Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
- Data zamieszczenia: 2016-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Zamówień Publicznych
Ul. Zwycięstwa 21 21
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
REGON: 00051576700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis, naprawa kserokopiarek w okresie 4 lat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest serwis, konserwacja i naprawa kserokopiarek użytkowanych przez Wydziały Urzędu Miejskiego w Gliwicach, zapewniające sprawne i bezawaryjne działanie urządzeń w budynkach i lokalach administrowanych przez Urząd. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) serwis, konserwację, naprawę kserokopiarek (w tym usuwanie awarii powstałych z winy i bez winy użytkownika) zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, za wyjątkiem kserokopiarek objętych gwarancją. Usługa realizowana będzie w każdy wtorek i czwartek począwszy od godz. 8:30 i obejmować będzie w szczególności: a) regulację urządzeń, konserwację i naprawę, a w razie potrzeby czyszczenie łącznie z obudową, b) niezbędną wymianę części, a w szczególności części, które zgodnie z instrukcją techniczną obsługi podlegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany, c) usuwanie zacięć spowodowanych między innymi wciągnięciem papieru lub jego skrawków z winy i bez winy użytkownika, d) alokację urządzeń i ich ustawienie w wyznaczonym miejscu oraz regulację (zgodnie z potrzebami Zamawiającego), e) identyfikację problemów elektronicznych łączności i funkcjonowania kserokopiarek w sieci we współpracy z Wydziałem Informatyki, oraz nadzorowanie i współpraca z Wydziałem Informatyki oraz z Wydziałami w zakresie eksploatacji, ustawień, korekt oprogramowania użytkowego i funkcji kserokopiarek jak drukowanie, drukowanie poufne, skanowanie dokumentów itp. f) wykonywanie wydruków stanów eksploatacyjnych kserokopiarek oraz kodowanie dostępu i aktualizacja wg potrzeb Zamawiającego, g) szkolenie pracowników w zakresie obsługi kserokopiarek (zgodnie z potrzebami zamawiającego), h) przygotowywanie na wniosek Zamawiającego szczegółowych ekspertyz dotyczących stanu technicznego poszczególnych urządzeń, i) naprawę kserokopiarek w terminie do 3 dni roboczych od daty przyjęcia zlecenia od osoby nadzorującej realizację umowy ze strony Zamawiającego, j) realizację napraw w siedzibie Zamawiającego w miejscu użytkowania urządzeń, k) jeżeli nie jest możliwe usunięcie awarii w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca dokonuje naprawy w punkcie serwisowym, zabezpieczając transport urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt, l) w przypadku gdy nie jest możliwe usunięcie awarii kserokopiarek w terminie do 10 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia awarii, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego dostarczenia urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach technicznych wraz z jego ustawieniem i regulacją, a w razie potrzeby szkoleniem z obsługi tego urządzenia, m) w przypadku, gdy wyznaczony termin usługi jest dniem wolnym od pracy, to serwis, konserwacja i naprawa przypada na najbliższy dzień roboczy, n) gwarancja na części, które uległy wymianie w wyniku konserwacji lub naprawy urządzeń, obowiązuje na warunkach określonych przez producenta. Okres gwarancji nie może być jednak krótszy niż jeden rok, o) zapewnienie ciągłości pracy kserokopiarek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy oraz nowo zakupionych kserokopiarek poprzez bieżące dostarczanie fabrycznie nowych, nie regenerowanych tonerów. W tym celu wykonawca dostarczy Wydziałom po jednym zapasowym tonerze dla każdej kserokopiarki i będzie uzupełniał tonery w razie otrzymania zgłoszenia o pobraniu zapasowego tonera. Zapasowe niewykorzystane tonery w oryginalnych opakowaniach zostaną zwrócone Wykonawcy w ostatnim dniu obowiązywania umowy, p) odbiór zasypanych pojemników tonera oraz pustych opakowań i pudełek po zużytych tonerach, q) osoba odpowiedzialna za realizację umowy zaprowadzi Rejestr zgłoszeń awarii gdzie rejestrowane będą zgłoszenia Wydziałów przekazane korespondencją SOD dotyczące awarii urządzeń. Wykonawca każdorazowo zgłosi się u osoby odpowiedzialnej za realizacje umowy w celu przyjęcia zgłoszenia naprawy. Po wykonaniu naprawy Wykonawca opisze otrzymaną korespondencję podając: przyczynę awarii, wymienione części. Potwierdzone wykonanie naprawy przez użytkownika na otrzymanej korespondencji Wykonawca przekaże osobie odpowiedzialnej za realizację umowy, r) serwis kserokopiarek będących na gwarancji w zakresie opisanym w pkt 1) lit. o);p). 3. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ilości wykonanych kopii w kserokopiarkach będących na gwarancji. 4. Serwis, konserwacja i naprawa w pełnym zakresie, o którym mowa w ust. 2, pkt. 1, kserokopiarek na gwarancji rozpocznie się automatycznie po wygaśnięciu okresu gwarancji (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy). 5. W przypadku awarii kserokopiarki będącej na gwarancji w wyniku dostawy nieprawidłowego tonera (o parametrach niezgodnych z zaleceniami producenta) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego świadczenia usług wynikających z warunków gwarancji uszkodzonej kserokopiarki. 6. W okresie trwania umowy szacowana ilość wykonywanych kopii wynosi: a) w okresie dostawy tonerów do kserokopiarek niebędących na gwarancji: - 14 100 000 sztuk kopii czarno-białych, - 1 128 000 sztuk kopii kolorowych, b) w okresie dostawy tonerów do kserokopiarek będących na gwarancji: - 2 632 000 sztuk kopii czarno-białych, - 940 000 sztuk kopii kolorowych. 7. Zamawiający zastrzega, że prognozowane ilości jw. mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w trakcie trwania umowy, jednak łączna wartość umowy nie może przekroczyć kwoty netto za realizację całości zamówienia zawartej w ofercie, powiększonej o podatek VAT, z zastrzeżeniem prawa opcji. Z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia szacowanych ilości wykonywanych kopii Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zmianę cen jednostkowych. 8. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji, tj. zwiększyć ilość zamawianych kopii do wysokości 5% kwoty netto za realizację całości zamówienia zawartej w ofercie, powiększonej o podatek VAT. 9. Wymagany termin gwarancji: min. 12 miesięcy, maks. 36 miesięcy, licząc od dnia wykonania naprawy, potwierdzonej w sposób , o którym mowa w § 1 ust. 2 lit. q) umowy. 10. Wymagany termin rękojmi: min. 24 miesiące, maks. 48 miesięcy, licząc od dnia wykonania naprawy, potwierdzonej w sposób , o którym mowa w § 1 ust. 2 lit. q) umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503132004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- serwis pogwarancyjny w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek własnych oraz dzierżawy kserokopiarek
Dodano: 2014-09-24 - serwis pogwarancyjny w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek
Dodano: 2013-09-18 - ŚWIADCZENIE USŁUG KOMPLEKSOWEGO POGWARANCYJNEGO SERWISU TECHNICZNEGO KSEROKOPIAREK OCE, RICOH, GESTETNER, KYOCERA MITA, SHARP ORAZ TOSHIBA, EKSPLOATOWANYCH W ODDZIALE ZUS W ZABRZU I PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2012-12-07 - Serwis, naprawa kserokopiarek i kopertownicy w okresie od 02.01.2013 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2012-11-15 - Wykonanie usługi konserwacji, naprawy oraz wymiany tonerów, materiałów i części w kserokopiarkach w Komedzie Miejskiej Policji w Chorzowie
Dodano: 2012-04-05 - Konserwacja, naprawa, wymiana tonerów i materiałów eksploatacyjnych w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP w Częstochowie
Dodano: 2012-03-07 - ŚWIADCZENIE USŁUG KOMPLEKSOWEGO POGWARANCYJNEGO SERWISU TECHNICZNEGO KSEROKOPIAREK OCE,RICOH,GESTETNER,KYOCERA MITA,SHARP ORAZ TOSHIBA, EKSPLOATOWANYCH W ODDZIALE ZUS W ZABRZU I PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2011-12-19 - Serwis, konserwacja i naprawa kserokopiarek w UM w okresie od 02.01.2012 do 31.12.2012 r.
Dodano: 2011-11-18 - Świadczenie usług kompleksowego pogwarancyjnego serwisu kserokopiarek RICOH, RANK XEROX, GESTETNER, KYOCERA MITA oraz SHARP eksploatowanych w Oddziale ZUS w Zabrzu
Dodano: 2010-12-08 - Świadczenie usług kompleksowego pogwarancyjnego serwisu kserokopiarek OCE 3165 eksploatowanych w Oddziale ZUS w Zabrzu
Dodano: 2010-11-16