Zakład Karny ogłasza przetarg
- Adres: 37-732 Medyka, N/N
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-16 671 57 44 , fax. 0-16 671 53 80
- Data zamieszczenia: 2019-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
N/N
37-732 Medyka, woj. podkarpackie
tel. 0-16 671 57 44, fax. 0-16 671 53 80
REGON: 32037700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego budowy w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa łącznika między I i II oddziałem w Zakładzie Karnym w Medyce” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego budowy dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa łącznika między I i II oddziałem w Zakładzie Karnym w Medyce” w podziale na następujące części zamówienia: 1) CZEŚĆ I ZAMÓWIENIA: usługa nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych; 2) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: usługa nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych. 2. Wykonawca wyznaczy ze swojej strony do realizacji zamówienia następujące osoby: 1) DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA: jedną osobę na funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz należącego do właściwej izby samorządu zawodowego. 2) DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: jedną osobę na funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz należącego do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Inspektorzy, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału, będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186). 4. Wykonawca w ramach prowadzonego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do reprezentowania Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego z dokumentacją projektową (stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ), przedmiarem robót (stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) przybycia na teren budowy na każde wezwanie Zamawiającego, po wcześniejszym poinformowaniu (telefonicznym lub e-mailowym) o tym fakcie Wykonawcę przez Zamawiającego, co najmniej na jeden dzień przed planowanym przybyciem; 2) udzielania w formie pisemnej na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót; 3) sprawdzania jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186); 4) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz udziale w czynnościach odbioru gotowych elementów lub zrealizowanych etapów budowy; 5) wydawania kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych pisemnie wpisem do dziennika budowy/robót, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, jak też dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; 6) składania informacji na piśmie na temat ilości i jakości faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 7) kontrolowania prawidłowości dokumentów stanowiących podstawę dla rozliczeń budowy; 8) udziału w naradach na budowie; 9) udziału w czynnościach odbiorów technicznych określonych w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych; 10) udziału w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizyty na placu budowy i skontrolowania wykonywanych prac nie rzadziej niż jeden raz w każdym tygodniu w którym są wykonywane prace objęte specjalnościami, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału. Niezależnie od powyższego Wykonawca powinien na bieżąco kontrolować wykonywane roboty w stopniu niezbędnym do zapewnienia ich prawidłowego wykonania. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne, lecz nie później niż w terminie jednego dnia od dnia ich ujawnienia, informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mających lub mogących mieć wpływ na prawidłowość, kompletność lub terminowość wykonania robót budowlanych lub innych prac w ramach zadania inwestycyjnego, jak również na ich koszty lub mogących w inny sposób negatywnie wpłynąć na sytuację Zamawiającego, w szczególności zaś poprzez wyrządzenie mu szkody. 8. W przypadku wyboru oferty tego samego Wykonawcy w I i II części zamówienia – Wykonawca ten może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 9. Kod CPV: 71520000-9- Usługi nadzoru budowlanego. 10. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów – jeśli dotyczy - złożone na odrębnym dokumencie. Pozostałe dokumenty wymagane od Wykonawcy: a) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, podpisane przez Wykonawcę lub potwierdzone notarialnie, b) w przypadku składania oferty przez podmioty działających wspólnie – dokument ustanawiający wspólnego pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego”
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Żurawiczki, gm. Zarzecze”
Dodano: 2024-03-12 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1284R Ostrów – gr. pow. – Brzeźnica w km 1+466 – 7+363(...)”
Dodano: 2024-02-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Zagórze i cz. wsi Manasterz, gmina Jawornik Polski ”
Dodano: 2023-12-05 - PEŁNIENIE FUNKCJI INPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2023-11-24 - „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową dróg powiatowych obejmującą budowę chodników dla pieszych w miejscach szczególnie niebezpiecznych”
Dodano: 2023-11-22 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTYCYJNEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI W RAMACH REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: „Budowa zakładu karnego w Sanoku – I etap inwestycji”
Dodano: 2023-10-20 - Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zad.: Modernizacja istniejącej i budowa nowej infr. oświetleniowej oraz termomodernizacja bud. użyteczności publ. na terenie ZPG Ziemia Lubaczowska
Dodano: 2023-10-06 - 3. ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: Budowa krytej pływalni z częścią rekreacyjno - wypoczynkową przy Szkole w Fredropolu w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-10-03 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1250R Kuryłówka- Kolonia Polska – Cieplice (gr. pow.) w km 5+409 – 11+127”
Dodano: 2023-07-31