Przetargi.pl
„Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie określonych sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego w okresie do dnia 30 kwietnia 2021 r. w podziale na 2 części (2 odrębne rejony obszarowe)”

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 790 108 , fax. 146 790 100
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 146 790 108, fax. 146 790 100
    REGON: 85166097300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie określonych sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego w okresie do dnia 30 kwietnia 2021 r. w podziale na 2 części (2 odrębne rejony obszarowe)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie określonych sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego do dnia 30 kwietnia 2021 r. w podziale na 2 części (2 odrębne rejony obszarowe). 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części: 1) Część 1 – Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 1 Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa: Łopoń (wszystkie drogi - oprócz dróg: działki zaznaczone na mapie jako drogi nr: 961, 992/3, 992/10), Biadoliny Radłowskie, Łopoń, Łukanowice, Dębina Zakrzowska, Dębina Łętowska, Zakrzów - (wszystkie drogi); Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 1 – wynosi około: 37 km; Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2, co daje szacunkową liczbę kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 444 km. 2) Część 2 – Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 2 Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa: Wielka Wieś, Olszyny, Sukmanie - (wszystkie drogi); Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 2 – wynosi około: 23,5 km; Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2, co daje szacunkową liczbę kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 282 km. Do wszystkich części: 1) Usługa zimowe utrzymanie dróg będzie się odbywać wg potrzeb, w różnych porach dnia i w nocy, zarówno w dni robocze, jak też w dni wolne od pracy. 2) Wykonawca rozpocznie wykonanie usługi w ciągu 2,0 godzin po rozpoczęciu opadów śniegu. Skrócenie czasu rozpoczęcia usługi jest również jednym z kryteriów oceny ofert. 3) Pozostałe terminy rozpoczęcia akcji zostały określone we wzorze umowy. 4) Do zakresu prac dotyczących zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszego zamówienia zalicza się usuwanie śniegu z dróg w celu utrzymania ich przejezdności. 5) Zgodnie z potrzebami Zamawiającego - Wykonawca przyjmując do realizacji zimowe utrzymanie dróg ma zapewnić: • profesjonalną ciągłość prac związanych z odśnieżaniem dróg; • utrzymanie zimowe dróg gminnych zgodnie z obowiązującym standardem zimowego utrzymania dróg gminnych - dotyczącą prac związanych z odśnieżaniem; • ilość jednostek sprzętowo - transportowych o stanie technicznym gwarantującym utrzymanie przejezdności na drogach (odśnieżanie) (min. jedną jednostkę sprzętową) tj. min. ciągnik kołowy do pracy przy odśnieżaniu. Każda jednostka sprzętowa musi posiadać pług średni lub ciężki do odśnieżania. Pług ma być zawieszony z przodu. • prowadzenie ewidencji pracy sprzętu w formie uzgodnionej z Zamawiającym; • zapewnienie stałej łączności z operatorami sprzętu pracującego w terenie; • prowadzenie zapisów o interwencjach, przekazywanie informacji o stanie ulic i drogi w formie meldunków do Urzędu Miejskiego w Wojniczu w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego; 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli gotowości technicznej sprzętu przeznaczonego do zimowego utrzymania przejezdności dróg gminnych. 7) Zamawiający będzie informował Wykonawcę o prognozach meteorologicznych i kontrolował wykonanie prac, natomiast organizacja i sposób prowadzenia prac należeć będzie do wybranego w drodze przetargu Wykonawcy przy uwzględnieniu ewentualnych zaleceń Zamawiającego nie naruszających warunków przetargu i warunków umownych. 8) Wykonawca musi posiadać ważne ubezpieczenie OC dla każdej jednostki sprzętu, dla której jest ono obowiązkowe. Jednostki sprzętowe używane do wykonania prac przy zimowym utrzymaniu dróg zgodnie z wymogami ustawy prawo o ruchu drogowym powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał błyskowy barwy żółtej. Wszystkie drogi gminne na terenie poszczególnych sołectw Gminy Wojnicz - utrzymane są w standardzie V zimowego utrzymania dróg w oparciu o Zarządzenie nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosownej pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.4. Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach