Przetargi.pl
Wykonanie usług w ramach odśnieżania i posypywania dróg gminnych na terenie sołectwa Rogów w gminie Gorzyce podczas akcji zimowej

Gmina Gorzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 44-350 Gorzyce, ul. Kościelna 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4513056 w.11
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
    ul. Kościelna 15 15
    44-350 Gorzyce, woj. śląskie
    tel. 032 4513056 w.11
    REGON: 00053465890927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w ramach odśnieżania i posypywania dróg gminnych na terenie sołectwa Rogów w gminie Gorzyce podczas akcji zimowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg, tj. - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przyjęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; - utrzymanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów wykorzystywanych do posypywania dróg, - zapewnienie, w miarę potrzeb, całodobowego pogotowia zimowego. Wykonawca będzie stosował materiały szorstkie do posypywania dróg gminnych spełniające normy określone w obowiązujących przepisach w tym zakresie, tj. - piasek o uziarnieniu do 1 mm, - żużel wielkopiecowy kawałkowy o uziarnieniu do 4mm, - żużel kotłowy paleniskowy o uziarnieniu do 4mm, zmieszane z solą. Materiał do posypywania nie powinien być zbyt łamliwy oraz nie może zawierać zanieczyszczeń. Żużel lub/i piasek zapewnia Wykonawca, sól zapewnia Zamawiający. Składowanie i magazynowanie soli należy do Wykonawcy. Proporcje w jakich należy mieszać w/w środki Zamawiający przekaże Wykonawcą po przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę winien wykazać się następującym sprzętem: 2 ciągniki, 2 pługi, 1 rozsiewacz, 1 przyczepa, 1 spycharko-ładowarka, spycharka, równiarka lub inny sprzęt ciężki do usuwania śniegu z jezdni drogi w trakcie wystąpień trudnych warunków atmosferycznych. Sprzęt własny lub dzierżawiony. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje odpowiednim sprzętem winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Wykonawca winien zapewnić zastępczy sprzęt w przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do Akcji ZIMA oraz winien zapewnić zastępstwo w przypadku niedyspozycji kierowcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru zał. nr 3). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, iż wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonania prac objętych zamówieniem, wystawiony (lub z zapisem potwierdzającym aktualność wpisu przez organ wydający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie o podleganiu lub nie podleganiu ubezpieczeniu społecznemu w przypadku osób nie prowadzących działalności gospodarczej. Wykaz posiadanego sprzętu. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonywania usług (należy podać numer telefonu komórkowego osób wykonujących usługę)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach