Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO ( INŻYNIER KONTRAKTU) nad wykonaniem zadania Zagospodarowanie i rozwój terenów zieleni w Bielsku Podlaskim realizowanego w ramach projektu Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 50658982000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO ( INŻYNIER KONTRAKTU) nad wykonaniem zadania Zagospodarowanie i rozwój terenów zieleni w Bielsku Podlaskim realizowanego w ramach projektu Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania Zagospodarowanie i rozwój terenów zieleni w Bielsku Podlaskim realizowanego w ramach projektu Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych. 2. Nazwa i kod zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV): CPV 71700000-5 Usługi nadzoru i kontroli 3. Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego (2. typ projektów: Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych). 4. Zakres nadzorowanych robót obejmuje: 1) ETAP I – PARK KRÓLOWEJ HELENY a) Wykonanie remontu elewacji budynku toalety publicznej polegającej na pomalowaniu obecnej elewacji na stonowany kolor szary oraz zamontowaniu na nich ocynkowanego rusztu, będącego konstrukcją wsporczą dla bluszczu zimozielonego. b) Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, c) Wykonanie stanowisk lęgowych dla ptaków (na drzewach) 2) ETAP II – PARK ALEKSANDRA JAGIELLOŃCZYKA KRÓLA POLSKI a) Wykonanie małej architektury ( lampy parkowe, ławki parkowe, kosze na śmieci, tablica informacyjna, alejki parkowe), b) Wykonanie zewnętrznej instalacji oświetleniowej wraz z przyłączem. c) Wykonanie remontów dwóch pomostów betonowych, balustrady śluzy wodnej d) Bieżąca konserwacja cieku wodnego, e) Wyrównanie gruntu f) Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów i bylin g) Wykonanie trawnika h) Wykonanie stanowisk lęgowych dla ptaków (na drzewach). 3) ETAP III – PARK PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ a) Budowa dwóch stawów rekreacyjnych o pow. 497m2 i 489m2; b) Bieżąca konserwacja stawu istniejącego, c) Budowa pomostu drewnianego o pow. zabudowy 609 m2; d) Budowa przyłącza elektroenergetycznego ziemnego niskiego napięcia i instalacji zewnętrznej elektroenergetycznej ziemnej nN, e) Wykonanie małej architektury ( lampy parkowe, ławki parkowe, kosze na śmieci, tablica informacyjna, alejki parkowe), f) Wyrównanie gruntu pod alejki i pochylnie pomostu poprzez wykonanie nasypów; g) Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów i bylin, h) Wykonanie trawnika, łąki kwietnej, i) Wykonanie stanowisk lęgowych dla ptaków (na drzewach). 4) ETAP IV – PARK PRZY UL. SOSNOWEJ a) Wykonanie małej architektury ( lampy parkowe, ławki parkowe, kosze na śmieci, tablica informacyjna, alejki parkowe), b) Wyrównanie gruntu pod boisko trawiaste i alejkę - wykonanie nasypów z gruntu; c) Wykonanie boiska trawiastego o pow. 1947 m2; d) Budowa instalacji zewnętrznej elektroenergetycznej ziemnej nN wraz z przyłaczem. e) Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, f) Wykonanie trawnika, 5) ETAP V – PARK PRZY UL. STUDZIWODZKIEJ / STRZELNICZEJ a) Wykonanie małej architektury ( lampy parkowe, ławki parkowe, kosze na śmieci, tablica informacyjna, alejki parkowe), b) Budowa instalacji zewnętrznej elektroenergetycznej ziemnej nN. c) Bieżąca konserwacja cieku wodnego, d) Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów i bylin, e) Wykonanie trawnika, łąki kwietnej, f) Wykonanie stanowisk lęgowych dla ptaków (na drzewach). 6) ETAP VI – PARK PRZY UL. REJA a) Wykonanie małej architektury ( lampy parkowe, ławki parkowe, kosze na śmieci, tablica informacyjna, alejki parkowe), b) Wykonanie placu zabaw, c) Budowa instalacji zewnętrznej elektroenergetycznej ziemnej nN. d) Wykonanie stanowisk lęgowych dla ptaków (na drzewach). e) Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, f) Wykonanie trawnika Szczegółowy opis robót zawarty jest na stronie internetowej www.bielsk-podlaski.pl w zakładce BIP – zamówienia publiczne, w dokumentacji będącej przedmiotem przetargu pn. Zagospodarowanie i rozwój terenów zieleni w Bielsku Podlaskim realizowanego w ramach projektu Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych. (postępowanie Izp.271.12.2020 z dnia 27.03.2020). 5. Do zadań nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności: 1) prowadzenie wszelkich czynności Inspektora Nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego w relacji do zakresu zadań będących przedmiotem zamówienia, a przede wszystkim pełnienie czynności określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz.1186 ze zm.). 2) reprezentowanie Inwestora w miejscu realizacji projektu poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektami technicznymi, przepisami prawa budowlanego, zasadami sztuki budowlanej oraz z zapisami umów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, 3) sprawdzanie / kontrola jakości wykonywanych robót i ich zgodności z dokumentacją, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, branżowymi, zasadami współczesnej sztuki budowlanej oraz kontrola rodzaju wyrobów budowlanych wbudowanych oraz przeznaczonych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) prowadzenie narad konsultacyjnych i koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy, 5) weryfikacja i akceptacja łącznie z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego zawierającego szczegółowe etapy i wartości prac, 6) kontrola i dbałość o terminowość realizacji robót objętych nadzorem, 7) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do odbioru i przekazaniem jej w użytkowanie; uczestniczenie w pracach komisji odbiorów częściowych i końcowych, kontrolach przeprowadzanych przez nadzór budowlany i inne uprawnione organy, nadzorowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli, 8) niezwłoczne informowanie o faktach mających istotny wpływ na prawidłową realizację Projektu, 9) uczestniczenie w próbach, testach, badaniach, obmiarach, odbiorach technicznych i odbiorze końcowym robót, 10) uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych, kontrola usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych wad, a) odpowiedzialność za powierzone mu obowiązki, w szczególności za odbiory techniczne, świadomość realizacji inwestycji zgodnie z Zasadami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego (2. typ projektów: Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych), 11) zapoznanie się z „Dokumentacją projektową Zagospodarowanie i rozwój terenów zieleni w Bielsku Podlaskim” .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz ofertowy – wg Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy – wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie – jeżeli dotyczy a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art.23 ustawy PZP), 4) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 3 do SIWZ – jeżeli dotyczy. UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT:  Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy PZP, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia – wg Załącznika nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert. 3. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZY POLEGANIU NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg Załącznika nr 3 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizować usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach