Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Przebudowa drogi powiatowej nr 1286C Morsk-Świecie-Dworzysko

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 224 , fax. 52 56 83 229
  • Data zamieszczenia: 2014-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 224, fax. 52 56 83 229
    REGON: 09237351900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl/?cid=207
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Przebudowa drogi powiatowej nr 1286C Morsk-Świecie-Dworzysko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone nazwą: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Przebudowa drogi powiatowej nr 1286C Morsk-Świecie-Dworzysko Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia Do obowiązków Nadzoru Inwestorskiego - Wykonawcy należy pełen zakres czynności Inspektora Nadzoru wymieniony w art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. Poz. 984 z późn. zm.). Oprócz czynności, o których mowa w ust.1 do obowiązków Wykonawcy należy: a) sprawdzenie i rozliczanie kosztorysów powykonawczych, b) udział w komisjach technicznych powoływanych przez Zamawiającego do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, c) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych przedłożonych przez Wykonawcę i potwierdzanie wykonania robót, d) pisemne potwierdzenie na wniosku Wykonawcy zgłoszenia zakończenia robót oraz udział w końcowym odbiorze - w tym sporządzenie protokołu końcowego odbioru robót, e) Wykonawca zobowiązany jest (na każde wezwanie Zamawiającego) do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie zgłaszania wad (minimum jeden przegląd w ciągu jednego roku kalendarzowego, lecz nie więcej niż cztery). Za uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, jak wyżej Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Przebudowa drogi powiatowej nr 1286C Morsk-Świecie-Dworzysko, które dotyczą następujących obiektów budowlanych lub ich części: Zakres rzeczowy przebudowy drogi powiatowej nr 1286C, klasy G na długości około 3,6 km obejmować będzie: * przygotowanie terenu pod budowę * roboty rozbiórkowe * wykonanie nawierzchni drogi - trasa główna * zjazdy publiczne i skrzyżowania * chodniki, zatoki * pobocza * oznakowanie poziome i pionowe * roboty wykończeniowe * oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia brd Podstawowym zadaniem Nadzoru Inwestorskiego jest kontrola zgodności działań Wykonawcy Robót z wymaganiami określonymi w umowie na roboty budowlane i obowiązujących przepisach prawa. Personel Wykonawcy, w granicach przyznanych mu uprawnień, będzie prowadził kontrolę jakości materiałów i robót, postępu prac oraz potwierdzał ilość i wartość wykonanych robót w sposób określony w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Do obowiązków nadzoru wykonywanego przez Technologa laboranta należeć będzie wykonanie kontrolnych badań laboratoryjnych wg następującego zakresu: 1) stopień zagęszczenia nasypów oraz gruntu rodzimego lub dna koryta, 2) badania nośności podbudowy, 3) ekstrakcje mas bitumicznych, 4) badania wytrzymałości betonów. Wszystkie badania objęte zamówieniem muszą być wykonane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Polskimi Normami, instrukcjami technicznymi, wytycznymi technicznymi dotyczącymi poszczególnych asortymentów robót przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. Uwaga! Zakres usług przewidziany do wykonania został określony w poniższej tabeli. L.p. Asortyment robót budowlanych Rodzaj badania Planowana ilość 1 Wykonanie nasypów Badanie wskaźnika zagęszczenia nasypów oraz gruntu rodzimego lub dna koryta 20 badań Podbudowa z kruszywa łamanego Ugięcie sprężyste 20 badań Moduł odkształcenia 10 badań Podbudowa z betonu asfaltowego Ekstrakcja mas bitumicznych 10 badań Nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa wiążąca Ekstrakcja mas bitumicznych 10 badań Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo - grysowej (SMA) Ekstrakcja mas bitumicznych 10 badań Beton Badania wytrzymałości betonów na ściskanie 10 próbek Wszystkie dokumenty, takie jak raporty, mapy, wykresy, rysunki, specyfikacje techniczne, plany, dane statystyczne, obliczenia oraz dokumenty pomocnicze lub materiały nabyte, zebrane lub przygotowane przez Nadzór Inwestorski w ramach Umowy będą stanowić wyłączną własność Zamawiającego. Po zakończeniu Umowy, Wykonawca przekaże wszystkie ww. dokumenty Zamawiającemu. Wykonawca może zatrzymać kopie dokumentów, o których mowa wyżej, pod warunkiem, że nie będzie ich używał do celów niezwiązanych z Umową, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca nie może wprowadzać zmian w składzie personelu wskazanego w Ofercie bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, który może na taką zmianę nie wyrazić zgody powołując się na warunki Umowy. W przypadku, gdy zachodzi konieczność zmiany którejkolwiek z osób personelu, proponowana osoba musi posiadać co najmniej równoważne kwalifikacje i doświadczenie. W przypadku, gdy Nadzór Inwestorski nie będzie mógł zapewnić nowej osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach oraz doświadczeniu Zamawiający może podjąć decyzję o odstąpieniu od Umowy jeżeli właściwa jej realizacja jest zagrożona. Jeżeli w opinii Zamawiającego nie zachodzi takie ryzyko, może zaakceptować proponowaną osobę. Wykonawca poniesie wszelkie dodatkowe koszty związane ze zmianami w składzie personelu. Wykonawca nie będzie publikował informacji dotyczących Usługi, powoływał się na Umowę w trakcie świadczenia jakichkolwiek usług innym osobom oraz nie wyjawi informacji uzyskanych od Zamawiającego, bez jego uprzedniej zgody wystawionej na piśmie. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym niniejszym zamówieniem i w jego okolicy w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić udział następujących osób: Lp. STANOWISKO (funkcja) Wymagana ilość osób (min.) Kwalifikacje i uprawnienia Wymagane doświadczenie zawodowe 1. Inspektor Robót Drogowych - Inspektor Koordynator 1 Wyższe wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, min. 5-letnie doświadczenie zawodowe od uzyskania uprawnień na stanowisku kierowniczym (kierownik budowy lub robót) lub w nadzorze inwestorskim przy robotach budowlanych w zakresie budowy dróg 2. Technolog laborant 1 Wykształcenie wyższe techniczne 5-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji robót drogowych, w tym co najmniej 1-roczne w badaniu materiałów budowlanych Przy uprawnieniach osób wyszczególnionych powyżej dopuszcza się posiadanie uprawnień budowlanych uzyskanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub w stosunku do obywateli innych państw, posiadanie odpowiedniej decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych odpowiadających tym uprawnieniom. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji z wymienionych powyżej za wyjątkiem Inspektora Koordynatora, który będzie sprawował funkcję Inspektora Robót Drogowych. Uznaje się, że wszystkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie ryczałtowej. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg robót, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.swiecki.lo.pl/?app=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach