Przetargi.pl
Wykonanie usługi ochrony osób i mienia na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2013-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi ochrony osób i mienia na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2014 r. usługi ochrony osób i mienia na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu (teren objęty ochroną jest zaznaczony na mapie załączonej do siwz), we wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 19.00 do 7.00, przez dwuosobowe patrol : pieszy na terenie tężni solankowej oraz rowerowy na pozostałym terenie Parku Solankowego. Zamawiający zastrzega, że może zmienić formę patrolu uzasadnioną warunkami atmosferycznymi lub w czasie imprez masowych, o czym powiadomi wykonawcę za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną. Usługa ochroniarska będzie wykonywana przy wykorzystaniu systemu kontroli służby ochrony zapewniającego nadzór w czasie rzeczywistym nad obchodami wykonywanymi przez pracowników ochrony. System kontroli na terenie tężni solankowej - BOX-ID z 10 punktami kontrolnymi - jest własnością Zamawiającego. Na pozostałym terenie Parku Solankowego wykonawca zainstaluje na swój koszt system kontroli, również z 10 pkt. kontrolnymi. Wykaz lokalizacji punktów kontrolnych na terenie tężni solankowej otrzyma wybrany wykonawca, natomiast lokalizacja punktów kontrolnych przez wykonawcę na pozostałym terenie Parku Solankowego musi być uzgodniona z Zamawiającym. 2.W zakres zamówienia wchodzi: 1)patrolowanie i obserwacja chronionego terenu, przy wykorzystaniu systemu kontroli służby ochrony: a)na terenie tężni solankowej: patrol pieszy potwierdza trzykrotnie obchód chronionego terenu w ciągu jednej zmiany w 10 punktach kontrolnych BOX-ID zamontowanych przez Zamawiającego na terenie tężni solankowej; obchody terenu tężni powinny rozpoczynać się w godzinach: 19:00, 24:00, 5:00; b)na pozostałym terenie Parku Solankowego: patrol rowerowy (rowery zapewnia wykonawca) potwierdza trzykrotnie obchód chronionego terenu w ciągu jednej zmiany w 10 punktach kontrolnych zamontowanych przez wykonawcę na terenie Parku Solankowego (lokalizacja uzgodniona z Zamawiającym); objazdy terenu Parku Solankowego powinny rozpoczynać niezwłocznie po zakończeniu obchodu tężni solankowej; odczyty dotyczące przebiegu pracy należy przekazywać Zamawiającemu 1 raz w miesiącu, drogą elektroniczną, w celu kontroli; lokalizacja punktów kontrolnych może ulec zmianie; wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu systemu kontroli BOX-ID, stanowiącego własność Zamawiającego, w należytym stanie technicznym, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego po zakończeniu umowy; w przypadku kradzieży punktu kontrolnego stanowiącego własność wykonawcy - wykonawca w ciągu 24 godzin uzupełni ten punkt na własny koszt; 2) stała ochrona fizyczna tj. stała obecność 2 - osobowego patrolu na terenie Parku Solankowego; 3)ochrona mienia Parku Solankowego, w szczególności: szaty roślinnej, małej architektury (rAzeźby, ławki, kosze na śmieci), sieci nawadniającej, oświetlenia, oświetlenia iluminacyjnego, muszli koncertowej, altany ogrodowej, mostku, posterunku meteorologicznego, przepompowni przy fontannie na stawku, szaletów, infokiosków, barometru, fontanny przy muszli koncertowej, placu zabaw, siłowni, ogrodzenia Ogrodów Papieskich oraz sprawdzanie zabezpieczeń technicznych tych obiektów; w zakres ochrony nie wchodzi: park linowy, pijalnia wód mineralnych z palmiarnią oraz nieruchomości prywatne; 4)zapobieganie kradzieżom, włamaniom, zniszczeniu i dewastacji mienia oraz zasobów przyrody, 5)podejmowanie niezbędnych interwencji w razie naruszenia porządku w Parku Solankowym - w sytuacji zagrożenia wezwanie grupy interwencyjnej (patrolu zmotoryzowanego, który powinien przybyć w przeciągu 15 minut od zgłoszenia) za pomocą radiolinii lub natychmiastowe wezwanie właściwych służb porządkowych (policja, straż miejska, straż pożarna itp.) do dokonania czynności przekraczających uprawnienia wykonawcy; 6)prowadzenie stałej pisemnej ewidencji zdarzeń zaistniałych w chronionym obiekcie, w tym również dotyczących awarii oświetlenia, i przekazywanie jej po zakończonej w danym dniu służbie wyznaczonemu pracownikowi Wydziału Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa oraz dyżurnemu Straży Miejskiej; 7)bieżące dokonywanie wglądu i analizy obrazu z zainstalowanych na terenie Parku Solankowego kamer (własność Zamawiającego) , z jednoczesnym podejmowaniem interwencji w sytuacjach zaobserwowania w kamerach monitoringu kradzieży, dewastacji oraz innych wykroczeń określonych ustawą - Kodeks wykroczeń oraz bieżące dokonywanie przeglądów i zabezpieczania nagrań z monitoringu. 3.Zamawiający wymaga, aby: 1) pracownicy wykonujący zamówienie byli umundurowani (z uwidocznionym logo Wykonawcy oraz identyfikatorem ze zdjęciem, nazwiskiem i pełnioną funkcją), zaopatrzeni w środki łączności oraz środki przymusu bezpośredniego; 2) rozpoczęcie i zakończenie patrolu należy zgłaszać codziennie dyżurnemu Straży Miejskiej telefonicznie (nr bezpłatny 986) lub osobiście (siedziba Straży Miejskiej - Inowrocław ul. Narutowicza 60). 2.Zamawiający zapewnia prac ochr pomieszczenie socjalne znajduj przy szalecie na terenie tężni solankowej. 3.Do kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia uprawnieni będą pracownicy Straży Miejskiej Inowrocławia, na podstawie pisemnego upoważnienia wydanego przez Zamawiającego. 4.Wynagrodzenie za wykonywanie usługi ochrony będzie realizowane miesięcznie, po wykonaniu zamówienia, w terminie do 14 dni od otrzymania faktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach