GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
al. Powstańców Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
REGON: 250855512 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.1. Obiekty objęte przedmiotową usługą: 1) budynek biurowy przy al. Powstańców Wielkopolskich 18, Ostrów Wielkopolski,2) budynek biurowy z salą konferencyjną przy al. Powstańców Wielkopolskich 14 i 14a, Ostrów Wielkopolski,3) pomieszczenia Urzędu Miejskiego znajdujące się w budynku Ratusza, ul. Rynek 1, Ostrów Wielkopolski,4) budynek łącznika, al. Powstańców Wielkopolskich 14B, Ostrów Wielkopolski,5) budynek biurowy przy ul. Kościuszki 12A (siedziba Biura Zarządzania Kryzysowego i Straży Miejskiej).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w następujących dokumentach:1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący sprzątania i utrzymania czystości w budynkach biurowych przy Al. Powstańców Wielkopolskich i w Ratuszu – załącznik nr 10,2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący sprzątania i utrzymania czystości w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 12A w Ostrowie Wielkopolskim – załącznik nr 11.3. Inne wymagania i uwagi.1) Wykonawca w okresie wykonywania usługi będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł.2) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były wszystkie osoby wykonujące czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże w okresie realizacji usługi będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł,4) zdolności technicznej lub zawodoweja) Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (lub wykonuje) przynajmniej jedną usługę codziennego sprzątania w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 2 000 m², trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu,UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 6 ppkt 4 lit. a musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – i musi on świadczyć usługę będącą przedmiotem niniejszego postępowania. Natomiast w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, warunek ten musi być spełniony w całości przez jeden podmiot udostępniający zasoby – i musi on świadczyć usługę będącą przedmiotem niniejszego postępowania.b) Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednim wyposażeniem technicznym, a w szczególności:- 1 sztuką urządzenia do ciśnieniowego mycia posadzek,- 1 sztuką automatu szorująco - zbierającego do czyszczenia posadzek,- 1 sztuką froterki mechanicznej,- 1 sztuką odkurzacza przemysłowego.c) Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami, z których przynajmniej 50% posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6-miesięczny trwający bez przerwy staż pracy polegający na sprzątaniu obiektów biurowych, nabyty w ciągu ostatnich 3 lat.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
Dodano: 2023-12-21 - Wykonywanie usługi sprzątania
Dodano: 2023-11-22 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Dodano: 2023-04-27 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
Dodano: 2023-03-28 - ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO W KALISZU
Dodano: 2023-01-19 - Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie i prac gospodarczych na terenie administracyjnym nadleśnictwa, pełnienie dyżurów przeciwpożarowych oraz obsługa środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w 2020 roku - 4 postępowanie.
Dodano: 2021-04-18 - Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole, ul. Toruńska 200 oraz pomieszczeń w m. Sompolno, ul.11 Listopada 56 wraz z utrzymaniem czystości wokół w/w budynków.
Dodano: 2021-01-21 - sprzątanie pomieszczeń i powierzchni użytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne
Dodano: 2021-01-19 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjno-socjalnych należących do: Część I - RDW Szamotuły, ul. Powstańców Wlkp. 75 Część II – OD Międzychód, ul. Wigury 12
Dodano: 2021-01-14 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym i OD w RDW Złotów oraz OD w Szamocinie
Dodano: 2021-01-13