Przetargi.pl
Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego budowy w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa łącznika między I i II oddziałem w Zakładzie Karnym w Medyce”

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-732 Medyka, N/N
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 671 57 44 , fax. 0-16 671 53 80
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    N/N
    37-732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 671 57 44, fax. 0-16 671 53 80
    REGON: 32037700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego budowy w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa łącznika między I i II oddziałem w Zakładzie Karnym w Medyce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego budowy dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa łącznika między I i II oddziałem w Zakładzie Karnym w Medyce” w podziale na następujące części zamówienia: 1) CZEŚĆ I ZAMÓWIENIA: usługa nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych; 2) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: usługa nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych. 2. Wykonawca wyznaczy ze swojej strony do realizacji zamówienia następujące osoby: 1) DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA: jedną osobę na funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz należącego do właściwej izby samorządu zawodowego. 2) DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: jedną osobę na funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz należącego do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Inspektorzy, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału, będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186). 4. Wykonawca w ramach prowadzonego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do reprezentowania Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego z dokumentacją projektową (stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ), przedmiarem robót (stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) przybycia na teren budowy na każde wezwanie Zamawiającego, po wcześniejszym poinformowaniu (telefonicznym lub e-mailowym) o tym fakcie Wykonawcę przez Zamawiającego, co najmniej na jeden dzień przed planowanym przybyciem; 2) udzielania w formie pisemnej na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót; 3) sprawdzania jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186); 4) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz udziale w czynnościach odbioru gotowych elementów lub zrealizowanych etapów budowy; 5) wydawania kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych pisemnie wpisem do dziennika budowy/robót, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, jak też dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; 6) składania informacji na piśmie na temat ilości i jakości faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 7) kontrolowania prawidłowości dokumentów stanowiących podstawę dla rozliczeń budowy; 8) udziału w naradach na budowie; 9) udziału w czynnościach odbiorów technicznych określonych w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych; 10) udziału w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizyty na placu budowy i skontrolowania wykonywanych prac nie rzadziej niż jeden raz w każdym tygodniu w którym są wykonywane prace objęte specjalnościami, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału. Niezależnie od powyższego Wykonawca powinien na bieżąco kontrolować wykonywane roboty w stopniu niezbędnym do zapewnienia ich prawidłowego wykonania. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne, lecz nie później niż w terminie jednego dnia od dnia ich ujawnienia, informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mających lub mogących mieć wpływ na prawidłowość, kompletność lub terminowość wykonania robót budowlanych lub innych prac w ramach zadania inwestycyjnego, jak również na ich koszty lub mogących w inny sposób negatywnie wpłynąć na sytuację Zamawiającego, w szczególności zaś poprzez wyrządzenie mu szkody. 8. W przypadku wyboru oferty tego samego Wykonawcy w I i II części zamówienia – Wykonawca ten może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 9. Kod CPV: 71520000-9- Usługi nadzoru budowlanego. 10. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów – jeśli dotyczy - złożone na odrębnym dokumencie. Pozostałe dokumenty wymagane od Wykonawcy: a) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, podpisane przez Wykonawcę lub potwierdzone notarialnie, b) w przypadku składania oferty przez podmioty działających wspólnie – dokument ustanawiający wspólnego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach