Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków w miejscowościach Żelechlin, Modrzewek i sieci przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechlinek wraz z zakupem sprzętu

Gmina Żelechlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 97-226 Żelechlinek, Plac Tysiąclecia 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7122712 , fax. 044 7122770
  • Data zamieszczenia: 2009-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żelechlinek
    Plac Tysiąclecia 1 1
    97-226 Żelechlinek, woj. łódzkie
    tel. 044 7122712, fax. 044 7122770
    REGON: 59064783600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina@zelechlinek.pl , http://bip.zelechlinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków w miejscowościach Żelechlin, Modrzewek i sieci przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechlinek wraz z zakupem sprzętu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków w miejscowościach Żelechlin, Modrzewek i sieci przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechlinek wraz z zakupem sprzętu. W zakres zadania wchodzą następujące roboty: Zadanie 1: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków w miejscowościach Żelechlin, Modrzewek: - wykonanie kanałów ściekowych sanitarnych z rur PVC klasy S, średnicy ?200x5,9 mm, długości 2886,5 m, - rurociągi tłoczne z rur ?90PVC długości 959,5 m, - przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC klasy S, średnicy ?160x4,7mm, szt. 84 o łącznej długości 1735 m, - pompownie ścieków sanitarnych - 4 kpl; Zadanie 2: Budowa sieci przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechlinek: Budki Łochowskie, Bukowiec, Byliny Nowe, Czerwonka Nowa, Gutkowice, Janów, Lesisko, Łochów, Naropna, Nowiny, Sokołówka, Stanisławów, Staropole, Świniokierz Dworski, Świniokierz Włościański, Teklin, Władysławów, Wola Naropińska, Wolica, Żelechlin Mały - szt. 50: - reaktor ZBF - 6C - przepływ średniodobowy - 0,9 m3/d - szt. 26 - reaktor ZBF - 6PC - przepływ średniodobowy - 0,9 m3/d - szt. 10 - reaktor ZBF - 8C - przepływ średniodobowy - 1,2 m3/d - szt. 9 - reaktor ZBF - 10C - przepływ średniodobowy - 1,5 m3/d - szt. 4 - reaktor ZBF - 14PC - przepływ średniodobowy - 2,1 m3/d - szt. 1 Zadanie 3: Dostawa sprzętu Dostawa ciągnika: 1) silnik min. 4,5 dm3, 4-cylindry, turbo intercooler, moc znamionowa (ECE R120): min. 70kW/95KM, zbiornik paliwa min. 92l, 2) napęd 4x4 (4WD), skrzynia biegów mech: 12x12, 40 km/h, 3) napęd WOM - obroty 540/1000, 4) tylna oś: blokada mechanizmu różnicowego, hamulce: tarczowy, niezależny mokry, 5) hydraulika: wydajność pompy hydraulicznej: min. 61 l/min., pompa kierowania min. 26,5 l/min, 2 rozdzielacze gr. 101-401, 6) tylny TUZ - sterowanie mechaniczne, max. udźwig min. 3 500 kg, zewnętrzne sterowanie TUZ na błotniku, regulacja szybkości opuszczania, 7) przedni TUZ, 8) kabina: wentylowana, ogrzewana, uchylne okna boczne i tylne, min. 6 lamp roboczych, głośniki i instalacja radiowa, 9) wyposażenie: instrukcja w języku polskim, zaczep transportowy rolniczy, belka wielootworowa, instalacja pneumatyczna. Dostawa przyczepy (dwuosiowa): 1) ładowność - min. 6000 kg , 2) długość skrzyni ładunkowej (zewnętrzna) - min. 4100 mm , 3) długość skrzyni ładunkowej (wewnętrzna) - min. 4010 mm , 4) długość skrzyni ładunkowej (zewnętrzna) - min. 2100/2150 mm , 5) długość skrzyni ładunkowej (wewnętrzna) - min. 2010/2060 mm , 6) wysokość ścian skrzyni - min. 500 + 500 mm , 7) jednoprzewodowa pneumatyczna instalacja hamulcowa, 8) korbowy hamulec ręczny, 9) szyber w ścianie tylnej, 10) wywrot skrzyni ładunkowej do tyłu i na boki, 11) dyszel z cięgnem ? 50 , 12) tylne wyjścia do drugiej przyczepy i zaczep tylny. Dostawa ładowacza: 1) udźwig - min 1 650 kg , 2) max. wysokość podnoszenia - min. 3,25 m , 3) max. wysokość wyładunku - min. 2,8 m , 4) łyżka do załadunku - szerokość min. 1,8 m , 5) widły do palet - udźwig min. 1 600 kg , 6) przeciwciężar. Dostawa wozu asenizacyjnego: 1) pojemność - min. 5 000 l , 2) pompa - wydajność min. 5000 l/min. , 3) hamulce - hydrauliczne, 4) podpora - koło.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 50 000,00 zł (słownie zł : pięćdziesiąt tysięcy gr 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: zrealizowali jako główny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwie) roboty w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi oraz co najmniej 2 (słownie: dwie) roboty w zakresie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków lub jednej zbiorczej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 150 m3/dobę; łączna wartość robót polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi oraz budowie przydomowych oczyszczalni ścieków lub jednej zbiorczej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 150 m3/dobę nie może być mniejsza niż 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych); 3)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym dysponują jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (kierownik robót musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w tym zakresie); 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację tego zadania w wysokości 3.000.000,00 zł (trzech milionów złotych). Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający w sposób jednoznaczny wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, jeszcze niezaangażowaną dla innych działań Wykonawcy. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2.Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 233 poz.1655 z późn. zm. ) - z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; 3.Szczegółowy kosztorys ofertowy z wartością robót stanowiącą cenę zamówienia; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.Wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 2 (słownie: dwie) roboty w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi oraz co najmniej 2 (słownie: dwie) roboty w zakresie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków lub jednej zbiorczej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 150 m3/dobę (łączna wartość robót polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi oraz budowie przydomowych oczyszczalni ścieków lub jednej zbiorczej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 150 m3/dobę nie może być mniejsza niż 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych)), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie /np. referencje od poprzednich Zamawiających/ - z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ; 9.Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - w wykazie należy wskazać osoby posiadające uprawnienia budowlane, w tym posiadające określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; 10.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 3.000.000,00 zł (dwa miliony złotych), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w punktach 4-7 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Reczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4-7 składa dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), z uwzględnieniem terminów określonych w rozporządzeniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4-7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca składa dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenia i poświadczenia Wykonawca składa pod odpowiedzialnością karną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zelechlinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach