Gmina Dobrzyń nad Wisłą ogłasza przetarg
- Adres: 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 253 05 00 , fax. 54 2531006
- Data zamieszczenia: 2014-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyń nad Wisłą
ul. Szkolna 1 1
87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 253 05 00, fax. 54 2531006
REGON: 00052743490991 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych Stabilizacja osuwiska w obrębie skarpy wiślanej w Dobrzyniu nad Wisłą na 661 km Wisły przy jeziorze Włocławskim KRO 08-04-044 DB2 - etap 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres czynności inspektora nadzoru inwestorskiego: a) pełny zakres obowiązków określonych w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, Poz. 1623, z późn. zmianami) oraz przepisów wykonawczych: - reprezentowanie Zamawiającego (inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę , przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - uczestniczenie w przekazaniu placu budowy przy udziale Zamawiającego, - sprawdzanie, jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, b) przed rozpoczęciem prac zapoznanie się z dokumentami niezbędnymi dla realizacji przedmiotu zamówienia, będącymi w posiadaniu Zamawiającego, c) wyegzekwowanie od Wykonawcy inwestycji certyfikatów, świadectw jakości, dokumentacji powykonawczej, itp. oraz sprawdzanie ich kompletności. d) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych robót budowlanych pod względem ilościowym, faktury końcowej przedłożonej przez Wykonawcę inwestycji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji, uczestniczenie w komisyjnym odbiorze dokonania obmiaru ilości wykonanych robót i ocenie jakości, e) koordynacja wszystkich czynności na placu budowy, f) dopilnowanie zabezpieczenia stanu robót oraz placu budowy na okres przerwy w realizacji, w stopniu uniemożliwiającym zaistnienie zdarzeń w wyniku, których wystąpią sytuacje odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego, g) nadzór w okresie trwania gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, h) niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania przez wykonawcę robót dodatkowych, uzupełniających nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą (bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót polecenia wykonania robót dodatkowych, uzupełniających), i) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót j) obowiązkowe minimum trzy pobyty w tygodniu na placu budowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego. k) całość zamówienia wykonawca realizuje z własnych materiałów, własnym staraniem w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie 3.4 Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z zakresem robót budowlanych przewidzianych do nadzoru - ogłoszenie o robotach budowlanych zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.dobrzyn.pl , nr postępowania NZM.ZP.JN. 271.11.14, do którego podpięte zostały pliki z dokumentacją budowlaną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Brzozie
Dodano: 2016-06-02 - Zarządzanie i nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa ul. Łódzkiej w Toruniu
Dodano: 2016-05-18 - Zarządzanie i nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa ul. Łódzkiej w Toruniu
Dodano: 2016-04-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest wykonanie odbudowy spichlerza z Wielkiego Zajączkowa i stodoły z Wielkiego Wełcza oraz odbudowy chałupy mieszkalnej dla pracowników rolnych z Mątowskich Pastwisk.
Dodano: 2015-08-10 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi prowadzonymi przez Gminę Grudziądz
Dodano: 2015-06-18 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową Punktu Obsługi Podróżnych wraz z zagospodarowaniem terenu stacji w Solcu Kujawskim w ramach projektu: Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City-Solec Kujawski
Dodano: 2015-05-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 1710 C od miejscowości Wąbrzeźno km 0+ 000 ÷ do miejscowości Sitno km 4 + 300
Dodano: 2015-02-06 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI pn. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1608C GRUBNO - WIELKIE CZYSTE ORAZ DROGI POWIATOWEJ NR 1625C JELENIEC - CEPNO
Dodano: 2015-02-03 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest odbudowa zagrody z Kaniczek
Dodano: 2015-01-16 - Wybór inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach Projektu Rekultywacja składowisk odpadów w województwie kujawsko-pomorskim na cele przyrodnicze
Dodano: 2014-10-17