Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-726 Łódź, Wojska Polskiego 121
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
    Wojska Polskiego 121
    91-726 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 000275790
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Komunikacja i formy wsparcia edukacyjnego studentów i kandydatów na studia z zaburzeniami psychicznymi dla pracowników dydaktycznychCelem szkolenia jest zwiększenie świadomości w zakresie możliwości ułatwienia funkcjonowania na uczelni wyższej studentów z zaburzeniami psychicznymi. Kluczowym celem szkolenia jest również rozwijanie umiejętności komunikowania się ze studentami z zaburzeniami psychicznymi a także zadbanie o własny dobrostan w trudnych sytuacjach.Program1. Zaburzenia psychiczne a uczelnie:a. czym jest zaburzenie psychiczne?b. skala problemu w środowisku akademickim,c. odpowiedzialność i rola pracownika uczelni.2. Kluczowe zaburzenia psychiczne zgodnie z międzynarodową klasyfikacją zaburzeń psychicznych i zaburzeń zachowania ICD-10:a. zaburzenia afektywne (depresyjne, dwubiegunowe),b. zaburzenia psychotyczne (schizofrenia, urojeniowe),c. zaburzenia nerwicowe (dysocjacyjne, lękowe),d. zaburzenia osobowości (m.in. osobowość dyssocjalna, psychopatyczna, narcystyczna, bierno-agresywna, paranoiczna, socjopatyczna),e. zaburzenia odżywiania,f. zaburzenia spowodowane używaniem substancji psychoaktywnych (alkohol, narkotyki),g. zaburzenia zachowania osób dorosłych,h. odróżnianie zaburzeń psychicznych od agresji i roszczeniowości.3. Jak komunikować się ze studentami z zaburzeniami psychicznymi:a. budowanie atmosfery opartej na tolerancji, otwartości, bezpieczeństwie i zaufaniu,b. wsparcie studenta i informowanie o możliwościach uzyskania specjalistycznej pomocy,c. technika dialogu wyciszającego i domykającego trudne emocje studenta z zaburzeniem,d. reagowanie w trudnych sytuacjach.4. Jak zareagować w sytuacji kontaktu ze studentem zachowującym się w sposób agresywny/roszczeniowy:a. techniki reagowania na agresję.5. Podsumowanie szkolenia i konsultacje indywidualne.a. Zebranie kluczowych zasad komunikowania się i wspierania studentów z zaburzeniami psychicznymi.Szkolenie zamknięte w siedzibie ASP.Czas trwania: 8 godz. dydaktycznych.Grupa uczestników: do 15 osóbMateriały szkoleniowe w formie papierowej zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.Część 2 - Komunikacja międzypokoleniowa – jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z?Celem szkolenia jest doskonalenie ważnej umiejętności efektywnego komunikowania się z osobami z rożnych pokoleń. Szczególna uwaga poświęcona zostanie porozumiewaniu się ze studentami i współpracownikami z pokolenia Y i Z.1. BB, X, Y i Z – 4 pokolenia w środowisku akademickim:a. dlaczego czasami trudno jest się porozumieć osobom z różnych pokoleń?b. cechy, wartości i potrzeby każdego pokolenia, c. co kształtuje każde pokolenie i jak te różnice przekładają się na zachowanie studentów i współpracowników, d. jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek? 2. Jak pracownik uczelni powinien budować autorytet u studentów i współpracowników z pokolenia BB, X, Y i Z: a. czego oczekują od pracownika uczelni studenci i współpracownicy z pokolenia BB, X, Y i Z, b. 3 zasady budowania autorytetu u pokolenia Y i Z, c. jak zachować się podczas rozmowy z osobami z pokolenia BB, X, Y i Z. 3. Jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z: a. używanie języka korzyści dostosowanego do każdego pokolenia,b. operowanie faktami i konsekwencjami – konstruktywna informacja zwrotna dla pokolenia Y i Z,c. FUO – jak wprowadzać zmiany w zachowaniu studentów i współpracowników bez wzbudzania negatywnych emocji,d. 3 kroki docenienia studenta z pokolenia BB, X, Y i Z,e. 5 najczęściej popełnianych błędów komunikacji z pokoleniem Y i Z. 4. Podsumowanie szkolenia: a. 5 wskazówek jak porozumiewać się z pokoleniem BB, X, Y i Z, b. określenie kluczowych punktów zapalnych. Szkolenie zamknięte w siedzibie ASP.Czas trwania: 8 godz. dydaktycznych.Grupa uczestników: do 15 osóbMateriały szkoleniowe w formie papierowej zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.Część 3 - Kurs języka angielskiego online z polskim lektorem dla 4 osób Ilość osób - dla 4 osób Dla pracowników ASP Profil kursu ogólny Czas trwania: 60 spotkań po 30 min. Poziom rozmów dostosowany jest do uczestnika, zaprojektowany według indywidualnego planu. Przed rozpoczęciem kursu test sprawdzający poziom. Zajęcia zakończone certyfikatem. Zamawiający dopuszcza możliwość udostępniania materiałów szkoleniowych na stronie, tematy rozmów, słownictwo. Trener/lektor musi mieć ukończony Egzamin C,E,L,TA lub podobneCzęść 4 - KURS PISANIA WNIOSKÓW UNIJNYCH -1-dniowe warsztaty skutecznego aplikowania o środki europejskieZakres tematyczny:FUNDUSZE STRUKTURALNE JAKO ŹRÓDŁA FINANSOWANIA PROJEKTÓW 1. Gdzie szukać informacji o źródłach finansowania projektów? 2. Programy ogólnokrajowe i programy regionalne.SYSTEM INSTYTUCJONALNY WDRAŻANIA I ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI W POLSCE.1. Instytucja Zarządzająca, Instytucje Pośredniczące, Instytucje Wdrażające.2. Sposoby naboru i wyboru projektów (konkursowe, pozakonkursowe).3. Projekty indywidualne, systemowe i konkursowe ANALIZA KWALIFIKOWALNOŚCI WNIOSKODAWCY I PROJEKTU Wybór optymalnego źródła dofinansowania dla planowanego projektu. GENERATORY WNIOSKÓW I KRAJOWY SYSTEM INFORMATYCZNY - Omówienie zasad pracy w generatorze wniosków na przykładach.ZASADY KWALIFIKOWALNOŚCI ZADAŃ I WYDATKÓW W PROJEKTACH 1. Kwalifikowalność wydatków w projektach.2. Zasady finansowania projektu (koszty pośrednie i bezpośrednie, kwalifikowalność, wkład własny).3. Ograniczenia w finansowaniu - koszty niekwalifikowalne Pomoc publiczna w projektach dla przedsiębiorców.OPRACOWANIE WNIOSKU O DOFINANSOWANIE PROJEKTU 1. Omówienie formularza wniosku o dofinansowanie projektu inwestycyjnego i szkoleniowego.2. Załączniki do wniosku o dofinansowanie.3. Procedury oceny wniosków aplikacyjnych.4. Wymogi formalne i merytoryczne - kryteria oceny wniosku o dofinansowanie projektu inwestycyjnego.5. Ćwiczenia opracowanie wybranych części formularza wniosku aplikacyjnego dla wybranego projektu.PRZYKŁADOWE PROJEKTY FINANSOWANE Z FUNDUSZY STRUKTURALNYCH1. Projekty infrastrukturalne. 2. Projekty inwestycyjne.3. Projekty miękkieZajęcia w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego, W grupie do 5 osób.Materiały szkoleniowe w formie papierowej zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach