Przetargi.pl
USUWANIE AZBESTU I WYROBÓW ZAWIERAJACYCH AZBEST Z TERENU GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2013-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5/11 5/11
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USUWANIE AZBESTU I WYROBÓW ZAWIERAJACYCH AZBEST Z TERENU GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wola Krzysztoporska. Szacowana masa wyrobów przeznaczonych do unieszkodliwiania wynosi ok. 213,5572 Mg Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Odpowiednie zapakowanie wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych pochodzących z demontażu pokryć dachowych z budynków mieszkalnych i gospodarczych) składowanych na terenie nieruchomości osób fizycznych (92 nieruchomości) z terenu Gminy Wola Krzysztoporska - wykaz posesji na których znajduje się azbest stanowi załącznik nr 6. Mapa poglądowa - załącznik nr 7 2.Załadunek odpowiednio zapakowanych wyrobów zawierających azbest; 3.Transport, rozładunek i przekazanie wyrobów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych; 4.Wszystkie wymienione czynności powinny być wykonywane przy zachowaniu następujących zasad: a) Usługa wykonywana będzie specjalistycznym sprzętem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi, b) Wykonawca ustali szczegółowe terminy odbioru wyrobów zawierających azbest z właścicielami posesji, na których są składowane z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, c) Wykonawca obowiązany jest uzyskać z każdej nieruchomości protokół odbioru wyrobów zawierających azbest, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół, w szczególności powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko właściciela posesji, adres odbioru wyrobu zawierającego azbest, datę odbioru oraz wagę odebranego wyrobu zawierającego azbest i dane odbiorcy. Wykonawca zobowiązany jest do zważenia odbieranych wyrobów zawierających azbest na każdej posesji. d) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach Dz. U. z 2013 poz. 21 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 08 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2010 Nr 249 poz. 1673 ze zmianami) e) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.12.2005 r. (DZ.U. 2005.216.1824 ze zmianami) w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów oraz do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: - karty przekazania odpadów, o których mowa w art. 67 ustawy dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21 ze zmianami) na składowisko odpadów niebezpiecznych - osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, z której odebrano wyroby zawierające azbest oraz kartę przekazania /zdeponowania wyrobów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych; - pisemnego oświadczenia Wykonawcy o prawidłowości wykonania, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, o którym mowa w § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r., w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. nr 71, poz. 649). 5.Zakres usługi został określony na podstawie wniosków mieszkańców, zawierających szacunkowe ilości wyrobów zawierających azbest ze swoich posesji. CPV 90650000-8 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wola-krzysztoporska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach