Przetargi.pl
Odbiór i transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).

MIASTO KALISZ ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO KALISZ
    Główny Rynek 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    REGON: 250855877
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w Części I jest realizacja usługi w zakresie odbioru i transportu kontenerów przeznaczonych do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych typu KP – 7, wersja uniwersalna przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30720 - zestawem specjalistycznych pojazdów (samochód ciężarowy z przyczepą), zawierających pochodzące z terenu miasta Kalisza odpady komunalne zebrane w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK), położonym w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych kontenerów.2. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej lub telefonicznie. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.3. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w zakresie Części I szacuje 42 transporty. Wskazana ilość transportów jest ilością szacunkową. 4. Transport odpadów powinien odbywać się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska, ustawą z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, a także ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych, aktualnymi przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.5. Zamówienie będzie realizowane w sposób następujący:1) rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.02.2023 roku) a zakończenie realizacji zamówienia nastąpi w dniu 31.01.2024 r. lub w dniu, w którym wyczerpaniu ulegnie kwota wskazana w § 7 ust. 1 umowy – w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.Przyjęte powyżej oznaczenie czasu trwania umowy uwzględnia termin zakończenia obecnie obowiązującej umowy na przedmiot zamówienia (31.01.2023r.) oraz okres 12 miesięcy realizacji zamówienia następujący po tym dniu.Jeśli z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym niż 01.02.2023 roku, termin realizacji umowy wynosić będzie 12 miesięcy i rozpocznie swój bieg od dnia zawarcia umowy.2) termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadkach opisanych w SWZ (projekcie umowy), a w szczególności, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i załącznikach do niej.1. Przedmiotem zamówienia w Części II jest realizacja usługi w zakresie odbioru i transportu kontenerów przeznaczonych do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych typu od KP -10 do KP - 38, wersja uniwersalna, przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30722 - zestawem specjalistycznych pojazdów (samochód ciężarowy z przyczepą), zawierających pochodzące z terenu miasta Kalisza odpady komunalne zebrane w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK), położonym w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych kontenerów.2. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej lub telefonicznie. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.3. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w zakresie Części II szacuje 400 transportów. Wskazana ilość transportów jest ilością szacunkową. 4. Transport odpadów powinien odbywać się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska, ustawą z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, a także ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych, aktualnymi przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.5. Zamówienie będzie realizowane w sposób następujący:1) rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.02.2023 roku) a zakończenie realizacji zamówienia nastąpi w dniu 31.01.2024 r. lub w dniu, w którym wyczerpaniu ulegnie kwota wskazana w § 7 ust. 1 umowy – w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.Przyjęte powyżej oznaczenie czasu trwania umowy uwzględnia termin zakończenia obecnie obowiązującej umowy na przedmiot zamówienia (31.01.2023r.) oraz okres 12 miesięcy realizacji zamówienia następujący po tym dniu.Jeśli z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym niż 01.02.2023 roku, termin realizacji umowy wynosić będzie 12 miesięcy i rozpocznie swój bieg od dnia zawarcia umowy.2) termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadkach opisanych w SWZ (projekcie umowy), a w szczególności, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i załącznikach do niej.1. Przedmiotem zamówienia w Części III jest realizacja usługi w zakresie odbioru i transportu pochodzących z terenu miasta Kalisza odpadów niebezpiecznych, zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK), położonym w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych niżej wymienionych pojemników do transportu tych odpadów. Kontener na odpady niebezpieczne znajduje się na terenie PSZOK-u i jest kontenerem stacjonarnym. Transport odpadów niebezpiecznych regulują przepisy ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2147 t.j.)Transport z PSZOK odpadów niebezpiecznych powinien odbywać się samochodem ciężarowym wersja uniwersalna, przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30722. Przygotowanie oraz załadunek do środka transportu leży po stronie Zamawiającego, natomiast zabezpieczenie ładunku podczas transportu należy do Wykonawcy.Odpady niebezpieczne transportowane będą w następujących pojemnikach:- beczkach PE/PE HD wielorazowego użytku z odejmowanym wiekiem, pojemność 200l;- kartonowych tubach na świetlówki o wymiarach 1550 mm x 410 mm x 370 mm, wielokrotnego użytku z min. 5-co warstwowej tektury, nośność min. 50 kg;- pojemnik z tworzywa sztucznego wielorazowego użytku z otwieranym wiekiem/pokrywą i otworem wrzutowym do zbiórki baterii o pojemności min. 120l;- worki typu big-bag o pojemności do 2 m3;- pojemnik na odpady medyczne o poj. 3l.2. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej lub telefonicznie. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.3. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w zakresie Części III szacuje 6 transportów. Wskazana ilość transportów jest ilością szacunkową.4. Transport odpadów powinien odbywać się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska, ustawą z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, a także ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych, aktualnymi przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.5. Zamówienie będzie realizowane w sposób następujący:1) rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.02.2023 roku) a zakończenie realizacji zamówienia nastąpi w dniu 31.01.2024 r. lub w dniu, w którym wyczerpaniu ulegnie kwota wskazana w § 7 ust. 1 umowy – w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.Przyjęte powyżej oznaczenie czasu trwania umowy uwzględnia termin zakończenia obecnie obowiązującej umowy na przedmiot zamówienia (31.01.2023r.) oraz okres 12 miesięcy realizacji zamówienia następujący po tym dniu.Jeśli z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym niż 01.02.2023 roku, termin realizacji umowy wynosić będzie 12 miesięcy i rozpocznie swój bieg od dnia zawarcia umowy.2) termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadkach opisanych w SWZ (projekcie umowy), a w szczególności, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i załącznikach do niej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:1) posiadają wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.), w zakresie transportu odpadów komunalnych obejmujące co najmniej następujące rodzaje i kody odpadów komunalnych: 15 01 01; 15 01 02; 15 01 03; 15 01 04; 15 01 05; 15 01 06, 15 01 07; 16 01 03; 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 07; 17 02 01,17 02 02, 17 02 03, 17 03 80, 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05,20 17 04 06, 17 04 07, 20 01 10; 20 01 11; 20 01 32; 20 01 01; 20 01 02; 20 01 21*; 20 01 23*; 20 01 35*; 20 01 36; 20 01 38; 20 01 39; 20 01 40; 20 01 99; 20 02 01; 20 03 07; 20 03 99 - dotyczy Części I-II,2) posiadają wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego na podstawie art. 49 ustawy dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022r. poz. 699 z późn. zm.), w zakresie transportu odpadów komunalnych obejmujące co najmniej następujące rodzaje i kody odpadów komunalnych:15 01 10*; 15 01 11*; 20 01 21*; 20 01 23*, 20 01 25; 20 01 26*, 20 01 27*;20 01 28; 20 01 29*; 20 01 30; 20 01 33*; 20 01 34; 20 01 35* - dotyczy Części III.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach