Przetargi.pl
Wykonanie usługi transportowej polegającej na przewozie odpadów zielonych o kodzie 20 02 01 do RIPOK

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63700 Krotoszyn, ul. Rawicka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7254233 w. 20 , fax. 627 228 000
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
    ul. Rawicka 41
    63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7254233 w. 20, fax. 627 228 000
    REGON: 25046865000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi transportowej polegającej na przewozie odpadów zielonych o kodzie 20 02 01 do RIPOK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest transport odpadów biodegradowalnych (zielonych) o kodzie 20 02 01 zbieranych na punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Krotoszynie przy ul. Ceglarskiej 45 w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 r. 2.Odpady mogą być transportowane w odległości od około 30 do około 90 km w jedną stronę od miejsca załadunku odpadów. Zamawiający wskaże Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych, do której wykonawca będzie zobowiązany transportować odpady. Prawdopodobne miejsca docelowe to: RIPOK w Olszowa oraz RIPOK w Ostrowie Wielkopolskim. 3.Trasa przewozu będzie liczona najkrótszą drogą publiczną o odpowiedniej dopuszczalnej masie z uwzględnieniem aktualnych przepisów ruchu drogowego oraz utrudnień w ruchu drogowym. 4.Zamawiający w obecności Wykonawcy dokona pomiaru długości trasy transportowanych odpadów, która będzie podstawą do obciążenia Zamawiającego. W przypadku zmiany trasy Wykonawca zwróci się pisemnie do Zamawiającego o ponowne wykonanie pomiaru trasy wraz z uzasadnieniem faktycznym takiej potrzeby. 5.Wartość zamówienia będzie uzależniona od faktycznej ilości przejechanych kilometrów liczonych w obie strony. 6.Szacunkowa ilość odpadów o kodzie 20 02 01 przewidzianych do transportu do PSZOK wynosi 2000 Mg. 7.Płatności za przedmiotowe usługi będą się odbywać na podstawie faktury VAT, wystawionej przez wykonawcę ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca po wykonaniu usługi. Wykonanie usługi potwierdzone będzie na podstawie kart przekazania odpadów i dowodów wagowych (Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów Dz.U. 2014 poz. 1973). 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów w zależności od ilości przyjętych przez PSZOK w Krotoszynie. 9.Pojazd transportujący odpady musi mieć minimalną pojemność skrzyni ładunkowej określoną na 50 m3. 10.Odbiór odpadów będzie odbywał się codziennie w dniach: od poniedziałku do piątku w godz. od godz. 7:00 do godz. 15:00 (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy). 11.Odpady powinny być wywożone systematycznie. Czas reakcji od pisemnego zgłoszenia potrzeby transportu odpadów – do 3 dni roboczych. 12.Wykonawca ponosi: •całkowite koszty związane z transportem odpadów •wszystkie pozostałe koszty wykonania zamówienia. 13.Zamawiający zapewnia: •załadunek odpadów. Projekt umowy stanowi załącznik A do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach