Przetargi.pl
wykonanie usług zarządzania projektem pn. Nasza szkoła, nasi uczniowie-projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze - w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Gimnazjum nr 1 Zielonej Górze - kierownik projektu.

GIMNAZJUM NR 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 65-536 Zielona Góra, ul. Stefana Wyszyńskiego 101
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 326 36 80 , fax. 0-68 326 36 80
  • Data zamieszczenia: 2011-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GIMNAZJUM NR 1
    ul. Stefana Wyszyńskiego 101 101
    65-536 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 326 36 80, fax. 0-68 326 36 80
    REGON: 97112239690000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum1.zgora.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usług zarządzania projektem pn. Nasza szkoła, nasi uczniowie-projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze - w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Gimnazjum nr 1 Zielonej Górze - kierownik projektu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kierownika projektu pn.: Nasza szkoła, nasi uczniowie - projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze, realizowanego przez Miasto Zielona Góra - Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapew-nienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrówny-wanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: WND-POKL.09.01.02-08-069/10. 2. Projekt obejmuje 5 narzędzi realizacji programów rozwojowych: ? dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, ? doradztwo i opiekę pedagogiczno-psychologiczną, ? dodatkowe zajęcia dla ucz. ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych, ? szkolny ośrodek kariery, ? wdrożenie innowacyjnych form nauczania. Wsparciem zostanie objętych 206 ucz. G1 z klas I-III. Uczestnicy projektu będą pochodzić z 3 zdefiniowanych grup tj.: ? młodzież trudna tj. ucz. o opóźnionym rozwoju edukacyjnym oraz pochodzący z rodzin ubogich, ? niezaradnych oraz wchodzących w kolizję z prawem - 96 ucz. ? uczniowie uzdolnieni z ubogich rodzin-70 ucz. ? uczniowie z zaniedbaniami zdrowotnymi -40 ucz. 3. Zakres merytoryczny projektu obejmuje następujące główne zadania: ? Zadanie 1. Zarządzanie projektem - organizacja biura projektu, organizacja zajęć, bieżący monitoring, zakup wyposażenia (wszystkie zakupy w ramach projektu realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych),prowadzenie księgowości projektu, wybór kadry nauczyciel-skiej, kontakt z instytucją pośredniczącą, itp. ? Zadanie 2. Rekrutacja, Informacja, Promocja i PR projektu - rekrutacja będzie realizowana we wrze-śniu br., a promocja przez cały czas realizacji projektu. Utworzenie podstrony internetowej, spotkania z rodzicami, tablica ogłoszeń, ulotki, plakaty, informacja w szkolnej gazetce, roll-upy. ? Zadanie 3. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (matematyka). Uczniowie (24 osoby) zostaną podzie-leni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesięcu (54 h w roku), w su-mie dla 3 grup 162 h. ? Zadanie 4. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język polski). Uczniowie (24 osób) zostaną podziele-ni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. ? Zadanie 5. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język angielski). Uczniowie (24 osób) zostaną po-dzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg./6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. ? Zadanie 6. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język niemiecki). Uczniowie (24 osób) zostaną po-dzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg./6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. ? Zadanie 7. Zajęcia kompetencje kluczowe matematyczno - przyrodnicze. Uczniowie klas I, II, III zo-staną podzieleni na 6 zespołów: Pitagoras, Laboratorium chemiczne, Młody fizyk, Koło biologiczne, Krajoznawstwo, Fakultet ścisłowca. Przewiduje się 6 grup (35 osób) o różnej liczebności (5-8 os.). Grupa po 2 h zajęć w tyg./6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 324 h. ? Zadanie 8. Zajęcia kompetencje kluczowe-przedsiębiorczość, informatyka (ICT) i humanistyka. Uczniowie klas I, II, III zostaną podzieleni na 6 zespołów: Koło młodego przedsiębiorcy, Klub Euromaniak, Zespół redakcyjny GIMZETKI, Koło informatyczne (ICT), Klub teatralny, Fakultet humanisty. Przewiduje się 6 gr. (35 osób) o różnej liczebności(5-8 osób).Grupa po 2 h zajęć w tyg./6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 6 grup 324 h. ? Zadanie 9. Zajęcia aktywizujące. Uczniowie klas I, II, III. Przewiduje się utworzenie 5 gr. po 8 osób (łącznie 40 osób): Klub turystyki rowerowej, Ratownictwo wodne, Pomoc przedmedyczna, Klub nordic walking i rekreację sportową. Grupa ma 2 h zajęć w tyg./6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 5 grup 270 h. ? Zadanie 10. Zajęcia z dyslektykami - dla 15 uczniów dotkniętych dysleksją rozwojową tj. specyficzny-mi trudnościami w uczeniu się m. in. czytania, pisania, liczenia (dla części ucz. biorących udział w zajęciach wyrównawczych) 1x tydzień po 1h w 3 gr. wiekowych (po 5 os.). (dla 1 grupy 3h/miesiącu 27 h w roku, w sumie dla 3 grup 81 h). ? Zadanie 11. Opieka pedagogiczno - psychologiczna - 1x tydzień po 1h w 3 grupy wiekowych (po 10 osób). (dla 1 grupy 3h/miesiąc 27 h w roku, w sumie dla 3 grup 81 h). Zajęcia skierowane będą do ucz. wykazujących największe problemy w nauce (ucz. biorących udział w zajęciach wyrównawczych) zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. Na zajęciach stosowane będą inno-wacyjne metody nauczania: metoda projektu, ortograffiti - program terapeutyczny rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dysleksji; kinezjologia edukacyjna - metoda przyspieszonego uczenia się; metoda polisensoryczna - angażowanie wielu zmysłów. ? Zadanie 12. Szkolny ośrodek kariery - SOK będzie miejscem, w którym 20 uczniów biorących udział w jednych z zajęć wymienionych w zadaniach od 3 do 9 otrzyma pomoc w planowaniu swojego dalsze-go kształcenia i kariery zawodowej. Praca będzie przybierać różne formy: treningów, warsztatów, po-rad indywidualnych pod opieką szkolnego doradcy zawodowego. Z usług SOK będzie można skorzy-stać 2 x miesiąc po 5 h (10h/miesiąc).Łącznie 90 h w roku szkolnym. 4. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji kierownika projektu, do którego obowiązków będzie należało: 4.1.Zarządzanie projektem w obszarze finansowym, administracyjnym i personalnym. 4.2.Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmono-gramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 4.3.Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem. 4.4.Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi. 4.5.Koordynowanie prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji. 4.6.Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego i nadzorowanie prac wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 4.7.Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników i rezultatów. 4.8.Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu. 4.9.Współpraca z personelem na poziomie zarządzającym i zadaniowym. 4.10. Utrzymywanie stałych Kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wyma-ganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 4.11.Sprawozdawczość i raportowanie do Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze. 4.12.Koordynacja działań projektu zgodnie z zakresem merytorycznym zapisanym we wniosku. 4.13.Planowanie i organizowanie naboru beneficjentów w oparciu o jak najbardziej efektywne wykorzystanie środków EFS. 4.14.Kierowanie podległymi pracownikami, w tym planowanie, analiza i weryfikacja ich pracy pod kątem realizacji projektu. Tworzenie harmonogramów działań dla poszczególnych ogniw. 4.15.Przygotowywanie dokumentacji merytorycznej projektu. 4.16.Przedkładanie dyrektorowi gimnazjum propozycji zmian w ramach zaplanowanych działań służących poprawie realizacji projektu. 4.17.Uzgadnianie kwestii merytorycznych oraz wszelkich zmian z Instytucją Pośredniczącą i/lub Wdrażającą i przekazywanie ich w formie pisemnej. 4.18.Kontrola dokumentacji związanej z projektem zgodnie z procedurami i wytycznymi dotyczącymi projektów EFS. 4.19.Obecność podczas kontroli projektu. 4.20.Nadzorowanie przygotowania wniosków o płatność. 4.21.Kontrola wydatkowania środków. 4.22.Nadzorowanie w przygotowywaniu dokumentów dotyczących zamówień publicznych. 4.23.Nadzorowanie poprawności przygotowywanych umów w ramach projektu. 4.24.Nadzór nad prowadzoną dokumentacją kadrową. 4.25.Nadzorowanie przebiegu zajęć. 4.26.Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych. 4.27.Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć. 4.28.Nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocją. 4.29.Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Kierownika Projektu. 5. Bezpośredni nadzór nad pracą Kierownika sprawuje Dyrektor Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze. 6. Wykonawca gwarantuje pełną dyspozycyjność we wszystkie dni robocze w trakcie trwania projektu. Wyko-nywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy, głównie w dni robocze po godz. 15:00. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym. 7. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustano-wionym przedstawicielem Zamawiającego. 11. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum1.zgora.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach