Przetargi.pl
Wykonanie usług zarządzania projektem pn. Nasza szkoła, nasi uczniowie - projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze - w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Gimnazjum nr 1 Zielonej Górze - Specjalista ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego projektu.

GIMNAZJUM NR 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 65-536 Zielona Góra, ul. Stefana Wyszyńskiego 101
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 326 36 80 , fax. 0-68 326 36 80
  • Data zamieszczenia: 2011-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GIMNAZJUM NR 1
    ul. Stefana Wyszyńskiego 101 101
    65-536 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 326 36 80, fax. 0-68 326 36 80
    REGON: 97112239690000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum1.zgora.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług zarządzania projektem pn. Nasza szkoła, nasi uczniowie - projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze - w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Gimnazjum nr 1 Zielonej Górze - Specjalista ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego projektu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Specjalisty ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego projektu pn.: Nasza szkoła, nasi uczniowie - projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze, realizowanego przez Miasto Zielona Góra/Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: WND-POKL.09.01.02-08-069/10. 2. Projekt obejmuje 5 narzędzi realizacji programów rozwojowych: - dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, - doradztwo i opiekę pedagogiczno-psychologiczną, - dodatkowe zajęcia dla ucz. ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych, - szkolny ośrodek kariery, - wdrożenie innowacyjnych form nauczania. Wsparciem zostanie objętych 206 ucz. G1 z klas I-III. Uczestnicy projektu będą pochodzić z 3 zdefiniowanych grup tj.: - młodzież trudna tj. ucz. o opóźnionym rozwoju edukacyjnym oraz pochodzący z rodzin ubogich, - niezaradnych oraz wchodzących w kolizję z prawem - 96 ucz. - uczniowie uzdolnieni z ubogich rodzin-70 ucz. - uczniowie z zaniedbaniami zdrowotnymi -40 ucz. 3. Zakres merytoryczny projektu obejmuje następujące główne zadania: - Zadanie 1. Zarządzanie projektem - organizacja biura projektu, organizacja zajęć, bieżący monitoring, zakup wyposażenia (wszystkie zakupy w ramach projektu realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), prowadzenie księgowości projektu, wybór kadry nauczycielskiej, kontakt z instytucją pośredniczącą, itp. - Zadanie 2. Rekrutacja, Informacja, Promocja i PR projektu - rekrutacja będzie realizowana we wrześniu br., a promocja przez cały czas realizacji projektu. Utworzenie podstrony internetowej, spotkania z rodzicami, tablica ogłoszeń, ulotki, plakaty, informacja w szkolnej gazetce, roll-upy. - Zadanie 3. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (matematyka). Uczniowie (24 osoby) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg./6 h w miesięcu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. - Zadanie 4. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język polski). Uczniowie (24 osób) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg./6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. - Zadanie 5. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język angielski). Uczniowie (24 osób) zostaną po-dzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg./6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. - Zadanie 6. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język niemiecki). Uczniowie (24 osób) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg./6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. - Zadanie 7. Zajęcia kompetencje kluczowe matematyczno - przyrodnicze. Uczniowie klas I, II, III zostaną podzieleni na 6 zespołów: Pitagoras, Laboratorium chemiczne, Młody fizyk, Koło biologiczne, Krajoznawstwo, Fakultet ścisłowca. Przewiduje się 6 grup (35 osób) o różnej liczebności (5-8 os.). Grupa po 2 h zajęć w tyg./6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 324 h. - Zadanie 8. Zajęcia kompetencje kluczowe-przedsiębiorczość, informatyka (ICT) i humanistyka. Uczniowie klas I, II, III zostaną podzieleni na 6 zespołów: Koło młodego przedsiębiorcy, Klub Euromaniak, Zespół redakcyjny GIMZETKI, Koło informatyczne (ICT), Klub teatralny, Fakultet humanisty. Przewiduje się 6 gr. (35 osób) o różnej liczebności (5-8 osób).Grupa po 2 h zajęć w tyg./6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 6 grup 324 h. - Zadanie 9. Zajęcia aktywizujące. Uczniowie klas I, II, III. Przewiduje się utworzenie 5 gr. po 8 osób (łącznie 40 osób): Klub turystyki rowerowej, Ratownictwo wodne, Pomoc przedmedyczna, Klub nordic walking i rekreację sportową. Grupa ma 2 h zajęć w tyg./6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 5 grup 270 h. - Zadanie 10. Zajęcia z dyslektykami - dla 15 uczniów dotkniętych dysleksją rozwojową tj. specyficznymi trudnościami w uczeniu się m. in. czytania, pisania, liczenia (dla części ucz. biorących udział w zajęciach wyrównawczych) 1x tydzień po 1h w 3 gr. wiekowych (po 5 os.). (dla 1 grupy 3h/miesiącu 27 h w roku, w sumie dla 3 grup 81 h). - Zadanie 11. Opieka pedagogiczno - psychologiczna - 1x tydzień po 1h w 3 grupy wiekowych (po 10 osób). (dla 1 grupy 3h/miesiąc 27 h w roku, w sumie dla 3 grup 81 h). Zajęcia skierowane będą do ucz. wykazujących największe problemy w nauce (ucz. biorących udział w zajęciach wyrównawczych) zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. Na zajęciach stosowane będą innowacyjne metody nauczania: metoda projektu, ortograffiti - program terapeutyczny rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dysleksji; kinezjologia edukacyjna - metoda przyspieszonego uczenia się, metoda polisensoryczna - angażowanie wielu zmysłów. - Zadanie 12. Szkolny ośrodek kariery - SOK będzie miejscem, w którym 20 uczniów biorących udział w jednych z zajęć wymienionych w zadaniach od 3 do 9 otrzyma pomoc w planowaniu swojego dalszego kształcenia i kariery zawodowej. Praca będzie przybierać różne formy: treningów, warsztatów, porad indywidualnych pod opieką szkolnego doradcy zawodowego. Z usług SOK będzie można skorzystać 2 x miesiąc po 5 h (10h/miesiąc).Łącznie 90 h w roku szkolnym. 4. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Specjalisty ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego projektu, do którego obowiązków będzie należało: 4.1 Opracowywanie wniosków o płatność w zakresie postępu rzeczowego projektu 4.2 Monitorowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego projektu. 4.3 Przygotowanie raportów okresowych z rzeczowych postępów realizacji projektu. 4.4 Realizacja zadań związanych z monitorowaniem (produktów) projektu tj. gromadzenie, analiza i archiwizacja list obecności, dzienników zajęć, dokumentacji fotograficznej. 4.5 Realizacja zadań związanych z monitorowaniem twardych rezultatów projektu tj. gromadzenie, analiza i archiwizacja prac kontrolnych, wyników klasyfikacji, uzyskanych oceń uczniów, danych z Kuratorium Oświaty oraz Indywidualnych Planów Kariery Zawodowej. 4.6 Realizacja zadań związanych z monitorowaniem miękkich rezultatów projektu tj. ankiety, regularne wywiady z BO podczas trwania modułu szkoleniowego (realizacja ewaluacji ex-ante i ex-post). 4.7 Hospitacja prowadzonych zajęć w projekcie. 4.8 Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Specjalisty ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego projektu. 5. Bezpośredni nadzór nad pracą Specjalisty ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego projektu sprawuje Kierownik projektu. 6. Miejsce świadczenia usługi Specjalisty ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego (siedziba Biura Projektu): Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze, 65-536 ZIELONA GÓRA, UL. STEFA-NA WYSZYŃSKIEGO 101. 7. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane ze świadczeniem usługi Specjalisty ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego, zapewniając: stanowisko biurowe odpowiadające standardom biurowym, niezbędny osobisty sprzęt biurowy oraz odpowiednią kadrę niezbędną do właściwego wykonania usługi. 8. Wykonawca gwarantuje pełną dyspozycyjność we wszystkie dni robocze w trakcie trwania projektu. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy (minimum 70 godzin/miesiąc), głównie w dni robocze po godz. 15:00. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym. 9. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 11. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego. 13. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum1.zgora.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach