Przetargi.pl
Wykonanie usługi nadzoru nad pracami geodezyjnymi dotyczącymi modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 13 powiatów województwa podlaskiego oraz utworzenia baz danych BDOT500 w powiecie bielskim

ZWIĄZEK POWIATÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 SIEMIATYCZE, LEGIONÓW PIŁSUDKSIEGO
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (85)6566577, (85)6566519
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZWIĄZEK POWIATÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
    LEGIONÓW PIŁSUDKSIEGO 3
    17-300 SIEMIATYCZE, woj. podlaskie
    tel. (85)6566577, (85)6566519
    REGON: 36376723000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://e-zpwp.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi nadzoru nad pracami geodezyjnymi dotyczącymi modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 13 powiatów województwa podlaskiego oraz utworzenia baz danych BDOT500 w powiecie bielskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru nad pracami geodezyjnymi dotyczącymi modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 13 powiatów województwa podlaskiego oraz utworzenia baz danych BDOT500 w powiecie bielskim. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 13 części zamówienia: Część 1 powiat augustowski modernizacja ewidencji gruntów i budynków Część 2 powiat białostocki modernizacja ewidencji gruntów i budynków Część 3 powiat bielski modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenie bazy BDOT500 Część 4 powiat grajewski modernizacja ewidencji gruntów i budynków Część 5 powiat hajnowski modernizacja ewidencji gruntów i budynków Część 6 powiat kolneński modernizacja ewidencji gruntów i budynków Część 7 powiat łomżyński modernizacja ewidencji gruntów i budynków Część 8. powiat moniecki modernizacja ewidencji gruntów i budynków Część 9 powiat sejneński modernizacja ewidencji gruntów i budynków Część 10 powiat siemiatycki modernizacja ewidencji gruntów i budynków Część 11 powiat sokólski modernizacja ewidencji gruntów i budynków Część 12 powiat suwalski modernizacja ewidencji gruntów i budynków Część 13 powiat wysokomazowiecki modernizacja ewidencji gruntów i budynków Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy)); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4) Istotne postanowienia przyszłej umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ; 5) Wzór informacji, że wykonawca nie należy/należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SIWZ; 6) Wykaz zrealizowanych usług - Załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - Załącznik nr 7 do SWIZ; 8) Wzór oświadczenia w zakresie określonym w pkt. 8.7.2 lit. e), f), g) SIWZ – Załącznik Nr 8 do SIWZ; 9) Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - Załącznik Nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach