Przetargi.pl
Wykonanie usługi konserwacji, naprawy oraz wymiany tonerów, materiałów i części w kserokopiarkach w Komedzie Miejskiej Policji w Chorzowie

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi konserwacji, naprawy oraz wymiany tonerów, materiałów i części w kserokopiarkach w Komedzie Miejskiej Policji w Chorzowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na konserwacji, naprawie oraz wymianie tonerów, materiałów i części w kserokopiarkach dla : 1.Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie ul. Legnicka 1 - 7 szt. 2.Komisariatów Policji I w Chorzowie ul. Stefana Batorego 17 - 2 szt. 3.Komisariat Policji II w Chorzowie ul. Moniuszki 11 - 3 szt. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Konserwację tj: czyszczenie wnętrza kopiarki; czyszczenie i regulację elementów optyki wraz z szybą ekspozycyjną; czyszczenie zespołu wywołującego; czyszczenie zespołu dozowania tonera; czyszczenie elektrod; czyszczenie sekcji rejestracji; czyszczenie i sprawdzanie modułu utrwalania; czyszczenie i regulacja mechanizmu transportu papieru (od podajnika do tacy odbiorczej łącznie z dupleksem jeżeli jest); czyszczenie automatycznego podajnika dokumentów (jeżeli koparka jest w niego wykorzystana); skasowanie licznika serwisowego; smarowanie i kontrola łożysk; kontrola i czyszczenie kół zębatych; regulację, programowanie, kasowanie kodów błędów i ustawianie urządzenia; wykonanie kopii testowej. 2.Naprawę awarii kopiarek wskutek normalnej eksploatacji kopiarek, bądź z powodu wad ukrytych. Naprawa będzie wykonana wyłącznie w oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego opinię stanu technicznego urządzenia z uwzględnieniem całkowitego kosztu naprawy oraz przedstawionego przez Wykonawcę kosztorysu. Odbiór techniczny urządzenia po naprawie będzie wymagał przedruku testowego. 3.Wymianę materiałów eksploatacyjnych w sposób zapewniający ciągłą pracę oraz utylizację zużytych materiałów eksploatacyjnych. Materiały eksploatacyjne do kopiarek dostarczane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, gatunku I.W przypadku tonerów do kserokopiarek dopuszcza się zastosowanie zamienników fabrycznie nowych. W przypadku wymiany tonera Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kartę charakterystyki tonera. Wykonawca zobowiązany jest do: -podjęcia usługi w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego przez osoby upoważnione, -dostarczenia urządzenia zastępczego w przypadku wyłączenia kserokopiarki z eksploatacji na okres dłuższy niż 48 godzin, -świadczenia usługi w miejscu eksploatacji kopiarek oraz w czasie godzin pracy Zamawiającego, -pokrycia we własnym zakresie kosztów dojazdów do miejsca eksploatacji kopiarek. Zamawiający wymaga minimum 3 - miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy sprzętu oraz minimum 3 - miesięcznej gwarancji na wymienione części. Określenie posiadanych przez Zamawiającego modeli kserokopiarek, ich ilości, adresy jednostek, w których się znajdują, oraz materiały eksploatacyjne dla każdego modelu kserokopiarek znajdują się w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503132004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach