Przetargi.pl
Wykonanie usługi konserwacji i serwisowania zasilania awaryjnego w Szefostwie Służby Hydrometeorologicznej SZ RP

Jednostka Wojskowa nr 4198 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1C
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6821316 , fax. 022 6821316
  • Data zamieszczenia: 2011-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 4198
    ul. Żwirki i Wigury 1C 1C
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6821316, fax. 022 6821316
    REGON: 01008894930000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa 4198

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi konserwacji i serwisowania zasilania awaryjnego w Szefostwie Służby Hydrometeorologicznej SZ RP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem jest Wykonanie usługi serwisowania zasilania awaryjnego w Szefostwie Służby Hydrometeorologicznej Sił Zbrojnych RP, zapewniająca poprawną pracę zasilacza PPS340 stanowiącego podstawę systemu zasilania awaryjnego dla systemów wymiany danych meteorologicznych i zobrazowania informacji meteorologicznych. 1)W ramach umowy wykonawca powinien zapewnić: a)Bezawaryjną pracę zasilacza PPS340 oraz zespołu baterii akumulatorów przez okres 36 miesięcy; b)Przeglądy konserwacyjne (minimum raz na kwartał), a w tym: 1.Kontrolę nastaw parametrów elektrycznych zasilacza; 2.Kontrolę stanu połączeń energetycznych i logicznych; 3.Kontrolę stanu kondensatorów; 4.Kontrolę stanu elementów mocy; 5.Kontrolę stanu wentylatorów chłodzących; 6.Kontrolę kondensatorów szyny DCBUS, kondensatorów filtrów wejściowych i wyjściowych; 7.Kontrolę stanu akumulatorów; 8.Oczyszczanie zasilacza. c)Wysyłanie informacji o awarii na telefon komórkowy; d)Całodobowy monitoring zasilacza przez serwis oferenta (SMS o awarii wysyłany bezpośrednio do dyżurnego inżyniera serwisu); 2)Oferta powinna uwzględnić poniższe warunki: a)Serwis naprawczy będzie świadczony przez cały rok przez 7 dni w tygodniu 24h/dobę; b)Naprawy będą dokonywane na podstawie zgłoszenia telefonicznego, potwierdzonego faksem lub mailem; c)Czas reakcji serwisowej maksimum 8 godzin; d)Usunięcie awarii do 24 godzin, od chwili zgłoszenia; e)W przypadku awarii, której naprawa potrwa więcej niż 24 godziny, dostarczenie nieodpłatnie zasilacza zastępczego; f)W cenę naprawy wliczone muszą być wszystkie koszty związane z naprawą w tym koszt części zamiennych; g)W razie niemożności dokonania naprawy w czasie krótszym niż 1 miesiąc od zgłoszenia awarii, lub po wykonaniu 3 napraw Wykonawca dostarczy nowy UPS o nie gorszych parametrach technicznych z zachowaniem odpowiedniego czasu podtrzymania; h)Wykonanie systemu dostępowego do UPS: 1.abezpieczenie drzwi wewnętrznych poprzez montaż zwory elektromagnetycznej o sile nacisku 280 kg z zamkiem szyfrowym wewnętrznym; 2.wykonanie zabezpieczenia drzwi głównych poprzez montaż zwory elektromagnetycznej o sile nacisku 350 kg z zamkiem szyfrowym zewnętrznym; 3.zamek szyfrowy powinien posiadać: a.podłączenie przycisku wyjścia od środka; b.kod administratora do celów programowania i zarządzani kodami użytkowników; c.kod główny do zmiany aktualnego stanu uzbrojenia zamka; d.możliwość blokady dostępu, gdy zamek jest w trybie uzbrojenia; e.nieulotną pamięć. i)Dostawa i wymiana 90 szt. akumulatorów 110 Ah-12V na nowe baterie 120Ah -12V o żywotności co najmniej 10 lat; j)Utylizacja uszkodzonych akumulatorów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena jednej roboczogodziny brutto przy naprawach
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot. sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach