Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami twardymi dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 224 , fax. 52 56 83 229
  • Data zamieszczenia: 2014-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 224, fax. 52 56 83 229
    REGON: 09237351900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl/?cid=207
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami twardymi dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia są: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami twardymi dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu Zadanie polega na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych w technologii mechanicznego wbudowania emulsji i grysów. Zadanie należy wykonać na terenie dwóch obwodów drogowo-mostowych tj. ODM I w Drzycimiu rakowizny - 1.000,00 m2 wyboje głębokości do 2,0 cm - 1.350,00 m2 wyboje głębokości do 3,0 cm - 1.950,00 m2 wyboje głębokości do 4,0 cm - 1.950,00 m2 ODM II w Drzycimiu rakowizny - 1.650,00 m2 wyboje głębokości do 2,0 cm - 2.100,00 m2 wyboje głębokości do 3,0 cm - 2.950,00 m2 wyboje głębokości do 4,0 cm - 2.950,00 m2 Łącznie : 15.900,0 m2 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości wbudowanego grysu bazaltowego otoczonego kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 w drogi powiatowe oraz obniżenia wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności Wykonawcy; b) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto; c) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół pojazdów itd.); d) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie; e) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym; f) udzielenie 12 miesięcznej gwarancji na wykonany remont; g) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu; h) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca składowania materiałów - zgodnie z obowiązującymi przepisami; i) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić udział następujących osób: * Kierownik budowy-Kierownik robót drogowych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń). Uznaje się, że wszystkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kosztorysowej. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg robót, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i  w  jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. UWAGA- dodatkowe zapisy w SIWZ związane z nowelizacją z grudnia 2013 r. Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający określa wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: należy zawrzeć zapisy, które nie sprzeciwiają się postanowieniom zawartym w § 11 projektu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.swiecki.lo.pl/?app=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach