Przetargi.pl
Utrzymanie w stałej sprawności systemów klucza centralnego typu: Wilka Schliesstechnik i Abus Pfaffenhain w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie oraz świadczenie usługi pogotowia ślusarskiego MS-zp.272-2/16

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2016-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 157700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w stałej sprawności systemów klucza centralnego typu: Wilka Schliesstechnik i Abus Pfaffenhain w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie oraz świadczenie usługi pogotowia ślusarskiego MS-zp.272-2/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w stałej sprawności systemów klucza centralnego typu: Wilka Schliesstechnik i Abus Pfaffenhain w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie oraz świadczenie usługi pogotowia ślusarskiego. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Naprawy systemów klucza centralnego poprzez naprawę lub wymianę jego zużytych elementów. Przedmiotowe naprawy zlecane będą każdorazowo przez Zamawiającego, a polegać będą na dorabianiu kluczy, oraz naprawie lub wymianie gałek i wkładek systemowych. 2. Świadczenie usług pogotowia ślusarskiego polegających na zapewnieniu dostępu do pomieszczeń zamkniętych w sytuacjach awaryjnych. 3. W terminie 90 dni przed upływem terminu umowy Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu określającego stan techniczny systemów klucza centralnego w poszczególnych obiektach MS. ZAKRES PRAC - Naprawa systemu klucza centralnego 1. Zamawiający może zlecać Wykonawcy wykonywanie napraw systemów klucza centralnego poprzez naprawę lub wymianę zużytych elementów systemów takich jak: klucze, wkładki, gałki itp., na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego a Wykonawca musi przyjąć je do realizacji. 2. Koszty dostarczanych i montowanych przez Wykonawcę elementów systemu do realizacji zamówień cząstkowych określa oferta Wykonawcy. 3. Naprawy systemów będą realizowane przez Wykonawcę zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji prac w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zlecenia usługi przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane naprawy w zakresie robocizny i materiałów na okres min. 24 miesięcy. Okres udzielanej przez Wykonawcę gwarancji na zamontowane elementy może zostać wydłużony przez Wykonawcę. Wydłużenie okresu gwarancji na zamontowane elementy będzie podlegał ocenie zgodnie z klasyfikacją zawartą w pkt XIV.2.3 niniejszej SIWZ. Łączna wartość zleceń związanych z naprawą elementów sytemu w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości. 70 000,00 zł brutto. ZAKRES PRAC - Pogotowie ślusarskie W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostęp do pomieszczeń znajdujących się w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH określonych w Tabelach 1, 2 i 3 we wszystkie dni tygodnia: 1. w tym w dni robocze: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 15:00 do godz. 7:00 następnego dnia roboczego, 2. w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) całodobowo do godziny 7:00 następnego dnia roboczego, Wykonawca winien zapewnić możliwość całodobowego zgłaszania przez Zamawiającego (telefon, fax, e-mail) wszelkich usterek i awarii systemu oraz przystąpić do ich usuwania do 2 godzin od otrzymania zgłoszenia. Czas przybycia na miejsce awarii i rozpoczęcia jej usuwania (czas reakcji) będzie podlegał ocenie zgodnie z klasyfikacją zawartą w pkt XIV.2.2 niniejszej SIWZ. Obowiązkiem Wykonawcy jest reagowanie na nieprawidłowości w pracy systemów klucza centralnego zgłaszanych przez Zamawiającego w czasie do 2 godzin w sytuacjach awaryjnych, oraz do 48 godzin w pozostałych licząc dni robocze. Wymagany czas reakcji - przybycia na miejsce i przystąpienia do usunięcia awarii, liczony w godzinach od momentu przyjęcia zgłoszenia do chwili rozpoczęcia realizacji usługi, winien wynosić nie więcej niż 2 godziny od otrzymania zgłoszenia. Łączna wartość zleceń związanych z zapewnieniem awaryjnego dostępu do pomieszczeń w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości 50 000,00 zł brutto. Uwagi ogólne: 1. Wykonawca usługę będzie realizował całodobowo we wszystkie dni tygodnia. 2. Cena oferty wyliczona przez Wykonawcę musi uwzględniać wszystkie poniesione koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym koszty materiałów, robocizny i dojazdów do miejsc realizacji usług. 3. Naprawy elementów systemu będą realizowane przez Wykonawcę zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 4. Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje podane w Załącznikach nr 1A, 1B, i 1C (formularze specyfikacji cenowej), gdyż wyliczone na nich kwoty posłużą Zamawiającemu do porównania ofert w trakcie ich oceny. 5. Wykonawca zobowiązany jest powiadamiać, z odpowiednim wyprzedzeniem, Zleceniodawcę o konieczności zakupu niezbędnych części zamiennych. 6. Wykonawca winien posiadać: a) Certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i serwisowania systemów klucza centralnego Wilka Schliesstechnik. b) Certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i serwisowania systemów klucza centralnego Abus Pfaffenhain. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji usług będących przedmiotem zamówienia skierował minimum jedną osobę zatrudnioną w oparciu o umowę o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia (przez siebie lub przez podwykonawcę) na pełny etat, w oparciu o umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), co najmniej na okres obowiązywania umowy osoby, która będzie wykonywała czynności polegające na realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, wymiar czasu pracy, okres zatrudnienia pracodawcę, pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić, lub inne dokumenty zawierające ww informacje potwierdzające zatrudnienie tych osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że w § 10 ust. 2 pkt 5) „Wzoru umowy” przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. W przypadku gdy Wykonawca lub podwykonawca jest osobą prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą bądź Wykonawcą są wspólnicy s.c. i Wykonawca ten lub podwykonawca będą wykonywali osobiście (fizycznie) czynności określone powyżej osoby te zostaną potraktowane przez Zamawiającego na równi z osobami zatrudnionymi na umowę o pracę. 8. W terminie 14 dni od dnia podpisania Umowy, Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym cennik wymiany elementów systemu w przypadku zgubienia klucza przez mieszkańca danego Obiektu Miasteczka Studenckiego. Wykonawca uwzględni w nim wszystkie niezbędne elementy, podlegające wymianie w takiej sytuacji oraz ich liczbę w zależności od charakterystyki danego Obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98395000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach