Przetargi.pl
wykonanie usług ślusarskich na terenie uczelni AGH w Krakowie - KC-zp.272-649/20

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 15770000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usług ślusarskich na terenie uczelni AGH w Krakowie - KC-zp.272-649/20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług ślusarskich na terenie uczelni AGH w Krakowie. Zamówienie obejmuje realizację następujących usług cząstkowych, świadczonych sukcesywnie w ramach zaistniałych potrzeb: 1) wskazanych w pkt. III.1 SIWZ, 2. Wykonać szklenie okien: • szklenie ram okiennych lub drzwiowych metalowych zdejmowanych, na listwy z podkitowaniem, szkło płaskie ciągnione (bezbarwne lub matowe), grubości 2-3 mm, 3. Wykonać przegląd drzwi wejściowych do Pawilonów A, B, C (nie automatycznych), który winien zostać zrealizowany w okresie sierpień-wrzesień 2021 r. i udokumentowany protokołem). Przegląd winien polegać na wykonaniu czynności konserwacyjnych – regulacji oraz smarowaniu elementów ruchomych. 4. Inne drobne naprawy i usługi wynikłe w trakcie eksploatacji obiektów Uczelni i konieczne do realizacji. 5. Wymagany czas reakcji, tj.: przybycia na miejsce awarii i przystąpienia do właściwego zabezpieczenia urządzeń, sprzętu, we wszystkie dni tygodnia, liczony w godzinach od momentu przyjęcia zgłoszenia do chwili realizacji usługi winien wynosić nie więcej niż 4 godziny od otrzymania zgłoszenia telefonicznego, mailowego lub faksowego do siedziby serwisu na podany numer; (max. czas reakcji 4 godziny) – kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu: • konserwacja i naprawa sprzętu mechanicznego • montaż i demontaż zamków oraz okuć drzwiowych • szklenie okien i gablot • prostowanie, gięcie, szlifowanie, • wiercenie, rozwiercanie, przebijanie, pogłębianie • nitowanie, skręcanie, spawanie, objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. Wykonawca przedstawi listę pracowników (minimum 3 osoby), którzy będą wykonywać usługę wraz ze aktualnymi badaniami lekarskimi i szkoleniem BHP W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. Zamawiający wymaga aby: - co najmniej jedna osoba która będzie wykonywać przedmiot zamówienia - posiadała uprawnienia w zakresie robót ślusarskich (posiadająca dyplom mistrza lub technika) Wykonawca musi zapewnić stałą obecność co najmniej jednego pracownika na terenie Uczelni od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98395000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące, 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW • Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (AGH).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty – wypełniony, uzupełniony i podpisany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1, załącznik nr 1A do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią), b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, c) Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów e) 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach