Przetargi.pl
Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór pracy pn. „Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB poprzez wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków”

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 72181652031130
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór pracy pn. „Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB poprzez wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa inspekcja, monitoring i nadzór nad prawidłowym wykonaniem zadania polegającego na weryfikacji i poprawie jakości bazy ewidencji gruntów i budynków dla jednostek ewidencyjnych : Brzeszcze – miasto, Brzeszcze – obszar wiejski i Chełmek – obszar wiejski w podziale na 2 części: Część 1 – obejmuje jednostki ewidencyjne: Brzeszcze – miasto i Brzeszcze – obszar wiejski; Część 2 – obejmuje jednostkę ewidencyjną : Chełmek – obszar wiejski. Inspekcja, monitoring i nadzór każdej części zostanie wykonany w dwóch etapach. Etap I obejmować będzie inspekcja, monitoring i nadzór I Etapu prac nadzorowanych na które składa się: inicjalne pozyskanie danych ewidencyjnych z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i kartograficznej, pozyskanie, weryfikacja oraz rejestracja danych i dokumentów pochodzących z zasobu geodezyjnego, pozyskanie, weryfikacja oraz rejestracja danych i dokumentów pochodzących spoza zasobu geodezyjnego, wykonanie porównania danych bazy ewidencji gruntów i budynków oraz działań naprawczych, wykonanie prac terenowych oraz pomiarów geodezyjnych, analiza i wyjaśnienie kolizji konturów budynków z granicami nieruchomości, przeprowadzenie ustaleń granic działek ewidencyjnych, opracowanie danych oraz uzupełnienie roboczej bazy danych o pozyskane dane oraz wykonanie ostatecznego porównania danych ewidencji gruntów i budynków. Etap II obejmować będzie inspekcja, monitoring i nadzór II Etapu prac nadzorowanych na które składają się: przygotowanie i udział w wyłożeniu projektu operatu ewidencyjnego, rozpatrzenie uwag i zastrzeżeń wniesionych na wyłożeniu, wprowadzenie danych do produkcyjnej bazy danych Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, harmonizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków z bazami danych obiektów topograficznych o szczegółowości 500 i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Szczegółowe wytyczne techniczne opracowania przedmiotu zamówienia obejmujące podstawy formalno-prawne opracowania, zakres rzeczowy wykonania prac zawierają warunki techniczne stanowiące załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. Szczegółowe wytyczne techniczne opracowania prac będących przedmiotem kontroli i nadzoru obejmujące podstawy formalno-prawne opracowania, zakres rzeczowy i technologię wykonania prac oraz wymagania dotyczące wykonania dokumentacji wynikowej zawierają warunki techniczne stanowiące załącznik nr 9 i 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach