Przetargi.pl
Wykonanie usługi -codziennego kompleksowego sprzątania, dezynfekcji /w obiektach i terenach zewnętrznych/ mające na celu utrzymanie czystości w granicach norm przewidzianych dla obiektów służby zdrowia w podległych placówkach WCZ SPZOZ we Wrocławiu znak sprawy WCZ/ZP/U-4/2013

Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 53-208 Wrocław, ul. Podróżnicza 26/28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3631529, 3631223 , fax. 071 3631529, 3631223
  • Data zamieszczenia: 2013-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Podróżnicza 26/28 26/28
    53-208 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3631529, 3631223, fax. 071 3631529, 3631223
    REGON: 00031333100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi -codziennego kompleksowego sprzątania, dezynfekcji /w obiektach i terenach zewnętrznych/ mające na celu utrzymanie czystości w granicach norm przewidzianych dla obiektów służby zdrowia w podległych placówkach WCZ SPZOZ we Wrocławiu znak sprawy WCZ/ZP/U-4/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:. CODZIENNA Usługa - kompleksowego sprzątania, dezynfekcji mające na celu utrzymanie czystości w granicach norm przewidzianych dla obiektów służby zdrowia w podległych placówkach WCZ SP ZOZ we Wrocławiu. W przypadku rozpoczęcia prac po godzinach pracy przychodni Zleceniobiorca otwiera przychodnię. ZLECENIOBIORCA po wykonaniu usługi , załącza alarm - zamyka przychodnię Zamykanie przychodni następuje innym kodem niż otwieranie. Zamykanie i otwieranie przychodni, załączanie i wyłączanie alarmu nie będzie fakturowane przez Zleceniobiorcę czynności te wliczone są w wartość wykonywanej usługi. ZAŁĄCZNIK Nr 1. Zestawienie Przychodni wraz z metrażami powierzchni w obiektach i proponowane godziny rozpoczęcia prac 1. Pl. Dominikański 6 parter 152,40m?, I piętro 391,50 razem 543,90 sprzątanie po godzinie 18:00 (rozpoczęcie sprzątania) dodatkowo od 11:00 do 14:00 Sprzątanie codziennie - bieżące 1.Panele 13,70 m2 -jeden gabinet 2. PCV TARKET -pozostałe gabinety 3. Płytki GRES -korytarze i WC 2. ul. Dokerska 9 - 765,00m2 sprzątanie od 12.00 do 14.00 Sprzątanie codziennie - bieżące i po 18:00 (rozpoczęcie sprzątania) ul. Dokerska 9 - 206,30m2 sprzątanie piwnic 2 razy w tygodniu 1.Panele 15,60 m2 -jeden gabinet 2.Płytki GRES -pozostałe gabinety, korytarze i WC 3. ul. Stalowa 50 - 458,50m2 sprzątanie po 16:00 (rozpoczęcie sprzątania) W okresie jesienno - zimowy dodatkowo od 12.00 do 14.00 Sprzątanie codziennie - bieżące w okresie jesienno-zimowym 1. PCV TARKET -pozostałe gabinety 2. Płytki GRES -korytarze i WC 4. ul. Kozanowska 46 - 203,70m2 sprzątanie po 17:00. (rozpoczęcie sprzątania) W okresie jesienno-zimowym dodatkowo od 12.00 do 14.00. Sprzątanie codziennie - bieżące w okresie jesienno-zimowym 1.Panele 109,00 m2 -fizykoterapia i rejestracja część gabinetów 2.Płytki GRES -pozostałe gabinety, korytarze i WC Dodatkowe uwagi odnośnie przychodni :ul Kozanowska 46 Umyć detergentem materace, piłki, półki z zabawkami i plastikowe zabawki raz w tygodniu poczynając od pierwszego dnia tygodnia po podpisaniu umowy. Umyć detergentem ściany, drzwi, kafelki przy umywalkach raz w tygodniu poczynając od pierwszego dnia tygodnia po podpisaniu umowy. Codzienne czyszczenie kafelek :Objętości kafelek w przychodni: w gabinetach psychologa i rejestracji : wys. 90cm x szer.143cm; gabinet masażu: 75cm x 145cm; gabinet logopedy : szer. 130cm x wys.72cm ; WC personelu: wys. 58cm na szer. 190cm; WC pacjentów 40cm x 180cm, 30cm x 150cm i 45cm x 260cm; gabinet lekarski (dawna hydroterapia): 9,25 metrów x 160cm, pom. gospodarcze z kabiną prysznicową; kabina prysznicowa 190cm x 90cm x 90cm, brodzik 90cm x 90cm.+ kafle na ścianach140cm x 160 cm 5. ul. Stabłowicka 125 - 860,00m2 sprzątanie po 18: 00. (rozpoczęcie sprzątania) W okresie jesienno - zimowy dodatkowo od 12.00 do 14.00 Sprzątanie codziennie - bieżące w okresie jesienno-zimowym 1.Panele 93,00 m2 -fizykoterapia i rejestracja 2.Płytki GRES -pozostałe gabinety, korytarze i WC Dodatkowe uwagi odnośnie przychodni :ul Stabłowicka 125 Umyć detergentem materace, piłki, wałki z raz w tygodniu poczynając od pierwszego dnia tygodnia po podpisaniu umowy. 6. ul. Podwale 13 - 1566,70m2 sprzątanie po 18:00 (rozpoczęcie sprzątania) dodatkowo sprzątanie od 11.00 do 13.00 Sprzątanie codziennie - bieżące 1.Panele 759,70 m2 - gabinety 2. PCV TARKET -pozostałe 3. Płytki GRES -korytarze i WC Dodatkowe uwagi odnośnie przychodni Podwale 13 Otwierane okna myte raz na kwartał w/g harmonogramu / wrzesień, grudzień, marzec, czerwiec /. Drzwi wejściowe, wraz z gablotą i tablicami informacyjnymi myte raz w tygodniu. Dwa razy w tygodniu począwszy od pierwszego dnia tygodnia po podpisaniu umowy sprzątana piwnica wewnętrzna, kotłownia, maszynownia. Pokoje w piwnicy 003, 004, 006 - sprzątane codziennie. Piwnica zewnętrzna sprzątana raz w miesiącu, poczynając od pierwszego dnia tygodnia po podpisaniu umowy. Codziennie zamiatanie schodów prowadzących do piwnicy zewnętrznej . Raz w tygodniu schody prowadzące do piwnicy zewnętrznej zmyte detergentem poczynając od pierwszego dnia tygodnia po podpisaniu umowy. ZAKRES PRAC OBOWIĄZUJACY DLA WSZYSTKICH PRZYCHODNIACH 1.Codzienne umycie detergentem parapetów, grzejników, szafek, drzwi, półek, szaf-także na górze. 2. Codzienna dezynfekcja i mycie detergentem sprzętu medycznego stacjonarnego /Obudów lamp bakteriobójczych, leżanek, stolików, foteli , stołów zabiegowych . 3. Codzienne zmycie detergentem biurek, krzeseł, , foteli ( siedzisko, podstawa krzeseł, foteli)obrazów 4. Codzienne zmycie detergentem i dezynfekowanie umywalek, muszli sedesowych z deską, pisuarów i czyszczenie baterii kranowych. 5. Codzienne zmycie detergentem i dezynfekowanie kafli wokół umywalek. 6. Codzienne zmycie detergentem lamperii, czyszczenie luster. 7. Codzienne zmycie detergentem podłóg i listew przy podłogowych. 8. Codzienne opróżnienie i umycie detergentem i dezynfekowanie pojemników na śmieci /włożenie nowego worka foliowego/. 9. Codzienne odsunięcie sprzętu i umycie lamperii podłóg za sprzętem / szafy, kozetki, szafki, krzesła/ 10. Mycie okien raz na kwartał .w/g harmonogramu / wrzesień, grudzień, marzec, czerwiec /. 11. Odkurzanie żaluzji 1 raz w tygodniu. 12. Parapety wewnętrzne drzwi i klamki myte detergentem codziennie JEDNOSTKA kondygnacja OKNA Nazwa Adres rodzaj ilość okien powierzchnia okien parapety Przychodnia Grabiszyn ul. Stalowa 50 parter zwykłe 15 35,75 7,20 piętro zwykłe 17 43,64 8,16 RAZEM zwykłe 32 79,39 15,36 Przychodnia Kozanów ul. Dokerska 9 piwnica zwykłe 10 4,64 2,70 parter zwykłe 29 53,05 8,70 I piętro zwykłe 36 65,36 9,90 RAZEM zwykłe 75 95,04 Przychodnia Stabłowice ul. Stabłowicka 125 piwnica zwykłe 0 0,00 0,00 parter zwykłe 27 77,72 15,53 piętro zwykłe 28 99,73 16,10 RAZEM zwykłe 55 177,45 31,63 Przychodnia Stare Miasto Pl. Dominikański 6 Parter (RAZEM) zwykłe 36 95,04 11,06 Ośrodek Dziecięcych Porażeń Mózgowych Puchatek ul. Kozanowska 46 Parter (RAZEM) zwykłe 20,00 51,24 14,46 Przychodnia Zdrowia Psychicznego i Uzależnień ul. Podwale 13 piwnica zwykłe 14 18,12 7,94 parter zwykłe 18 84,21 13,49 piętro zwykłe 17 98,68 13,46 II piętro zwykłe 17 88,34 12,94 poddasze zwykłe 24 98,76 10,14 antresola zwykłe 5 16,50 3,58 RAZEM zwykłe 95 404,61 61,54 ZAŁĄCZNIK Nr 2. Zestawienie Przychodni wraz z metrażami powierzchni teren zewnętrzny + chodniki Pl. Dominikański 6 - 0,00m? (nie ma terenu zielonego) ul. Dokerska 9 - 1116,50m? (w tym teren zielony, który wynosi 376,6m?) ul. Stalowa 50 - 2006,00m? (w tym teren zielony, który wynosi 1447,5m?) ul. Kozanowska 46 - 103,00m? (nie ma terenu zielonego) ul. Stabłowicka 125 - 1340,00m? (w tym teren zielony, który wynosi 700 m?) ul. Podwale 13 - 155,20m? (w tym teren zielony, który wynosi 18,25 m?) ZAKRES PRAC ZEWNETRZNYCH PRZED WEJŚCIEM I TEREN PRZYLEGŁY Codzienne zamiatanie ciągów komunikacyjnych i placów wokół budynków, zbieranie śmieci. Codzienne zamiatanie i zmycie detergentem wszystkich schodów zewnętrznych i podjazdów dla niepełnosprawnych. Przycinanie trawy, krzewów i żywopłotów, co 21 dni, wyłącznie w soboty poczynając od dnia podpisania umowy. Przy tym także wywiezienie trawy oraz elementów przyciętych poza teren przychodni, na koszt Wykonawcy. W przypadku święta państwowego albo kościelnego przypadającego w daną sobotę, praca wykonana ma być w następną sobotę. Pielęgnowanie klombów z kwiatami co 7 dni, wyłącznie w soboty poczynając od dnia podpisania umowy W okresie zimowym codzienne: ( przed otwarciem Przychodni): odśnieżanie, czyszczenie z lodu, posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych i schodów zewnętrznych, podjazdów dla niepełnosprawnych Skrzynie na piasek, piasek, sól zabezpiecza Wykonawca. Skrzynie na piasek, piasek, sól nie będą fakturowane przez Wykonawcę, wliczone są w wartość wykonywanej usługi. Parapety zewnętrzne myte detergentem raz na dwa tygodnie. Zamawiajmy zapewni bezpłatne pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy. Zamawiajmy zapewni bezpłatne pomieszczenie socjalne dla pracowników Wykonawcy. Do obowiązków Wykonawcy nie należy zakup środków higienicznych tj.: papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie i kostek do WC.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach