Przetargi.pl
wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie” –etap II”

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie” –etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie 3.2 Zakres prac, nad którymi Wykonawca będzie zobowiązany pełnić nadzór inwestorski obejmuje realizację następujących obiektów i zadań służących codziennej rekreacji:  fontanny (2 szt.)- o Wodny krąg – Zadanie 1B o Fontanna poniżej hotelu – Zadanie 1C,  demontowalne pomosty pływające (5 szt.), o Pomost poniżej zamku – Zadanie 2A o Pomosty przy plaży (2 szt.) – Zadanie 2B, o Pomost przy kładce pieszej – Zadanie 2C o Pomost przystani kajakowej– Zadanie 2D   szlaki rekreacyjno–poznawcze - Zadanie 3:  Ptaki Środkowej Warty,  Uniejów na przestrzeni dziejów,  plac zabaw dla dzieci –Zadanie 4,  siłownia terenowa –- Zadanie 5,  przejście na odnogą rzeki – mostek – Zadanie 6,  siedziska na skarpie – Zadanie 7,  demontowalne pomosty spacerowo – odpoczynkowe (4 szt.): o pomost na palach – przy kładce pieszej – Zadanie 8A o pomosty na palach – przy ciągu spacerowym – brzeg wschodni (Zadanie 14 A) – Zadanie 8B, 8C, 8D, 8E, 8F  pochylnia umożliwiająca dostęp osobom niepełnosprawnym (od strony ulicy Tureckiej) – Zadanie 9  schody terenowe umożliwiające dostęp do ciągu spacerowego – brzeg wschodni (od strony ulicy Tureckiej) – Zadanie 10  pergole – miejsca odpoczynku – Zadanie 11 o pergola pojedyncza - Zadanie 11A, 11B o pergola potrójna – Zadanie 11C  demontowalny ciąg pieszy na palach - Zadanie 12A,  pochylnia - Zadanie 12B  zielony krąg odpoczynkowy - Zadanie 13  ciągi spacerowe – brzeg wschodni - Zadanie 14 A, brzeg zachodni - Zadanie 14B  kino letnie - Zadanie 15,  szlak rekreacyjny, tzw. Szlak Bosych Stóp - Zadanie 16,  droga dojazdowa do przystani kajakowej - Zadanie 17,  przystań kajakowa - Zadanie 18,  ścieżka pieszo – rowerowa - Zadanie 19,  chodnik – ul. Turecka – Zadanie 20 Wszystkie projektowane elementy służące rekreacji, tj.: urządzenia siłowni terenowej, urządzenia placu zabaw, pomosty pływające zaplanowano jako demontowalne na wypadek zagrożenia powodziowego. 3.3 Szczegółowy zakres rzeczowy prac, dla których sprawowany ma być nadzór inwestorski zawarty jest w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie” –etap II” zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 506443-N-2020 z dnia 27.01.2020 r. oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Uniejowie pod numerem ZP.271. 2.2020 AB. 3.4 Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru - Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, w szczególności obejmuje: 3.4.1Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę (lub zgłoszeniem), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej 3.4.2 Zweryfikowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie 3.4.3 Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru gotowych obiektów budowalnych i przekazywanie ich do użytkowani 3.4.4Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy 3.5 Ponadto Inspektor Nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: 3.5.1 Informowania Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej oraz sprawowanie kontroli nad właściwym usunięciem tych wad w terminach umożliwiających zakończenie kontraktu bez opóźnień 3.5.2 Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót 3.5.3 Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy 3.5.4 Składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji na wezwanie Zamawiającego oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, niezwłoczne informowanie o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą 3.5.5 Uczestniczenie przy prowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń 3.5.6 Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy 3.5.7 Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych 3.5.8 Inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępstwach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Inwestora 3.5.9 Zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości 3.5.10 Żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakrycie 3.5.11 Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i widzą techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) oraz niżej wymienione i wypełnione dokumenty: 14.7. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 14.8. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 14.9. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezębnych zasobów – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 14.10. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach