Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej oraz ASUW w Zagaju wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty

Gmina Góra Św. Małgorzaty ogłasza przetarg

  • Adres: 99-122 Góra Św. Małgorzaty, Góra Św. Małgorzaty 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 389 24 00 , fax. (024) 389 24 01
  • Data zamieszczenia: 2015-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra Św. Małgorzaty
    Góra Św. Małgorzaty 44 44
    99-122 Góra Św. Małgorzaty, woj. łódzkie
    tel. (024) 389 24 00, fax. (024) 389 24 01
    REGON: 61101565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraswmalgorzaty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej oraz ASUW w Zagaju wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pn. Wykonanie usługi w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej oraz ASUW w Zagaju wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty, jest : 1. Wykonanie na całym terenie Gminy Góra św. Małgorzaty usługi w zakresie: obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania ASUW w Zagaju wraz z siecią wodociągową o łącznej długości - 106,9 km, 979 sztuk przyłączy wodociągowych - o łącznej długości 33,60 km. 1) Zakres usługi obejmuje: a) Zapewnienie zdolności istniejących urządzeń wodociągowych do re?alizacji dostaw wody w wymaganej ilości i pod odpowied?nim ciśnieniem oraz dostawy wody sposób ciągły i niezawodny, a także zapewnić nale?żytą jakość dostarczanej wody. b) Dostarczanie wody odpowia?dającej jakościowo wymaganiom określonym przez Ministra Zdrowia. c) Eksploatacja obiektów ASUW. d) Przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych części budowlanych, mechanicznych i instalacyjnych ujęcia oraz sporządzenie stosownych protokołów. e) Kontrola stref ochrony ujęcia. f) Kontrola wydajności ujęcia wraz z pomiarem dynamicznego i statycznego zwierciadła wody w studniach. g) Kontrola, analiza i regulacja pracy sieci wodociągowej w celu utrzymania optymalnego układu ciśnień. h) Przygotowanie warunków technicznych podłączenia do wodociągu, z zapewnieniem dostawy wody, dla nowych odbiorców wody. i) Uzgadnianie projektów nowych podłączeń, odbiór techniczny i włączenie do eksploatacji. j) Udział w przeglądach i odbiorach końcowych nowych podłączeń. k) Pośredniczenie w dostarczaniu umów na dostawę wody, do poszczególnych odbiorców. l) Zabezpieczenie obiektów oraz ich nadzór m) Odczyty wodomierzy, wystawianie faktur i pobór należności za zużytą wodę, u każdego odbiorcy - w okresie cyklicznym - raz na dwa miesiące. Wpłaty zainkasowanej gotówki - co dwa dni, na rachunek bankowy Gminy Góra Św. Małgorzaty numer : 26 9263 0000 0600 0101 2006 0102. Końcowa wpłata zainkasowanej gotówki, po zakończeniu poszczególnej trasy, w dniu rozliczenia, na wyżej wymieniony rachunek bankowy. n) Przestrzeganie parametrów ilości pobranej wody i zrzucanych ilości ścieków. 2) Wykonawca dodatkowo w imieniu Zamawiającego zobowiązany będzie do: a) Niezwłocznego usuwania awarii urządzeń wodociągowych sieci i przyłączy do zaworu głównego za wodomierzem głównym. b) Dokonywanie napraw i remontów urządzeń wodociągowych. c) Do udokumentowania kosztów awarii, napraw i remontów. d) Koszty zakupu materiałów ponosi Zamawiający. e) Prowadzenia rejestru ilości pobieranej wody z każdej studni na podstawie odczytów wodomierzy - raz na dobę o stałej godzinie i rejestrowaniu w książkach wodomierzowych. f) Obserwacji i pomiarów lustra wody w każdej studni oraz ich ewidencji przynajmniej raz na kwartał. g) Zlecanie na koszt Zamawiającego badania jakości wody surowej z każdej studni - jeden raz na rok oraz analizy jakościowej wody uzdatnionej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. h) Prowadzenie bieżącej ewidencji ilości odprowadzanych ścieków (wód popłucznych) w systemie półrocznym i dostarczanie danych Zamawiającemu w terminach do dnia 10 stycznia i do dnia 10 lipca każdego roku. i) Zlecanie na koszt Zamawiającego badań jakości wód popłucznych w zakresie wskaźników określonych w pozwoleniu wodno-prawnym , z częstotliwością raz na dwa miesiące, stale w tym samym miejscu , w którym ścieki są wprowadzane do wód wylot W-1. j) Konserwacji bieżącej odbiornika ścieków (rowu przydrożnego) na długości 120 m jego wylotów w kierunku odpływu w cyklu dwa razy w ciągu roku. k) Usuwania osadów z osadnika wód popłucznych poprzez firmy posiadające stosowne zezwolenia w zakresie gospodarki odpadami, na koszt Zamawiającego. l) Dostarczanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich niezbędnych danych, koniecznych do sporządzenia sprawozdawczości. 2. Wykonanie na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty, w miejscowościach : Kwiatkówek, Tum, Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski - usługi w zakresie: obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości - 23,83 km, 361 sztuk przyłączy kanalizacyjnych i tłoczni przydomowych - o łącznej długości - 9,04 km oraz przepompowni ścieków - sztuk 3 - zlokalizowanych w m. Tum, Podgórzyce, Góra św. Małgorzaty. 1) Zakres usługi obejmuje: a) Odczyty wodomierzy, wystawianie faktur i pobór należności za odprowadzenie ścieków, u każdego odbiorcy - w okresie cyklicznym - raz na dwa miesiące. Wpłaty zainkasowanej gotówki - co dwa dni, na rachunek bankowy Gminy Góra Św. Małgorzaty numer : 26 9263 0000 0600 0101 2006 0102. Końcowa wpłata zainkasowanej gotówki, po zakończeniu poszczególnej trasy, w dniu rozliczenia, na wyżej wymieniony rachunek bankowy. b) Przygotowanie warunków technicznych podłączenia nowych przyłączy kanalizacyjnych. c) Uzgadnianie projektów nowych podłączeń, odbiór techniczny i włączenie do eksploatacji. d) Udział w przeglądach i odbiorach końcowych nowych przyłączy kanalizacyjnych. e) Drobne naprawy instalacji elektrycznej, f) Bieżąca konserwacja sygnalizatorów poziomu ścieków. g) Inne naprawy wynikłe w trakcie eksploatacji, trudne do przewidzenia. h) Dostarczanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich niezbędnych danych, koniecznych do sporządzenia sprawozdawczości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 651110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na to, iż jest to postępowanie o udzielenie zamówienie publiczne, którego wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zapłaty faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uggoraswmalgorzaty.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach