Przetargi.pl
Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: Gospodarka wodno-ściekowa w Aglomeracji Moszczenica – Racjonalizacja gospodarki w zakresie odprowadzania i oczyszczania ścieków komunalnych oraz racjonalizacja zaopatrzenia w wodę

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-310 Moszczenica, ul. Kosowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 169 570 , fax. 446 169 625
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    ul. Kosowska 1
    97-310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 446 169 570, fax. 446 169 625
    REGON: 59064794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: Gospodarka wodno-ściekowa w Aglomeracji Moszczenica – Racjonalizacja gospodarki w zakresie odprowadzania i oczyszczania ścieków komunalnych oraz racjonalizacja zaopatrzenia w wodę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Gospodarka wodno-ściekowa w Aglomeracji Moszczenica – Racjonalizacja gospodarki w zakresie odprowadzania i oczyszczania ścieków komunalnych oraz racjonalizacja zaopatrzenia w wodę w zakresie zasilania fotowoltaicznego, systemów sterowania i automatyki, sieci teleinformatycznych, inwentaryzacji sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na bazie oprogramowania GIS. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV- 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego 3. Zadania Wykonawcy obejmują w szczególności: 1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiającego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach Inwestycji we wszystkich wymaganych specjalnościach, 2) Reprezentowanie Inwestora na etapie projektowania poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3) Reprezentowanie Inwestora na etapie budowy poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej 4) nadzór nad realizacją Inwestycji w pełnym zakresie i z należytą starannością Bieżący nadzór nad postępem wszystkich prac, i informowanie Zamawiającego o wszystkich aspektach inwestycji, 5) bieżące uzgadnianie kwestii technicznych oraz wszelkich spraw związanych z realizacją inwestycji z autorami dokumentacji technicznych oraz PFU oraz z Zamawiającym, 6) udział w odbiorach dostaw, usług zamawianych w ramach realizacji danej części Inwestycji; 7) koordynacja wszystkich działań i zadań realizowanych w ramach danej części Inwestycji; 8) Bieżące kontakty z Zamawiającym oraz informowanie Zamawiającego o postępach w realizacji Inwestycji, zagrożeniach zawiązanych z realizacją i wszelkich innych istotnych informacjach z punktu widzenia realizacji zadania, 9) Współpraca z ekspertami powołanymi dodatkowo przez Zamawiającego (jeżeli Zamawiający uzna to za konieczne). 10) Udziału w kompletowaniu i sprawdzaniu dokumentacji odbiorowych i uczestniczenie w rozliczaniu inwestycji pomiędzy Wykonawcą, Zamawiającym i Urzędem Marszałkowskim w Łodzi. 11) Kontroli zgodności realizacji inwestycji z przyjętym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych harmonogramem rzeczowo- finansowym. 12) Sporządzanie Zamawiającemu raz na kwartał pisemnej informacji dotyczącej realizacji danego zadania inwestycyjnego ze szczególnym uwzględnieniem przyjętego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji inwestycji. 13) Uczestnictwo w wszelkiego rodzaju naradach i spotkaniach dotyczących realizacji inwestycji organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, na terenie budowy. 14) Podejmowanie działań, dotyczących przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych. 15) Uzyskiwanie od projektanta dodatkowych wyjaśnień w sprawach dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. Pełnienie funkcji doradcy Inwestora w zakresie zastosowanych rozwiązań technicznych i proponowanych do wykorzystania technologiach. 16) Wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z kontraktem i przepisami BHp 17) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych niedopuszczonych do stosowania budownictwie. 18) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 19) Realizacji przyjętych obowiązków poprzez udzielenie odpowiedzi na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu dwóch dni roboczych na etapie projektowania. 20) Realizacji przyjętych obowiązków poprzez pracę na terenie budowy w wymiarze zapewniającym prawidłowy nadzór robót lecz nie rzadziej niż 4 razy w tygodniu (w przypadku wykonywania robót w danej branży) i dodatkowo, na każde wezwanie Zamawiającego. 21) Opiniowanie konieczności wykonania robót i zamówień dodatkowych oraz ewentualnych rozwiązań zamiennych. 22) Kontrola przygotowania kompletu dokumentów do odbioru technicznego części lub całości robót w celu zgłoszenia w organie nadzoru budowlanego zakończenia tych robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 23) Prowadzenie dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej z czynności objętych przedmiotem zamówienia lub przydatnych inwestorowi ze względów użytkowych bądź eksploatacyjnych lub wymaganych od Koordynatora w zakresie nadzorowanej branży. 24) Sprawdzanie i uczestniczenie w odbiorze dokumentacji projektowej na wezwanie Zamawiającego. 25) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 4. Nadzór inwestorski należy sprawować nad następującymi zadaniami: 1) Zad.1.2 - Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Moszczenicy - zasilanie dodatkowe fotowoltaiczne. 2) Zadanie 6 - Inwentaryzacja sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na bazie oprogramowania GIS w Aglomeracji Moszczenica a) Zad.6.1. Inwentaryzacja sieci wodociągowej na bazie oprogramowania GIS w Aglomeracji Moszczenica b) Zad.6.2. Inwentaryzacja sieci kanalizacji sanitarnej na bazie oprogramowania GIS w Aglomeracji Moszczenica 3) Zadanie 9 - Przebudowa oczyszczalni ścieków w Moszczenicy w zakresie drugostronnego zasilania rezerwowego oraz zasilania fotowoltaicznego 4) Zad. 14. Modernizacja systemu sterowania i automatyki istniejących przepompowni ścieków. 5) Zad. 16. Budowa kanalizacji pod sieci światłowodowe wzdłuż budowanych kanałów kanalizacji sanitarnej. Opis poszczególnych zadań znajduje się w Zał. nr. 6 do SIWZ – Opis poszczególnych zadań. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, PFU, przedmiary oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, na podstawie których realizowana będzie przedmiotowa inwestycja pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa w Aglomeracji Moszczenica – Racjonalizacja gospodarki w zakresie odprowadzania i oczyszczania ścieków komunalnych oraz racjonalizacja zaopatrzenia w wodę” znajdują się do wglądu w tut. Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.moszczenica.eu (przy przetargu na wykonanie zadania pn.: Gospodarka wodno-ściekowa w Aglomeracji Moszczenica – Racjonalizacja gospodarki w zakresie odprowadzania i oczyszczania ścieków komunalnych oraz racjonalizacja zaopatrzenia w wodę.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wg. Załącznika nr 1 do SIWZ; 2)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału - w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Dokumenty, z których wynika upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji wykonawcy, w szczególności pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik) lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie, jeśli sposób reprezentacji nie wynika z KRS

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach