Przetargi.pl
Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Nagłowicach przy ul. Mikołaja Reja - Zadanie nr II - Wykonanie stanu surowego-zamkniętego.

Gmina Nagłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 28-362 Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3814567, 3814523 , fax. 041 3814567
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nagłowice
    ul. Mikołaja Reja 9 9
    28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3814567, 3814523, fax. 041 3814567
    REGON: 29101039800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Nagłowicach przy ul. Mikołaja Reja - Zadanie nr II - Wykonanie stanu surowego-zamkniętego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacją projektową dla zadania p.n.: Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Nagłowicach przy ul. Mikołaja Reja - Zadanie nr II - Wykonanie stanu surowego - zamkniętego, obejmującą: - projekt budowlany i wykonawczy - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, - dokumentacja geotechniczna, - przedmiar Obowiązki Wykonawcy dotyczące nadzoru inwestorskiego są objęte w zakresie: I. zamówień publicznych, II. nadzoru inwestorskiego, III. rozliczenia zadania inwestycyjnych i bieżącej kontroli (sprawdzanie) faktur.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu stosownie do art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655). Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie posiadania potencjału kadrowego - dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj: inspektorem nadzoru posiadającym odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia oraz posiadających minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, liczone od daty uzyskania uprawnień. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ i przedłożonych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj. inspektora nadzoru robót budowlanych oraz dokumentów stwierdzających, że osoba ta posiada stosowne uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 3. oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach