Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości ogłasza przetarg
- Adres: 88-170 Pakość, ul. Inowrocławska 14
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 351 81 37 , fax. 52 351 81 37 wew.26
- Data zamieszczenia: 2014-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości
ul. Inowrocławska 14 14
88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 351 81 37, fax. 52 351 81 37 wew.26
REGON: 09295901800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.pakosc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu pn.: Daj sobie szansę - Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu pn.: Daj sobie szansę - Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym: I. Warsztaty motywacyjno-doradcze oraz szkolenia dla 5 osób niepełnosprawnych, w tym.: a) Warsztaty doradztwa zawodowego - 12h, b) Trening umiejętności społecznych - 12h, c) Szkolenie ABC komputera - 25h. Zajęcia odbywać będą się w okresie od 1.06.2014 r. do 30.09.2014 r. w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości, który zapewni salę wykładową oraz poczęstunek dla uczestników zajęć. Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy niezbędny do realizacji szkolenia z zakresu obsługi komputera. II. Warsztaty motywacyjno-doradcze dla 10 samotnych rodziców, w tym: a) Warsztaty doradztwa zawodowego - 25h, b) Warsztaty Akademia rodzica - 25h. c) Samopomocowe grupy wsparcia z elementami psychoterapii - 36h. Zajęcia odbywać będą się w okresie od 1.03.2014 r. do 31.07.2014 r. w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości, który zapewni salę wykładową, poczęstunek dla uczestników zajęć oraz opiekę dla dzieci na czas trwania zajęć rodziców. III. Warsztaty motywacyjno-doradcze dla 20 osób bezrobotnych i/lub osób nieaktywnych zawodowo, w tym: a) Warsztaty doradztwa zawodowego - 25h, b) Trening umiejętności społecznych - 25h. Warsztaty odbywać się będą w okresie od 1.03.2014 r. do 30.04.2014 r. Wszystkie zajęcia (warsztaty) będą odbywać się miejscowości posiadającej bezpośrednie połączenie komunikacyjne z Pakością do odległości 15km, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Ponadto do Wykonawcy należy zapewnienie poczęstunku dla uczestników zajęć. Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości zapewni dojazd na zajęcia. IV. Warsztaty motywacyjno-doradcze dla 10 osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo, również z terenów wiejskich, w tym: a) Warsztaty doradztwa zawodowego - 25h, b) Trening umiejętności społecznych - 25h. Warsztaty odbywać się będą w okresie od 1.03.2014 r. do 31.04.2014 r. Wszystkie zajęcia (warsztaty) będą odbywać się miejscowości posiadającej bezpośrednie połączenie komunikacyjne z Pakością do odległości 15km, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Ponadto do Wykonawcy należy zapewnienie poczęstunku dla uczestników zajęć. Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości zapewni dojazd na zajęcia. V. Szkolenia i kursy zawodowe dla 30 osób bezrobotnych i/lub osób nieaktywnych zawodowo, również z terenów wiejskich, w tym: 1. a) Kurs prawa jazdy kat B dla 7 osób. Liczba godz. szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki z dnia 13.07.2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców. b) Kurs prawa jazdy kat B ze szkoleniem na przedstawiciela handlowego dla 3 osób. Liczba godz. szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki z dnia 13.07.2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców. Szkolenie na przedstawiciela handlowego musi wynosić 60h. c) Szkolenie Pracownik administracyjno-biurowy dla 3 osób - 120h. d) Szkolenie Opiekunka dziecięca dla 3 osób - 120h. e) Szkolenie Opiekunka osób starszych dla 6 osób - 120h. f) Szkolenie Pracownik obsługi turystycznej dla 3 osób - 80h. g) Szkolenie Pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego dla 5 osób - 120h. Szkolenia, kursy odbywać się będą w okresie od 1.05.2014 r. do 30.06.2014 r., za wyjątkiem kursu prawa jazdy, którego zakończenie musi nastąpić do 31.10.2014. Wszystkie zajęcia (szkolenia, kursy) będą odbywać się miejscowości posiadającej bezpośrednie połączenie komunikacyjne z Pakością do odległości 15km, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Ponadto do Wykonawcy należy zapewnienie poczęstunku dla uczestników zajęć. Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości zapewni dojazd na zajęcia. W przypadku poszczególnych szkoleń zawodowych wykonawca ma możliwość tworzenia grup w sposób dowolny i łączenia z innymi. Cena oferty kursu prawo jazdy powinna uwzględniać koszty za badania lekarskie oraz opłatę za pierwszy egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny) oraz dodatkowo koszt utworzenia profilu kandydata na kierowcę w Starostwie Powiatowym w Inowrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobom skierowanym na szkolenie ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. W przypadku konieczności dokonania ww. ubezpieczenia poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wówczas wkład własny instytucji szkoleniowej. 2. Do Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia wyposażonych w pomoce dydaktyczne, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapewnienie poczęstunku w przypadku zajęć odbywających się u Wykonawcy lub w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie, że zajęcia będą odbywać się miejscowości posiadającej bezpośrednie połączenie komunikacyjne z Pakością do odległości 15km, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników szkoleń w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach z zachowaniem ceny jednostkowej podanej w formularzu cenowym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.pakosc.pl lub www.opspakosc.bipstrona.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkolenia komputerowego z zakresu zaawansowanej pracy z użyciem danych pochodzących z lotniczego skanowania laserowego dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój
Dodano: 2016-06-28 - Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń GIS (Systemy Informacji Geograficznej) dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi UMK w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój.
Dodano: 2016-06-24 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Profesjonalny sprzedawca - obsługa kas fiskalnych, terminali płatniczych, obsługa komputera i fakturowanie, Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ
Dodano: 2016-05-30 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych Operator obrabiarek skrawających oraz Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych w ramach projektu Branża narzędziowo-przetwórcza poszukuje młodych pracowników Nr sprawy TARR/SZKOLENIE/MŁODZIWPRACY/2016
Dodano: 2016-05-24 - Usługi szkoleniowe oraz związane z nimi usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników szkolenia organizowanego dla pracowników publicznych służb zatrudnienia przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-05-18 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I - szkolenie Montażysta rusztowań, Część II - szkolenie Pracownik gastronomii, Część III - szkolenie Operator maszyn budowlanych.
Dodano: 2016-05-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli czynnych zawodowo z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w ramach XVII edycji wojewódzkich zadań edukacyjnych w 2016 r
Dodano: 2016-04-22 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych:Część I - szkolenie Florystyka i bukieciarstwo, Część II - szkolenie Doradca finansowy, Część III - szkolenie Barman - kelner, Część IV - szkolenie Pracownik kancelaryjno - biurowy.
Dodano: 2016-04-15 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Profesjonalne sprzątanie
Dodano: 2015-12-11 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Szwaczka
Dodano: 2015-09-18