Przetargi.pl
Wykonanie usługi usuwania azbestu z budynków usytuowanych na terenie powiatów: kutnowskiego, brzezińskiego, wieruszowskiego, płockiego, gostynińskiego. Przedmiot zamówienia podzielono na sześć części od 1 do 6

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-420 Łódź, ul. Północna 27/29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 636 53 26 , fax. 042 632 9133
  • Data zamieszczenia: 2009-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi
    ul. Północna 27/29 27/29
    91-420 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 636 53 26, fax. 042 632 9133
    REGON: 01034470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi usuwania azbestu z budynków usytuowanych na terenie powiatów: kutnowskiego, brzezińskiego, wieruszowskiego, płockiego, gostynińskiego. Przedmiot zamówienia podzielono na sześć części od 1 do 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na demontażu elementów zawierających azbest wbudowanych w budynkach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa właściwym dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Warszawie Filia w Łodzi, ich składowaniu, pakowaniu, transporcie do miejsca utylizacji wraz z przekazaniem w miejscu utylizacji. Zamówienie podzielono na 6 odrębnych części jak niżej: 1. Usługa usuwania azbestu w gospodarstwie rolnym w Lesznie gmina Kutno, powiat Kutno, z budynków: - stodoły o nr inw. 26*15 - mieszalni pasz o nr inw. 25*16 - stajni o nr inw. 36*5 2. Usługa usuwania azbestu z budynków w gospodarstwie rolnym w Śleszynie gmina Żychlin, powiat Kutno z budynków: - gorzelni o nr inw. 3/I - kotłowni o nr inw. 4/I - garażu przy magazynie spirytusu - magazynu spirytusu o nr inw. 6/I 3. Usługa usuwania azbestu gospodarstwie rolnym w Lubczynie, gmina Wieruszów, powiat Wieruszów z budynku stodoły o nr inw. 20/108. 4. Usługa usuwania azbestu gospodarstwie rolnym w Popieniu, gmina Jeżów, powiat Brzeziny z budynku stodoły o nr inw. 11*10 5. Usługa usuwania azbestu gospodarstwie rolnym w Ogorzelicach, gmina Stara Biała, powiat Płock z budynku inwentarskiego o nr inw. 173*1 6. Usługa usuwania azbestu gospodarstwie rolnym w Luszynie, gmina Pacyna, powiat Gostynin z budynków: - owczarni o nr inw. 288*3 - garaży o nr inw. 27*13
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. do wykonywania usług usuwania azbestu - badane w oparciu o dokumenty rejestracji działalności gospodarczej oraz posiadane decyzje właściwego terytorialnie organu ochrony środowiska do wytwarzania odpadów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniami Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 04.71 poz 649). b) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do izby zawodowej osoby, która obejmie funkcję kierownika robót. c) Posiadają ważną umowę na składowanie i utylizację wyrobów zawierających azbest z uprawnionym do tych czynności podmiotem lub posiadają uprawnienia do składowania i utylizacji wyrobów zawierających azbest. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają polisę od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 PLN. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. Załącznik nr 1 do formularza ofertowego- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Załącznik nr 2 do formularza ofertowego - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 PLN. 3. Załącznik nr 3 do formularza ofertowego - Aktualna umowa na składowanie i utylizację wyrobów zawierających azbest z uprawnionym do tych czynności podmiotem lub oświadczenie, że posiadają uprawnienia do składowania i utylizacji wyrobów zawierających azbest. 4. Załącznik nr 4 do formularza ofertowego zgodnie ze wzorem zawierający m.in. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP, Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust.1 w szczególności, że firma nie zalega z uiszczaniem, żadnych podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (art..24 ust.1 pkt 3), 5. Załącznik nr 5 do formularza ofertowego.- Doświadczenie zawodowe wykaz wykonanych usług tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest, krótszy - w tym okresie) w ilości co najmniej 3 usług tożsamych o wartości każdej z nich minimum 40.000,00 PLN. 6. Załącznik nr 6 do formularza ofertowego - decyzja w zakresie wytwarzania odpadów wydana przez właściwy terytorialnie urząd (starostwo), 7. Załącznik nr 7 do formularza ofertowego.- Oświadczenie Wykonawcy iż pozostająca do wykorzystania ilość z limitu ustalonego w pozwoleniu wyżej wymienionym na wytwarzanie odpadu o kodzie 17 06 05 jest wystarczająca do wykonania zamówienia. 8. Załącznik nr 8 do formularza ofertowego - Dokumenty potwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada właściwe uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - złożenie (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, wydanych dla osoby mającej pełnić obowiązki kierownika budowy, 9. Załącznik nr 9 do formularza ofertowego - pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę i potwierdzających dokumenty za zgodność z oryginałem, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach