Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w budynku Muzeum Podkarpackiego w Krośnie

Muzeum Podkarpackie w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, J. Piłsudskiego, 16
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (13) 4321376 , fax. (13) 4324301
  • Data zamieszczenia: 2024-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Podkarpackie w Krośnie
    J. Piłsudskiego, 16
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. (13) 4321376, fax. (13) 4324301
    REGON: 000630630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojewódzka samorządowa instytucja kultury posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w budynku Muzeum Podkarpackiego w Krośnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 poz.725 z późn. zm.), oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz. U. z 2001 r., Nr 138, poz. 1554).Zakres usług pełnionych przez inspektora nadzoru powinien być realizowany wg wytycznych zawartych w art. 25 ww. ustawy Prawo Budowlane oraz właściwych w tym zakresie aktach wykonawczych. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w budynku Muzeum Podkarpackiego w Krośnie w ramach projektu pn.: „Modernizacja Pałacu Biskupiego wraz z wdrożeniem nowoczesnej oferty kulturalnej Muzeum Podkarpackiego w Krośnie„ dofinansowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 priorytet FEPK.05 Przyjazna przestrzeń społeczna/ działanie FEPK.05.05.Kultura, nr naboru FEPK.05.05.-IZ.00-002/23, tj.:1) Remont i modernizację budynku Muzeum Podkarpackiego w Krośnie, ul. J. Piłsudskiego 16 , wpisanego do Rejestru zabytków nieruchomych województwa podkarpackiego pod nr rejestru A- 52 .2) Zakres robót dla ww. zamierzenia budowlanego obejmuje roboty rozbiórkowe, montażowe oraz wykończeniowe. UWAGA:Szczegółowy zakres inwestycji, terminy i warunki jej realizacji, istotne postanowienia umowy, dokumentacja oraz inne dane zamieszczone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znak MPK.261.3.2024.AG zamieszczonych na portalu e- zamówienia. Link do postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d20fb6dc-1cdd-11ef-a7c1-72acb4a2af8fIdentyfikator postępowania:ocds-148610-d20fb6dc-1cdd-11ef-a7c1-72acb4a2af8fInspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie realizował niniejsze zamówienie w szczególności w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, nad którymi będzie pełnił funkcję nadzoru. Przedmiotowe dokumenty stanowią załączniki do ww. postępowania prowadzonego przez Zamawiającego pod nr MPK.261.3.2024.AG, i są ogólnie dostępne pod wskazanymi linkami. Niezależnie od tego Zamawiający udostępnia w ramach tego postępowania link do dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3) Wadium należy utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.4) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).5) Wadium uznaje się za wniesione w terminie, gdy:a) wnoszone w formie pieniądza zostało uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert,b) wnoszone w formach innych niż pieniądz – Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, nie później niż przed upływem terminu składania ofert.6) W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formach, o których mowa w pkt 4 lit. b-d, treść gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie wystawcy dokumentu do co najmniej, bezwarunkowej, nieodwołalnej zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, płatnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych. Jako beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać Zamawiającego.7) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.8) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Pekao I O/Krosno Nr 14124023111111001096477149(dalsze informacje - Rozdział I pkt 9 SWZ)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobą dedykowaną do pełnienia funkcji Koordynatora – Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej: która pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach co najmniej jednej umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego o wartości tej umowy co najmniej 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) nad robotą budowlaną w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków (przebudowa, remont, modernizacja), posiadającą uprawnienia do nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, legitymującą się uprawnieniami do kierowania robotami na obiektach objętych ochroną konserwatorską, która spełnia wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 840)(1),Art. 37c ww. ustawy: Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia: co najmniej jedną osobą Inspektora nadzoru robót instalacyjnych:(i) posiadającą uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane,(ii) legitymującą się uprawnieniami do kierowania robotami na obiektach objętych ochroną konserwatorską, która spełnia wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 840),(iii) posiadającą doświadczenie w nadzorze branży instalacyjnej na minimum 1 robocie budowlanej w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków (przebudowa, remont, modernizacja), co najmniej jedną osobą Inspektora nadzoru robót elektrycznychi elektroenergetycznych:(i) posiadającą uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane.(ii) legitymującą się uprawnieniami do kierowania robotami na obiektach objętych ochroną konserwatorską, która spełnia wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 840),(iii) posiadającą doświadczenie w nadzorze branży elektrycznej / elektroenergetycznej na minimum 1 robocie budowlanej w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków (przebudowa, remont, modernizacja).Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, w przypadku gdy osoba posiada jednocześnie kwalifikacje do wykonywania każdej z funkcji, do pełnienia której jest zgłaszana.UWAGA:W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego Europejskiego Porozumieniu o wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, kwestie uprawnień należy rozpatrywać z uwzględnieniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. 2023 poz. 551 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (tj. Dz.U. 2023 poz. 334 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach