Przetargi.pl
Wykonanie usługi transportowej polegającej na przewozie odpadów zielonych o kodzie 20 02 01 do RIPOK

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63700 Krotoszyn, ul. Rawicka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7254233 w. 20 , fax. 627 228 000
  • Data zamieszczenia: 2017-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
    ul. Rawicka 41
    63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7254233 w. 20, fax. 627 228 000
    REGON: 25046865000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkimkrotoszyn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi transportowej polegającej na przewozie odpadów zielonych o kodzie 20 02 01 do RIPOK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest transport odpadów biodegradowalnych (zielonych) o kodzie 20 02 01 zbieranych na punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Krotoszynie przy ul. Ceglarskiej 45 w terminie w terminie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. 2. Odpady mogą być transportowane w odległości od około 30 do około 90 km w jedną stronę od miejsca załadunku odpadów. Zamawiający wskaże Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych, do której wykonawca będzie zobowiązany transportować odpady. Prawdopodobne miejsca docelowe to: RIPOK w Olszowa oraz RIPOK w Ostrowie Wielkopolskim. 3. Trasa przewozu będzie liczona najkrótszą drogą publiczną o odpowiedniej dopuszczalnej masie z uwzględnieniem aktualnych przepisów ruchu drogowego oraz utrudnień w ruchu drogowym. 4. Zamawiający w obecności Wykonawcy dokona pomiaru długości trasy transportowanych odpadów, która będzie podstawą do obciążenia Zamawiającego. W przypadku zmiany trasy Wykonawca zwróci się pisemnie do Zamawiającego o ponowne wykonanie pomiaru trasy wraz z uzasadnieniem faktycznym takiej potrzeby. 5. Wartość zamówienia będzie uzależniona od faktycznej ilości przejechanych kilometrów liczonych w obie strony. 6. Szacunkowa ilość odpadów o kodzie 20 02 01 przewidzianych do transportu do PSZOK wynosi 1500 Mg. 7. Płatności za przedmiotowe usługi będą się odbywać na podstawie faktury VAT, wystawionej przez wykonawcę ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca po wykonaniu usługi. Wykonanie usługi potwierdzone będzie na podstawie kart przekazania odpadów i dowodów wagowych (Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów Dz.U. 2014 poz. 1973). 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów w zależności od ilości przyjętych przez PSZOK w Krotoszynie. 9. Pojazd transportujący odpady musi mieć minimalną pojemność skrzyni ładunkowej określoną na 50 m3. 10. Odbiór odpadów będzie odbywał się codziennie w dniach: od poniedziałku do piątku w godz. od godz. 7:00 do godz. 15:00 (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy). 11. Odpady powinny być wywożone systematycznie. Czas reakcji od pisemnego zgłoszenia potrzeby transportu odpadów – do 3 dni roboczych. 12. Wykonawca ponosi: • całkowite koszty związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów, • wszystkie pozostałe koszty wykonania zamówienia. 13. Zamawiający zapewnia: • załadunek odpadów. Projekt umowy stanowi załącznik A do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • licencja na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów będących przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U.2016.1987 t.j. z dnia 2016.12.09)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocenionej jako najkorzystniejsza- dokumenty o których mowa w pkt IX. C SIWZ każdy z Wykonawców składa osobno. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy PZP, jeśli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy (o ile są one aktualne) lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wykonawca zamiast dokumentu określonego w pkt. IX.C SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ . Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem składa listę podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach