Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO na zadaniu Montaż, instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia w zakresie dróg publicznych wraz z systemem sterowania oświetlenia na terenie miasta Bielsk Podlaski- etap II realizowanego w ramach projektu pn. Strategie niskoemisyjne na terenie miasta Bielsk Podlaski- etap II

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 50658982000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO na zadaniu Montaż, instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia w zakresie dróg publicznych wraz z systemem sterowania oświetlenia na terenie miasta Bielsk Podlaski- etap II realizowanego w ramach projektu pn. Strategie niskoemisyjne na terenie miasta Bielsk Podlaski- etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Montaż, instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia w zakresie dróg publicznych wraz z systemem sterowania oświetlenia na terenie miasta Bielsk Podlaski – etap II realizowanego w ramach projektu Strategie niskoemisyjne na terenie miasta Bielsk Podlaski – etap II . 2. Nazwa i kod zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV): CPV 71700000-5 Usługi nadzoru i kontroli 3. Całość inwestycji realizowana jest w ramach projektu pn. Strategie niskoemisyjne na terenie miasta Bielsk Podlaski współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4 Strategie niskoemisyjne, Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF, nr naboru: RPPD.05.04.01-IZ.00-20-001/18. 4. Zakres nadzorowanych robót obejmuje: 1) demontaż 804 szt. wyeksploatowanych opraw i montaż nowych opraw LED wyposażonych w indywidualne autonomiczne sterowniki do redukcji mocy w oprawie oraz sterowania i zarządzania. Planuje się zamontować następujące oprawy: LED 20W – 69 szt., LED 27W – 192 szt., LED35W – 221 szt., LED 50W – 83 szt., LED 70W –122 szt., LED 90W – 116 szt.,LED max. 35W z kompletem solarnym ( oprawa, panel fotowoltaiczny, akumulator litowy, sterownik) – 1 szt; 2) demontaż i montaż 539 szt. wysięgników, zabezpieczeń oraz przewodów zasilających w wysięgnikach, 3) wymiana skrzynek sterujących oświetleniem wyposażonych w zegary z analizatorem sieci systemu sterowania i zarządzania oświetleniem wyposażonych w system lokalizacji GPS z możliwością przesyłania danych drogą GPRS, a także system automatycznej kompensacji mocy biernej pojemnościowej i indukcyjnej w ilości 19 szt.; Szczegółowy opis robót zawarty jest na stronie internetowej www.bielsk-podlaski.pl w zakładce BIP – zamówienia publiczne, w dokumentacji będącej przedmiotem przetargu pn. Montaż, instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia w zakresie dróg publicznych wraz z systemem sterowania oświetlenia na terenie miasta Bielsk Podlaski - etap II. ( postępowanie Izp.271.5.2020 z dnia 18.02.2020). 5. Do zadań nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności: 1) prowadzenie wszelkich czynności Inspektora Nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego w relacji do zakresu zadań będących przedmiotem zamówienia, a przede wszystkim pełnienie czynności określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz.1186 ze zm.). 2) reprezentowanie Inwestora w miejscu realizacji projektu poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektami technicznymi, przepisami prawa budowlanego, zasadami sztuki budowlanej oraz z zapisami umów pomiędzy Zamawiającym a dostawcą, 3) sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania prac demontażowych i montażowych przez dostawcę wyłonionego w drodze przetargu, 4) sprawdzanie / kontrola jakości wykonywanych robót i ich zgodności z dokumentacją, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, branżowymi, zasadami współczesnej sztuki budowlanej oraz kontrola rodzaju wyrobów budowlanych wbudowanych oraz przeznaczonych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) prowadzenie narad konsultacyjnych i koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego i dostawcy, 6) weryfikacja i akceptacja łącznie z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego zawierającego szczegółowe etapy i wartości prac, 7) kontrola i dbałość o terminowość realizacji robót objętych nadzorem, 8) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do odbioru i przekazaniem jej w użytkowanie; uczestniczenie w pracach komisji odbiorów częściowych i końcowych, kontrolach przeprowadzanych przez nadzór budowlany i inne uprawnione organy, nadzorowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli, 9) niezwłoczne informowanie o faktach mających istotny wpływ na prawidłową realizację Projektu, 10) uczestniczenie w próbach, testach, badaniach, obmiarach, odbiorach technicznych i odbiorze końcowym robót, 11) uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych, kontrola usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych wad, a) odpowiedzialność za powierzone mu obowiązki, w szczególności za odbiory techniczne, świadomość realizacji inwestycji zgodnie z Zasadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, a w szczególności Regulaminem Oceny i Wyboru Projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.4 Strategie niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF, nr naboru: RPPD.05.04.01-IZ.00-20-001/18, 12) zapoznanie się z „Dokumentacją projektową modernizacji systemu oświetlenia ulicznego w mieście Bielsk Podlaski” i „Audytem energetycznym oświetlenia ulicznego na terenie miasta Bielsk Podlaski”; UWAGA: dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres modernizacji systemu oświetlenia, zakres przedmiotowego zamówienia określa audyt energetyczny (przyjęto do realizacji wariant II) , Szacunkowa wartość inwestycji objętych nadzorem wynosi ok. 1 605 160,00 zł brutto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz ofertowy – wg Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy – wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie – jeżeli dotyczy a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art.23 ustawy PZP), 4) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 3 do SIWZ – jeżeli dotyczy. UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT:  Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy PZP, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia – wg Załącznika nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert. 4. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZY POLEGANIU NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg Załącznika nr 3 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizować usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach