Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 326 430 490
- Data zamieszczenia: 2019-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
ul. Mickiewicza 2
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 032 6430414, 6476670, fax. 326 430 490
REGON: 27625504500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi NADZORU INWESTORSKIEO nad zadaniem pn.: Digitalizacja materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego stanowiących operaty techniczne w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Zwiększenie dostępności do cyfrowego zasobu geodezyjnego w powiecie olkuskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Digitalizacja materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego stanowiących operaty techniczne w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Zwiększenie dostępności do cyfrowego zasobu geodezyjnego w powiecie olkuskim” – szczegółowy opis w załączniku nr 5 do SIWZ - Warunki techniczne wykonania zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inspektorski nad adaptacją pomieszczeń pod biuro paszportowe oraz przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowego na Wydział Komunikacji .
Dodano: 2023-05-26 - Nadzór nad prawidłowym wykonaniem zadania Dostawa baz danych BDOT500 i GESUT dla jednostki ewidencyjnej 120802_2 Gołcza
Dodano: 2022-08-09 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór prac geodezyjno – kartograficznych pt. "Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB dla miasta Andrychowa, w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wadowickiego”
Dodano: 2020-11-12 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór pracy pn. „Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB poprzez wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków”
Dodano: 2020-10-19 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór prac geodezyjno – kartograficznych pt. "Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB dla obrębów: Kaczyna, Roków, Stanisław Górny, Wysoka i Kaczyna - Pankówka położonych w gminie Wadowice", w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wadowickiego”
Dodano: 2020-08-07 - Świadczenie usługi nadzoru technicznego nad prawidłowym wykonaniem digitalizacji, weryfikacji i poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacji bazy danych EGiB dla wybranych jednostek ewidencyjnych Powiatu Gorlickiego w ramach projektu pn. „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Gorlickiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2020-07-09 - Nadzór nad zadaniem digitalizacji, weryfikacji, poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacji bazy danych EGiB wraz z utworzeniem baz danych BDOT500 i GESUT dla jednostek ewidencyjnych: Dąbrowa Tarnowska – obszar wiejski oraz Radgoszcz (bez Luszowic) w projekcie E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Dąbrowskiego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-07-03 - Nadzór nad digitalizacją, weryfikacją ,poprawą jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych EbiB gmin: Charsznica, Gołcza, Książ Wielki i Miechów obszar wiejski
Dodano: 2020-06-26 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac geodezyjno – kartograficznych dotyczących dostawy baz danych BDOT500 i GESUT oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiorów danych wg 4 zadań
Dodano: 2020-05-21 - Sprawowanie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Modernizacja oraz renowacja budynku użyteczności publicznej - I Liceum Ogólnokształcącego im. Marcina Kromera w Gorlicach w trybie zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Dodano: 2020-04-21