Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Żywiecka 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4443623 , fax. 018 4435239
- Data zamieszczenia: 2014-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Żywiecka 13 13
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4443623, fax. 018 4435239
REGON: 00440061800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.nowysacz.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług szkoleniowych - w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej pn. Integruj-My-się! Sądecki start w nowe możliwości realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług szkoleniowych - w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej pn. Integruj-My-się! Sądecki start w nowe możliwości realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego składające się z 10 kursów, w całości finansowane ze środków publicznych, a mianowicie: Kurs 1 - kurs magazyniera - operator wózków widłowych - dla 1 osoby 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu magazyniera - operatora wózków widłowych. 2.Kurs na magazyniera 25 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut). 3.Kurs operatora wózków widłowych 55 godzinny (gdzie 1 h to 60 minut, z czego 35 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin praktycznych) Kurs 2 - kurs florystyka i bukieciarstwo - dla 3 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu florystyka i bukieciarstwo. 2.Kurs florystyka i bukieciarstwo 60 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut). Kurs 3 - kurs obsługi komputera z pakietem Microsoft Office - dla 1 osoby 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu obsługi komputera z pakietem Microsoft Office. 2.Kurs obsługi komputera z pakietem Microsoft Office 50 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 45 minut). 3.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu pendrive o pojemności nie mniejszej niż 8GB 4.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu książkę/podręcznik zawierający zagadnienia wymienione w minimalnym zakresie kursu. Kurs 4 - kurs obsługi komputera w stopniu podstawowym - dla 4 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu obsługi komputera w stopniu podstawowym. 2.Kurs obsługi komputera w stopniu podstawowym 40 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 45 minut). 3.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu pendrive o pojemności nie mniejszej niż 8GB 4.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu książkę/podręcznik zawierający zagadnienia wymienione w minimalnym zakresie kursu. Kurs 5 - kurs nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - dla 6 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej. 2.Kurs nowoczesny sprzedawca 75 godzin praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut). 3.Kurs obsługi kasy fiskalnej 5 godzinny (gdzie 1h to 60 minut) 4.Wykonawca zapewni uczestnikowi kursu wykonanie minimum sanitarnego z elementami HACCP i badaniami do celów sanitarno-epidemiologicznych (książeczka zdrowia). 5. Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia ubrania robocze (na wymaganych stanowiskach). Kurs 6 - kurs kucharz małej gastronomi - dla 2 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu kucharz małej gastronomii. 2.Kucharz małej gastronomii 80 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut, 50 h praktyka w zakładzie gastronomicznym, 30 h zajęcia teoretyczne. 3.Wykonawca zapewni uczestnikowi kursu wykonanie minimum sanitarnego z elementami HACCP i badaniami do celów sanitarno-epidemiologicznych (książeczka zdrowia). 4.Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia ubrania robocze (na wymaganych stanowiskach). Kurs 7 - kurs barman/kelner z - dla 1 osoby 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu barman/kelner kucharz małej gastronomii. 2.Kurs barman/kelner w tym obsługa kasy fiskalnej 55 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut). 3.Obsługa kasy fiskalnej 5 godzin (gdzie 1h to 60 minut) 4.Wykonawca zapewni uczestnikowi kursu wykonanie minimum sanitarnego z elementami HACCP i badaniami do celów sanitarno-epidemiologicznych (książeczka zdrowia). 5.Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia ubrania robocze (na wymaganych stanowiskach). Kurs 8 - kurs fryzjerski - dla 1 osoby 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kurs fryzjerski. 2.Kurs fryzjerski 150 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 45 minut) 3.Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia ubrania robocze (na wymaganych stanowiskach). Kurs 9 - kurs kadrowo płacowy - dla 1 osoby 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu kadrowo płacowego. 2.Kurs kadrowo płacowy 110 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 45 minut). Kurs 10 - kurs stylizacji paznokci manicure/tipsy - dla 1 osoby 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 07.11.2014r. kursu stylizacji paznokci manicure/tipsy. 2.Kurs stylizacji paznokci manicure/tipsy 100 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut, 15 godzin teoretycznych, 85 godzin praktycznych). Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Uwaga! Zamawiający podał minimalny zakres programowy, wskazując na zagadnienia, które powinny zostać uwzględnione podczas kursu. 2.Wykonawca zapewnia niezbędne badania lekarskie i inne dla uczestników kursów, które są niezbędne do udziału w szkoleniach. 3.Wykonawca kursów zapewnia: a)programy kursów b)kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu c)odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki 4.Wykonawca prowadzi dokumentację z przebiegu każdego kursu w skład w której wchodzi: a)program kursu, b)dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: -listę obecności, -wymiar godzin zajęć edukacyjnych, -tematy zajęć edukacyjnych, -miejsce przeprowadzenia kursu, c)rejestr wydanych zaświadczeń, 5.Program kursu zawiera: a)Nazwę formy kształcenia, b)Czas trwania, liczbę godzin i sposób jego organizacji, c)Cele kształcenia, d)Plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar e)Treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych f)Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych 6.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem. 7.Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia ubrania robocze (na wymaganych stanowiskach) 8.Kursy muszą być ściśle ukierunkowane na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem danego kursu przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych, stawianych obecnie na rynku pracy. Po zakończenie każdego kursu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonego kursu - wzór ankiety musi zostać ustalony i zaakceptowany przez Koordynatora powiatowego Programu Rewitalizacji Społecznej pn. Integruj-My-się! Sądecki start w nowe możliwości. 9.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne, zapewniające właściwą realizację programu kursu. 10.Wykonawca realizujący kursy zapewnia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, oraz zapewni ubezpieczenie uczestnikom szkolenia z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu w kwocie nie mniejszej niż 15000,00 zł (słownie piętnaście tysięcy złoty 00/100) na każdego uczestnika kursu. 11.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu z najwyższą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami. 12.Miejsce i termin przeprowadzenia kursu: a)teoretyczne i praktyczne, wykłady i ćwiczenia w granicach administracyjnych miasta Nowego Sącza, b)kursy będą prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 2000, lecz czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych. 13.Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi w każdym dniu zajęć teoretycznych dostęp do bufetu kawiarnianego składającego się z (porcje gramaturowe winny wynosić nie mniej): a)kawa (parzona i rozpuszczalna) według bieżącego zapotrzebowania; b)herbata (w torebkach) według bieżącego zapotrzebowania; c)cukier według bieżącego zapotrzebowania; d)śmietanka według bieżącego zapotrzebowania; e)cytryna/sok cytrynowy według bieżącego zapotrzebowania; f)sok 0,5 litra na osobę; g)woda mineralna 0,5 litra na osobę; h)drobne ciasteczka 150 gram na osobę; 14.Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zajęciach teoretycznych na własny koszt przekazał każdemu uczestnikowi kursu materiały niezbędne do uczestnictwa w kursie (skrypty) odzwierciedlające tematykę kursu. 15.Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zajęciach praktycznych na własny koszt użyczył nieodpłatnie każdemu uczestnikowi kursu materiały niezbędne do uczestnictwa w zajęciach praktycznych. 16.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych przed rozpoczęciem pierwszych zajęć harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych 17.Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników z danymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia przed rozpoczęciem kursu. 18.Wykonawca zobowiązuje się udzielać na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji przedmiotu zamówienia (np. liczby osób uczestniczących w kursie, liczby osób, które zrezygnowały z udziały w kursie). 19.W celu potwierdzenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu projekt protokołu odbioru kursu, a w nim następujące dokumenty: a)programy kursów - zawierające nazwę kursu, czas trwania i sposób jego organizacji, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych b)dzienniki zajęć edukacyjnych, zawierające: -listę obecności na zajęciach teoretycznych i praktycznych, -wymiar godzin zajęć edukacyjnych, -tematy zajęć edukacyjnych, -miejsce przeprowadzenia kursu, c)poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń (z odpowiednim logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej) potwierdzające ukończenie kursu przez każdego uczestnika. d)ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonego kursu - wzór ankiety musi zostać ustalony i zaakceptowany przez Kierownika Programu Rewitalizacji Społecznej pn. Integruj-My-się! Sądecki start w nowe możliwości realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 20.Wykonawca zobowiązany jest do promowania Unii Europejskiej (UE), Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) poprzez umieszczenie w miejscu odbywania warsztatów i kursów, na wszystkich materiałach związanych z przeprowadzeniem warsztatów i kursów , w szczególności na dokumentach dotyczących przebiegu realizacji warsztatów i kursów, materiałach szkoleniowych, wydawanych dyplomach, certyfikatach lub innych zaświadczeniach logo Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji: Program Rewitalizacji Społecznej pn. Integruj-My-się! Sądecki start w nowe możliwości realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki Warszawa, 31 grudnia 2013 r 21.Wykonawca umożliwi pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji kursów, a także udzieli stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jego żądanie. 22.Zamawiający dopuszcza wykonanie części zamówienia przy posłużeniu się innymi podmiotami - podwykonawcami. Jeżeli Wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom, to Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie te części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 23.Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia kursów metodą e- learning. 24.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie umowy z jednym wykonawcą. 25.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim w wyniku nienależytej realizacji usługi. 26.Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi. 27.Wykonanie szkoleń rozliczane będzie na podstawie pięciu faktur/rachunków, faktury/rachunki będą wystawione za zrealizowanie każdego z kursów. Pozostałe obowiązki Wykonawcy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.nowysacz.pl/; http://www.nowysacz.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-19 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z języka angielskiego i języka niemieckiego w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-18 - Przeprowadzenie komputerowych usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny.
Dodano: 2016-06-29 - Pełnienie funkcji lidera szkolnego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-11-05 - Organizacja i wykonanie kursów dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Powiecie Bocheńskim.
Dodano: 2015-10-27 - Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych prowadzących kształcenie zawodowe z terenu powiatu limanowskiego w ramach projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-10-22 - przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera
Dodano: 2015-09-01 - ZAMÓWIENIE 8/ZSCKR /2015 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę : Przeprowadzenie kursu na operatora wózka widłowego dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej .
Dodano: 2015-07-28 - ZAMÓWIENIE ZSCKR 7/ZSCKR/2015 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę: Przeprowadzenie kursu spawacza MIG/MAG/MMA dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej.
Dodano: 2015-07-28