Przetargi.pl
Serwis, konserwacja i naprawa kserokopiarek w UM w okresie od 02.01.2012 do 31.12.2012 r.

Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Organizacyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 032 2385466 , fax. +48 032 2385467
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Organizacyjny
    ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. +48 032 2385466, fax. +48 032 2385467
    REGON: 00051576700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis, konserwacja i naprawa kserokopiarek w UM w okresie od 02.01.2012 do 31.12.2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot umowy 1. Przedmiotem umowy jest serwis, konserwacja i naprawa kserokopiarek użytkowanych przez Wydziały Urzędu Miejskiego w Gliwicach. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) comiesięczny serwis, konserwacja i naprawa kserokopiarek wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do umowy, za wyjątkiem kserokopiarek objętych gwarancją, odbywający się we wtorek i czwartek każdego tygodnia od godz. 8:30, a w tym: a) regulacja urządzeń, konserwacja i naprawa, a w razie potrzeby czyszczenie łącznie z obudową, b) niezbędna wymiana części kserokopiarki, a w szczególności części, które zgodnie z instrukcją techniczną obsługi kserokopiarki podlegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany, c) usuwanie zacięć spowodowanych między innymi wciągnięciem papieru lub jego skrawka, bezpłatna naprawa i usuwanie awarii kserokopiarek będące z winy i bez winy użytkownika d) w razie potrzeby zamawiającego alokacja kserokopiarek i ich ustawienie w wyznaczonym miejscu oraz regulacja, e) identyfikacja problemów elektronicznych łączności w sieci we współpracy z Wydziałem Informatyki, f) wykonywanie wydruków stanów eksploatacyjnych kserokopiarek oraz kodowanie dostępu i aktualizacja wg potrzeb zamawiającego, g) szkolenie pracowników w zakresie obsługi kserokopiarek w razie potrzeby zamawiającego, h) opiniowanie o stanie technicznym kserokopiarek oraz opracowywanie ekspertyz dotyczących stanu technicznego kserokopiarek na wniosek zamawiającego, i) naprawa kserokopiarek dokonywana będzie w terminie do 3 dni roboczych od daty przyjęcia zlecenia od osoby nadzorującej realizację umowy, j) naprawa będzie realizowane w miejscu ich użytkowania, k) jeżeli nie jest możliwe usunięcie awarii w siedzibie zamawiającego, wykonawca dokonuje naprawy w punkcie serwisowym, zabezpieczając transport urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt, l) w przypadku gdy nie jest możliwe usunięcie awarii w terminie do 3 dni roboczych od daty przyjęcia zlecenia, wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego dostarczenia urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach technicznych wraz z jego ustawieniem i regulacją, a w razie potrzeby szkoleniem z obsługi tego urządzenia, m) w przypadku, gdy wyznaczony termin usługi jest dniem wolnym od pracy, to serwis, konserwacja i naprawa kserokopiarek przypada na następny najbliższy dzień roboczy, n) gwarancja na części, które uległy wymianie w wyniku konserwacji lub naprawy urządzeń, obowiązuje na warunkach określonych przez producenta. Okres gwarancji nie może być krótszy niż jeden rok, o) zapewnienie ciągłości pracy kserokopiarek wyszczególnionych w załączniku nr 1 poprzez bieżące dostarczanie fabrycznie nowych, nie regenerowanych tonerów. W tym celu wykonawca dostarczy wydziałom po jednym zapasowym tonerze dla każdej kserokopiarki i będzie uzupełniał toner w miarę zużycia. Zapasowe niewykorzystane tonery w oryginalnych opakowaniach zostaną zwrócone wykonawcy w ostatnim dniu obowiązywania umowy, p) odbiór pustych opakowań i pudełek po zużytych tonerach, q) osoba odpowiedzialna za realizację umowy zaprowadzi -Rejestr zgłoszeń awarii- gdzie rejestrowane będą zgłoszenia Wydziałów dotyczących awarii kserokopiarek. Wykonawca każdorazowo zgłosi się u osoby odpowiedzialnej za realizacje umowy w celu przyjęcia zgłoszenia naprawy. Po wykonaniu naprawy wykonawca opisze otrzymaną korespondencję podając: przyczynę awarii, wymienione części. Potwierdzone wykonanie naprawy przez użytkownika na otrzymanej korespondencji wykonawca przekaże osobie odpowiedzialnej za realizację umowy, 2) Serwis kserokopiarek będących na gwarancji w zakresie ppkt 1) lit. o) i p). 3) Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ilości wykonanych kopii w kserokopiarkach będących na gwarancji. Serwis kserokopiarek na gwarancji rozpocznie się automatycznie po wygaśnięciu gwarancji wskazanej w załączniku nr 1 lub po przekroczeniu gwarancyjnej ilości wykonanych kopii. 4) W przypadku awarii kserokopiarki będącej na gwarancji w wyniku dostawy nieprawidłowego tonera (o parametrach niezgodnych z zaleceniami producenta) wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego świadczenia usług wynikających z warunków gwarancji uszkodzonej kserokopiarki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503132004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.gliwice.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach