Przetargi.pl
Nadzór nad digitalizacją, weryfikacją ,poprawą jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych EbiB gmin: Charsznica, Gołcza, Książ Wielki i Miechów obszar wiejski

Starostwo Powiatowe w Miechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. Racławicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 413 821 110 , fax. 413 821 118
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Miechowie
    ul. Racławicka 12
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 413 821 110, fax. 413 821 118
    REGON: 29994340000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.miechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór nad digitalizacją, weryfikacją ,poprawą jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych EbiB gmin: Charsznica, Gołcza, Książ Wielki i Miechów obszar wiejski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór nad : Digitalizacją, weryfikacją, poprawą jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacja bazy danych EGiB gmin: Charsznica, Gołacza, Książ Wielki, Miechów-obszar wiejski zostało podzielone na cztery Części (I, II,III,IV), stanowiące odrębne części zamówienia i oferty, podlegające odrębnym odbiorom technicznym i fakturowaniu, zaplanowane do realizacji w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Miechowskiego", obejmujące wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w zakresie opisanym w Warunkach Technicznych (dalej: WT) stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego OPZ. Inspektor Nadzoru musi realizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w wytycznych i dokumentach programowych RPO, zapewniając tym samym należytą jakość produktów i terminowość ich wykonania. W tym celu, w trakcie realizacji zamówienia, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do ścisłej współpracy i współdziałania z następującymi podmiotami: 1) Przedstawicielami Zamawiającego, 2) Wykonawcami poszczególnych Części modernizacji EGiB. 4. Poza czynnościami nadzoru i kontroli Inspektor Nadzoru przeprowadzi organizację spotkań informacyjnych oraz dostarczy rozwiązanie informatyczne przenoszące do formy elektronicznej prace objęte OPZ, między innymi w zakresie: 5. monitoringu prac modernizacji EGiB; 6. prowadzenia elektronicznych dzienników robót (EDR) służących do bieżących ustaleń technicznych, technologicznych i proceduralnych; 7. monitoringu przestrzegania terminów umownych prac poszczególnych Części modernizacji EGiB. 8. Współpraca i współdziałanie Inspektora Nadzoru z Zamawiającym powinny w szczególności uwzględniać przekazywanie informacji według następujących wymagań w poszczególnych obszarach zarządczych: 1) Zarządzanie komunikacją, obejmujące wskazanie zespołów realizujących prace geodezyjne i kartograficzne, wraz ze wskazaniem osób i pełnionych przez nie funkcji w realizacji umowy oraz zapewnienie bieżących kontaktów z wykorzystaniem poczty elektronicznej; 2) Zarządzanie terminowością i jakością obejmujące: a) przekazywanie informacji o postępie prac w ramach realizacji modernizacji EGiB, b) przekazywanie informacji o wynikłych w okresie realizacji umowy problemach wraz z podjętymi środkami zaradczymi, c) przekazywanie informacji o przebiegu realizacji umowy, w tym o terminach odbytych spotkań oraz ich tematyce wraz z ustaleniami, d) informowanie o terminach rozpoczęcia i zakończenia etapów prac realizowanych w ramach modernizacji EGiB. 9. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z OPZ oraz z WT na modernizację EGiB. Zmiana OPZ w trakcie realizacji prac będzie dopuszczalna jedynie w przypadku zmian w przepisach prawnych i technicznych na tyle ważnych, że zmieniających istotę zamówień oraz w przypadku zmiany WT na modernizację EGiB, jak i terminów ich realizacji. Zakres zmian musi zostać uzgodniony przez Inspektora Nadzoru z Zamawiającymi opisany w Dzienniku Robót. 10. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bieżących konsultacji z Zamawiającym, w celu właściwego doboru kryteriów oceny i kontroli merytorycznej danych kontrolowanych. 11. Zamawiający zobowiązany jest do udzielania wszelkich informacji Inspektor Nadzoru, w celu właściwego doboru kryteriów oceny i kontroli merytorycznej danych kontrolowanych. 12. Dokumentację niniejszej pracy Inspektor Nadzoru jest zobowiązany prowadzić posiłkując się zapewnionym serwisem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 ( trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby osoba prowadzącą nadzór nad zadaniem posiadała uprawnienia zawodowe w zakresie wymienionym w art 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 prawo geodezyjne i kartograficzne Dz.U z 2020 poz 276.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oferta , parafowany wzór istotnych warunków zamówienia , oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia, oświadczenie dotyczące spełnienia warunku udziału,wykaz usług ( wskazanie osoby wytypowanej do realizacji zamówienia) Rodo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach