Przetargi.pl
Wykonanie Usługi w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego pn.: Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci z terenu gminy Brusy w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych

Gminny Zarząd Oświaty w Brusach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3952920 , fax. 52 3952930
  • Data zamieszczenia: 2011-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Oświaty w Brusach
    ul. Armii Krajowej 1 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 52 3952920, fax. 52 3952930
    REGON: 00111326100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Usługi w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego pn.: Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci z terenu gminy Brusy w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego pn. Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci z terenu gminy Brusy w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie ze SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Brusach - 4 grupy x 30 godzin = 120 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Do 1 grupy uczęszczać będzie nie więcej niż 8 uczniów i uczennic. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 2. Zajęcia prowadzone dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Brusach - 4 grupy x 30 godzin = 120 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Do 1 grupy uczęszczać będzie nie więcej niż 8 uczniów i uczennic. Opis: Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 3. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Brusach - 10 grup x 15 godzin = 150 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Do 1 grupy uczęszczać będzie nie więcej niż 4 uczniów i uczennic. Opis: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te umożliwią dzieciom efektywną pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenie językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 4. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej prowadzone dla dzieci z wadami postawy ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Brusach - 8 grup x 15 godzin = 120 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Do 1 grupy uczęszczać będzie nie więcej niż 6 uczniów i uczennic. Opis: Zajęciami zostaną objęte dzieci z wadami postawy. Zajęcia te ułatwią niwelowanie wad postawy. Dzieci wspólnie będą mogły integrować się z grupą dzieci uczestniczących w tych zajęciach. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 5. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej w Czapiewicach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 6. Zajęcia prowadzone dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej w Czapiewicach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 7. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej im. Bł. Ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 8. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej prowadzone dla dzieci z wadami postawy ze Szkoły Podstawowej im. Bł. Ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 6 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęciami zostaną objęte dzieci z wadami postawy. Zajęcia te ułatwią niwelowanie wad postawy. Dzieci wspólnie będą mogły integrować się z grupą dzieci uczestniczących w tych zajęciach. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 9. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej w Kosobudach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 10. Zajęcia prowadzone dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej w Kosobudach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 11. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie - 2 grupy x 30 godzin = 60 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Do 1 grupy uczęszczać będzie nie więcej niż 8 uczniów i uczennic. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 12. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie - filia w Przymuszewie - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 30 godzin = 30 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 13. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie - 1 grupa (licząca nie więcej niż 4 uczniów i uczennic) x 30 godzin = 30 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te umożliwią dzieciom efektywną pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenie językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 14. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej w Lubni - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 60 godzin = 60 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 15. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej w Lubni - 1 grupa (licząca nie więcej niż 4 uczniów i uczennic) x 60 godzin = 60 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te umożliwią dzieciom efektywną pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenie językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 16. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej w Męcikale - 1 grupa (licząca nie więcej niż 4 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te umożliwią dzieciom efektywną pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenie językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 17. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej prowadzone dla dzieci z wadami postawy ze Szkoły Podstawowej w Męcikale - 1 grupa (licząca nie więcej niż 6 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęciami zostaną objęte dzieci z wadami postawy. Zajęcia te ułatwią niwelowanie wad postawy. Dzieci wspólnie będą mogły integrować się z grupą dzieci uczestniczących w tych zajęciach. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 18. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 19. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach - 1 grupa (licząca nie więcej niż 4 uczniów i uczennic) x 45 godzin = 45 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te umożliwią dzieciom efektywną pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenie językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 20. Zajęcia prowadzone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ze Szkoły Podstawowej w Zalesiu - 1 grupa (licząca nie więcej niż 8 uczniów i uczennic) x 40 godzin = 40 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III. Część 21. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej w Zalesiu - 1 grupa (licząca nie więcej niż 4 uczniów i uczennic) x 40 godzin = 40 godzin przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 roku. Opis: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te umożliwią dzieciom efektywną pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenie językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmą uczniów i uczennice klas I-III.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brusy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach