalowych oraz workach foliowych. Szczegółowy zakres określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. - warunek podstawowy 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 3. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg zasady spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wykonawca wykaże co najmniej 3 takie usługi - załącznik Nr 3 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wykonawca wykaże minimum: 1 samochód śmieciarka, 1 samochód bramowiec i 1 samochód dostawczy, załącznik Nr 4 9) polisa , a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 10) zezwolenie na prowadzenie działalności wywozu śmieci i odpadów, unieszkodliwiania odpadów z terenu gminy Lipinki (decyzja Wójta Gminy Lipinki) 11) umowa z odbiorcą utylizującym odpady, odpady posortowane i odbiorcą unieszkodliwiającym odpady komunalne oraz odbiorcą ustabilizowanego osadu ściekowego i skratki 12) parafowany projekt umowy - załącznik Nr 5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalipinki.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych
Dodano: 2016-07-26 - ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BIAŁY DUNAJEC
Dodano: 2016-06-02 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki oraz ich zagospodarowanie w 2016 roku
Dodano: 2016-03-18 - Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów z Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
Dodano: 2016-03-11 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki oraz ich zagospodarowanie w 2016 roku
Dodano: 2016-03-09 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gręboszów
Dodano: 2016-03-07 - Wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805 z oczyszczalni ścieków
Dodano: 2016-01-20 - Odbiór odpadów komunalnych z Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy w Rabce-Zdrój.
Dodano: 2016-01-14 - Wywóz oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu przeładunkowego Łącko-Czerniec oraz punktu oczyszczalni ścieków w Łącku
Dodano: 2016-01-12 - Wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805 z oczyszczalni ścieków
Dodano: 2015-12-30