Gminny Zarząd Oświaty w Brusach ogłasza przetarg
- Adres: 89-632 Brusy, ul. Armii Krajowej 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3952920 , fax. 52 3952930
- Data zamieszczenia: 2011-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Oświaty w Brusach
ul. Armii Krajowej 1 1
89-632 Brusy, woj. pomorskie
tel. 52 3952920, fax. 52 3952930
REGON: 00111326100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie Usługi w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego pn.: Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci z terenu gminy Brusy w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego pn. Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci z terenu gminy Brusy w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie ze SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Brusach - 4 grupy x 30 godzin = 120 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Do 1 grupy uczęszczać będzie nie więcej niż 8 uczniów i uczennic. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 2. Zajęcia prowadzone dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Brusach - 4 grupy x 30 godzin = 120 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Do 1 grupy uczęszczać będzie nie więcej niż 8 uczniów i uczennic. Opis: Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 3. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Brusach - 10 grup x 15 godzin = 150 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Do 1 grupy uczęszczać będzie nie więcej niż 4 uczniów i uczennic. Opis: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te umożliwią dzieciom efektywną pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenie językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 4. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej prowadzone dla dzieci z wadami postawy ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Brusach - 8 grup x 15 godzin = 120 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Do 1 grupy uczęszczać będzie nie więcej niż 6 uczniów i uczennic. Opis: Zajęciami zostaną objęte dzieci z wadami postawy. Zajęcia te ułatwią niwelowanie wad postawy. Dzieci wspólnie będą mogły integrować się z grupą dzieci uczestniczących w tych zajęciach. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 5. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej w Czapiewicach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 6. Zajęcia prowadzone dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej w Czapiewicach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 7. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej im. Bł. Ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 8. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej prowadzone dla dzieci z wadami postawy ze Szkoły Podstawowej im. Bł. Ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 6 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęciami zostaną objęte dzieci z wadami postawy. Zajęcia te ułatwią niwelowanie wad postawy. Dzieci wspólnie będą mogły integrować się z grupą dzieci uczestniczących w tych zajęciach. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 9. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej w Kosobudach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 10. Zajęcia prowadzone dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej w Kosobudach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 11. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie - 2 grupy x 30 godzin = 60 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Do 1 grupy uczęszczać będzie nie więcej niż 8 uczniów i uczennic. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 12. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie - filia w Przymuszewie - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 30 godzin = 30 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 13. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie - 1 grupa (licząca nie więcej niż 4 uczniów i uczennic) x 30 godzin = 30 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te umożliwią dzieciom efektywną pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenie językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 14. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej w Lubni - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 60 godzin = 60 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 15. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej w Lubni - 1 grupa (licząca nie więcej niż 4 uczniów i uczennic) x 60 godzin = 60 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te umożliwią dzieciom efektywną pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenie językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 16. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej w Męcikale - 1 grupa (licząca nie więcej niż 4 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te umożliwią dzieciom efektywną pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenie językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 17. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej prowadzone dla dzieci z wadami postawy ze Szkoły Podstawowej w Męcikale - 1 grupa (licząca nie więcej niż 6 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęciami zostaną objęte dzieci z wadami postawy. Zajęcia te ułatwią niwelowanie wad postawy. Dzieci wspólnie będą mogły integrować się z grupą dzieci uczestniczących w tych zajęciach. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 18. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 19. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 4 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te umożliwią dzieciom efektywną pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenie językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 20. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej w Zalesiu - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 40 godzin = 40 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 21. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej w Zalesiu - 1 grupa (licząca nie więcej niż 4 uczniów i uczennic) x 40 godzin = 40 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te umożliwią dzieciom efektywną pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenie językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brusy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych, szkoleń dla nauczycieli, półkolonii letnich, pokazu naukowego w ramach projektu Widzieć i wiedzieć więcej - nowoczesna edukacja w Gminie Przywidz.
Dodano: 2016-07-26 - Zorganizowanie obozu naukowego dla 30 wyróżnionych stypendystów projektu - Pomorski program pomocy stypendialnej 2015/2016 i 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych grupowych, dla młodzieży w wieku 18-24 lat, nieuczącej się i niepracującej, niezbędnych do utrzymania rezultatu projektu OHP jako realizator usług rynku pracy , beneficjentów jednostek OHP.
Dodano: 2016-04-07 - Świadczenie usług szkolnictwa wyższego polegających na przeprowadzeniu cykli sobotnich zajęć (ćwiczeń) laboratoryjnych z fizyki dla studentów Politechniki Gdańskiej, w miesiącach kwiecień - maj 2016 r., w Galerii Ruchu w Centrum Hewelianum, mieszczącym się w Gdańsku przy ul. Gradowej 6.
Dodano: 2016-03-16 - Przeprowadzenie zajęć z uczniami w ramach kontynuacji projekt Zdolni z pomorza, wspieranie uczniów uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki
Dodano: 2016-02-22 - Świadczenie usług szkolnictwa wyższego polegających na przeprowadzeniu cykli sobotnich zajęć (ćwiczeń) laboratoryjnych z fizyki dla studentów Politechniki Gdańskiej, w miesiącach październik- grudzień 2015 r., w Galerii Ruchu w Centrum Hewelianum, mieszczącym się w Gdańsku przy ul. Gradowej 6.
Dodano: 2015-07-28 - Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2014/2015.
Dodano: 2015-05-06 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/-nia z zakresu montażu podzespołów i zespołów elektronicznych w branży produkcyjnej dla grupy 30 osób do 30 roku życia, zamieszkujących terytorium województwa pomorskiego, pozostających bez zatrudnienia, w tym osób uczących się, które zostaną pozytywnie zakwalifikowane przez ARP S.A. do projektu /Pomorski Smart - Up/.
Dodano: 2015-04-08 - Opracowanie koncepcji, zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń nia z zakresu branży ICT dla grupy 15 osób do 30 roku życia, zamieszkujących terytorium województwa pomorskiego, pozostających bez zatrudnienia, w tym osób uczących się, które zostaną pozytywnie zakwalifikowane przez ARP SA do projektu Pomorski Smart Up.
Dodano: 2015-03-23 - organizacja warsztatów edukacyjnych dla uczniów/uczennic lęborskich szkół podstawowych i gimnazjów
Dodano: 2015-03-11