Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO

GMINA ŁAŃCUT ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Adama Mickiewicza 2A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁAŃCUT
    ul. Adama Mickiewicza 2A
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    REGON: 690581790
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA ZADANIACH:1) Przebudowa drogi dla pieszych w ciągu drogi gminnej publicznej nr 109859R „Albigowa przez wieś do Wysokiej” w miejscowości Albigowa.2) Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 109859R „Albigowa przez wieś do Wysokiej” w miejscowości Albigowa. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz.U.2023.682 z późn.zm.), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz. U. z 2001 r., Nr 138, poz. 1554) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831)3. Zamówienie obejmuje kompleksową obsługę realizacji w/w inwestycji w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego. Jako branżę wiodącą przewiduje się branżę drogową z zapewnieniem nadzoru pozostałych branż, jeśli wymagane.4. Inspektor nadzoru jest reprezentantem Gminy Łańcut na budowie i dba o zabezpieczenie jej interesów. W szczególności dbałość ta polega na kontroli realizacji robót pod kątem ich zgodności z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.5. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane 6. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy:1) uczestniczenie w czynnościach przekazywania Wykonawcy terenu budowy;2) obecność na zadaniu w trakcie realizacji robót z częstotliwością 5 razy w tygodniu/stosowne wpisy do dziennika budowy oraz kontaktu 5 razy w tygodniu z pracownikiem merytorycznym w Urzędzie Gminy /Referat Infrastruktury Komunalnej/ potwierdzony listą obecności, a w przypadku sytuacji szczególnej Zamawiający wymaga stawienia się na jego telefoniczne wezwanie;3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem, PFU, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy zawartej na realizację zadań;4) opiniowanie materiałów proponowanych do zastosowania w ramach przedmiotu umowy;5) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałówi urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót;6) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów,a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych;8) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych pisemnie w dzienniku budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych;9) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgodą na realizację robót;10) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót;11) potwierdzanie ilości wykonanych robót w danym okresie rozliczeniowym do odbioru częściowego i końcowego;12) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze;13) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji oraz ostatecznym odbiorze pogwarancyjnym;14) organizowanie i prowadzenie w razie potrzeby/comiesięcznych rad budowy i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z w/w spotkań;15) wykonywanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót budowlanych;16) nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę szczegółowym harmonogramem prac budowlanych. W przypadku, gdy szczegółowy harmonogram prac budowlanych nie spełnia wymagań umowy lub nie jest zgodny z rzeczywistym postępem i deklarowanymi zamiarami Wykonawcy, inspektor nadzoru inwestorskiego powiadamia o tym fakcie Zamawiającego oraz wnosi do Wykonawcy o skorygowanie szczegółowego harmonogramu prac budowlanych;17) Zamawiający wymaga mobilności Wykonawcy zamawianej usługi poprzez dysponowanie środkiem komunikacji samochodowej i łącznością telefonii komórkowej18) Obsługa inwestycji obejmuje weryfikację i opiniowanie dokumentacji przed rozpoczęciem robót budowlanych i uzyskaniem wymaganych pozwoleń, opiniowanie materiałów oraz rozwiązań technicznych proponowanych przez wykonawcę zadania.7. Zakres rzeczowy zamówienia (zadanie 2) obejmuje również obsługę inwestycji, tj. uzgodnienie i weryfikację dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym dostosowanie kosztorysu do zakresu robót niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji, na podstawie dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego i dokumentacji Wykonawcy, w zakresie pozwalający na poprawną i zgodną z obowiązującymi przepisami realizację robót. 8. Zakres rzeczowy obejmuje weryfikację, opiniowanie oraz kontrolę zgodności z zakresem objętym dofinansowaniami, dokumentacji projektowej i technicznej sporządzanej przez Wykonawcę dokumentacji oraz kontrolę spójności poszczególnych branż. 9. Niniejsze zamówienie obejmuje nadzór nad zadaniami do dnia udostępnienia obiektów użytkownikom oraz do zakończenia czynności polegających na koordynacji, sprawdzeniu i zatwierdzeniu dokumentacji powykonawczej oraz rozliczeniowej w/w zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.4) zdolności technicznej lub zawodowej;W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:a) posiada doświadczenie - w nadzorowaniu robót budowlanych, polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;Dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, usługę nadzoru nad zakresem robót opisanych powyżej, której wartość wynosiła co najmniej 1 000 000,00 zł./ (Zał. Nr 6 do SWZ)b) dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020, poz. 1333 z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach