Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Brzozie

Gmina Nowa Wieś Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 86-060 Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3206868, 3206849 , fax. 52 3206850
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Wieś Wielka
    ul. Ogrodowa 2 2
    86-060 Nowa Wieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3206868, 3206849, fax. 52 3206850
    REGON: 09235067100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowawieswielka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Brzozie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Brzozie, w następujących branżach: konstrukcyjno-budowlana, sanitarna, elektryczna i AKPiA, łącznie z doradztwem, koordynacją, zakończeniem i rozliczeniem całego procesu inwestycyjnego związanego z wykonaniem robót budowlanych. Ogólne obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni nadzór inwestorski nad realizacją zadania zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164; z późn. zm.), koordynację działań wszystkich podmiotów zaangażowanych w zadanie oraz wszelką pomoc Zamawiającemu. 2) Przez pomoc rozumie się w szczególności wszelkiego typu doradztwo i opiniowanie (w tym prawne), uzgadnianie dokumentów, zarządzanie procesem inwestycyjnym oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania - zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz obowiązującym prawem. 3) Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca wykaże niezbędną inicjatywę i szczególną staranność. Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 4) Wykonawca - jako podmiot - będzie dysponować w celu należytej realizacji przedmiotu umowy kadrą wysoko wykwalifikowanych specjalistów, określaną w dalszej części SIWZ jako Zespół. 5) Wykonawca jest odpowiedzialny za organizację i koordynację realizacji zadania pod względem organizacyjnym i technicznym oraz za współpracę i reprezentowanie w zakresie określonym przez Zamawiającego wszystkich stron realizujących zadanie. 6) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach ujawnionych lub mogących wystąpić, a mających wpływ na terminową realizację zadania. 7) Usługi Wykonawcy winny zapewnić Zamawiającemu prawidłowe wykonanie zadania oraz właściwą jakość wykonanych robót budowlanych. 8) Wykonawca pełni kompleksowy nadzór, w tym nadzór inwestorski we wszystkich niezbędnych branżach, nad należytym wykonaniem robót budowlanych w zakresie umożliwiającym wykonanie obiektu zgodnie z dokumentacją projektową i jego przeznaczeniem oraz umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 9) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą podejmowane przez Zamawiającego po zasięgnięciu opinii Wykonawcy oraz Projektanta. 10) Wykonawca na żądanie Zamawiającego (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia) pełni funkcję nadzoru inwestorskiego także w zakresie prac związanych z ewentualnymi zamówieniami dodatkowymi lub robotami dodatkowymi wynikłymi w trakcie realizacji zadania, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 11) W okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia) do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych dokonywanych na terenie obiektu, które będą wynikały z umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, bez prawa do żądania dodatkowego wynagrodzenia. 12) Wykonawca zobowiązany jest do odbywania spotkań koordynujących z przedstawicielami Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych. Spotkania będą odbywały się co dwa tygodnie w środę o godzinie 10.00 na Placu Budowy. 13) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest składać dodatkowe pisemne sprawozdania, których przedmiotem będzie stan zaawansowania rzeczowego i finansowego zadania. 14) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w czynnościach kontrolnych prowadzonych przez jednostki zarządzające, podmioty trzecie w trakcie realizacji projektu, w szczególności przez instytucje finansujące i kontrolujące lub w innych spotkaniach niż wymienione powyżej, organizowanych przez Zamawiającego, a związanych z realizacją zadania. 15) W przypadku uzyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej Wykonawca zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc przy rozliczaniu poszczególnych transz dofinansowania w ramach wniosków o płatność, zgodnie z wymogami umowy o dofinansowanie zawartej z Instytucją Pośredniczącą/ Instytucją Zarządzającą oraz wytycznymi RPO WKP 2014-2020 w zakresie rozliczania finansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 16) Wykonawca będzie sprawdzał i przekazywał Zamawiającemu podpisane protokoły odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem prac w sposób zapewniający terminowe płatności wykonawcy robót oraz sprawne rozliczenie pozyskanego dofinansowania. 17) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie każdorazowo określonym przez Zamawiającego, informacje niezbędne do sporządzenia raportów, rozliczeń, sprawozdań i informacji na etapie realizacji i zakończenia inwestycji. 18) Protokolarnie przekaże Zamawiającemu kompletne dokumenty dotyczące Przedmiotu Umowy w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Kierownika Zespołu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowawieswielka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach