Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie nadleśnictwa, pełnienia dyżurów przeciwpożarowych oraz obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w 2018 r.

Nadleśnictwo Podanin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 CHODZIEŻ, Podanin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0672829897 , fax. 0672810785
  • Data zamieszczenia: 2017-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Podanin
    Podanin 65
    64-800 CHODZIEŻ, woj. wielkopolskie
    tel. 0672829897, fax. 0672810785
    REGON: 570064464
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie nadleśnictwa, pełnienia dyżurów przeciwpożarowych oraz obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie nadleśnictwa, pełnienia dyżurów przeciwpożarowych oraz obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w 2018 r. 2. W zakresie części I przedmiot zamówienia obejmuje: a. Sprzątanie budynku administracyjnego Nadleśnictwa Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. W zakresie części II przedmiot zamówienia obejmuje: a. Wykonywanie prac gospodarczych wokół budynku Nadleśnictwa Podanin, w tym: utrzymywanie parkingów, prace gospodarcze, utrzymywanie zieleni. b. Pełnienie dyżurów w Punkcie Alarmowo – Dyspozycyjnym, c. Pełnienie patrolów i udział w akcjach gaśniczych samochodem z modułem p.poż. d. Obsługę środków transportowych Zamawiającego. e. Transport świadczony samochodem należącym do Wykonawcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 4. Zarówno w zakresie części I i II: a) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie w ciągu 2018r., b) Zlecanie prac następować będzie na podstawie codziennych ustaleń wydawanych ustnie lub pisemnie przez Sekretarza Nadleśnictwa lub osobę upoważnioną, c) Na podstawie zleceń Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić ewidencję ilościowo – godzinową świadczonych usług, z podziałem na wykaz wskazany w załączniku nr 5 do SIWZ, d) Ewidencja ilościowo — godzinowa potwierdzana będzie przez Sekretarza Nadleśnictwa lub osobę upoważnioną codziennie po zakończeniu świadczenia usługi bądź dnia następnego przed przystąpieniem do kolejnych prac. e) Z uwagi na nieprzewidzianą w chwili obecnej sytuację gospodarczą — ekonomiczną, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, jak również wstrzymania wykonania czynności w poszczególnych pracach opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej czynności, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej czynności — w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. f) W stosunku do każdej Części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w kwocie nie większej niż: • 19656,86zł netto w przypadku realizacji I części zamówienia, • 19656,86zł netto w przypadku realizacji II części zamówienia, g) Wskazana w SIWZ ilość prac wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy ma charakter szacunkowy. Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 70 % Wartości Przedmiotu Umowy. h) Wykonawca zobowiązany jest, pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy z jego winy, do przestrzegania sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą oraz do stosowania obowiązujących przepisów bhp i p.poż., w szczególności: • Obowiązujących w Lasach Państwowych przepisów przeciwpożarowych, • Unormowań określonych w certyfikacie FSC w zakresie ochrony środowiska, • Korzystać z pracowników przeszkolonych z zakresu BHP posiadających niezbędne uprawnienia oraz znajomość terenów leśnych zarządzanych przez Zamawiającego w sposób umożliwiający niezwłocznie samodzielny dojazd we wskazane miejsce. 5. Warunki zapłaty za wykonane usługi: a. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. b. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek. c. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego. d. Zapłata za wykonane usługi będzie następować na podstawie sprawdzonej i zatwierdzonej faktury za rzeczywiście wykonane usługi na podstawie stawki jednostkowej wykonania usługi określonej w ofercie Wykonawcy w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, e. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie ewidencja ilościowo – godzinowa sporządzana przez Wykonawcę i zatwierdzana przez Sekretarza Nadleśnictwa lub osobę upoważnioną wskazaną w umowie. f. Zapłata za wykonane usługi następować będzie w terminie do 14 dni po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego (Sekretariat) prawidłowo wystawionej faktury VAT. g. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury, o której mowa powyżej na: Nadleśnictwo Podanin Podanin 65 64-800 Chodzież NIP: 764-000-29-97 6. Dostępność dokumentacji: Specyfikację istotnych warunków zamówienia zawierającą opis przedmiotu zamówienia, wraz z załącznikami, udostępnia się na stronie internetowej od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP do upływu terminu składania ofert. Dokumentację przetargową na płycie CD można pobrać nieodpłatnie u p. Bartosza Rot, Nadleśnictwo Podanin 65, 64-800 Chodzież. 7. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie . W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 8. Zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu usługi sprzątania. Pozostałe wymagania w tym zakresie zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 9. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a. Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), b. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017r., poz. z późn. zm.), c. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 109, poz. 719), d. Instrukcja ochrony przeciwpożarowej lasów wprowadzona Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. e. Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów z dnia 22 marca 2006 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 1070 z późn. zm.). 10. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje, rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 12. Zamawiający umożliwi odpłatny najem maszyn i urządzeń potrzebnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia z zakresie części II zamówienia. Wykonawca składający ofertę na część II zamówienia, w przypadku wyrażenia chęci najmu maszyn i urządzeń od Zamawiającego winien: a) skalkulować koszt najmu maszyn i urządzeń od Zamawiającego w cenie ogólnej oferty, b) przedłożyć pisemne zobowiązanie najmu maszyn i urządzeń według załącznika nr 6.B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 13. Wzór umowy najmu sprzętu zawierający ceny najmu maszyn i urządzeń stanowi załącznik nr 6.A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 14. Zamawiający umożliwi odpłatny najem części nieruchomość na cele gospodarcze, zlokalizowanej w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież, pomieszczenia gospodarczego w budynku garażowo-gospodarczym, oraz boksu garażowego. 15. Wykonawca składający ofertę na część I zamówienia, w przypadku wyrażenia chęci najmu pomieszczeń i/lub boksu garażowego gospodarczego od Zamawiającego winien: a) skalkulować koszt najmu pomieszczeń i/lub boksu garażowego od Zamawiającego w cenie ogólnej oferty, b) przedłożyć pisemne zobowiązanie pomieszczeń i/lub boksu garażowego według załącznika nr 7.B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 16. Wzór umowy najmu pomieszczeń i/lub boksu garażowego wraz z ceną stanowi załącznik nr 7.A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. formularz oferty W przypadku składania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. b. oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 2 niniejszej SIWZ (oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu); W przypadku składania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. c. zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. d. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. e. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. f. oświadczenie wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 12. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b. ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. c. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, d. ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach